Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Och diverse experter jämför Isak med Zlatan i England,man måste ta sånt med nypa salt.
Åter,öddegarrd är bra,inget snack om det
Men vunna titlar är vad som räknas när karriären summeras.
Och presentera gärna länk om dessa journalister som tyckte Arsenal gjorde årtionden deal
Jämförelsen mellan Zlatan o Isak är efter mitt tycke helt fair, framförallt eftersom att de båda representerar Sverige, samt att Isak är den största svenska anfallstalangen sedan Z. Det sagt, så håller jag med om att vad några fotbollsjournalister eller SK experter tycker o tänker är i grunden irrelevant. Dock så tror jag nog att dessa journalister/experter har ”lite” mer fotbollskunskaper än vad soffexperterna som hänger härinne har.
Det var Talksport för några veckor sen som de diskuterade det aktuella ämnet, du hittar säkert klippet på youtube e.l.
Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Kom tänka på när United köpte Ronaldo från Lissabon, det va väl inte över 15m£ de betala,måste va senaste 20år bästs deal?
Vad jag vet, så var det för 20 år sedan som Man Utd värvade C.Ronaldo.. så du tror alltså inte att värdet på spelare har gått upp ett litegrann under de sista 20 åren?