2023-08-21, 23:52
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Notera att det är Danjal som skickat ”inbjudan” utan nån text till, bara nåt massutskick som han var tvungen att skicka till Rask eftersom han ska vara med på Danjals Memmo-kopia. En riktig inbjudan innehåller nånting i stil med ”hoppas du kommer” eller vad fan som helst. Det här var en fullständig icke-inbjudan och det fattar till och med Rask.
Citera
2023-08-21, 23:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
”Neeej! Dom spekulerar om mig på Flashback att jag inte fick komma på premiären för Jocke. Jag måste fabricera en fråga så jag kan bevisa att JAG VISST FICK komma med en print!”

Klart att lilla springpojken får komma på Jockes event om han vill. Varför han inte kom är för att han inte vågar. Rask gillar att sitta hemma på kammaren och spela ball inför kameran. Givetvis skulle han aldrig stått för det han sagt om Chrille face to face. Det är så han fungerar. Vi alla minns incidenten med Verz på Dreamhack. Efter att ha suttit i video efter video och snackat om att Verz inte vågade ta något IRL så kom han upp till Baronen, och Carl-Fredrik hade helt plötsligt inte alls samma attityd. Han försökte bara skratta bort det.

Det är anledningen, inte att det är mycket folk.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Jaha, skulle det där vara ett bevis? Det där skulle kunna vara vem som helst.

Vad menar han med people y?

Förmodligen har Anjo eller Dorran skickat sin inbjudning till Rask. Mig kan han inte manipulera, läser narcissisten som en barnbok med ett öga öppet.

Även om han skulle vara bjuden skulle han aldrig våga åka och träffa Chrippa nu när han varit uppkäftig. Alla vet att han bara är en internetsimp.

Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Det tragikomiska är att när några få idioter ställer frågor till en arbetslös narcissistisk mansbebis utan innehåll i livet som på fullaste allvar som en fjortis på tiden det fanns bilddagboken ”ställ frågor” måste sitta och besvara frågan på varför han inte var på sin största idols filmvisning med ett bildbevis på att han bjudits in dit 😂 Det räckte lixom inte med att svara utan han bifogade bevis hahaha! Killen som säger han inte läser sin egen tråd! Jojo tjoflöjt!

Undra föresten om han reflekterat över varför just han av exakt alla har en tråd om sig som saknar motstycke! Inte ens Sveriges absolut största YouTubes/kändisar har en lika frekvent tråd om sig! Tror han i sin dumhet att det är en totalt slump att just Carl Fredrik Alexander Rask har det? När han sitter och försöker slå i några blåsta följare att ”jag är en förändrad man”
Förändring är något man gör, inte något man upprepar så ofta att det liknar ett ticks!
https://postimg.cc/gallery/zqP5dvr

Lite fler frågor och svar...han har lagt upp svaret pånytt och tagit ner det tidigare, nu är det censurerat...
Jag undrar vad rasken ville ha hjälp med, eller skulle sälja, om 99:- är för mkt??

Kämpa Carl Fredrik Alexander Rask🙏
Citera
2023-08-22, 00:07
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Lite fler frågor och svar...han har lagt upp svaret pånytt och tagit ner det tidigare, nu är det censurerat...
Jag undrar vad rasken ville ha hjälp med, eller skulle sälja, om 99:- är för mkt??

En thumbnail?

Undrar varför han suddade länken eventet är över för ett par timmar sedan

Fan vad jobbig han ska vara i alla grupper på messenger. Rask är en sån där som kan skicka 10-20 meddelanden på rad, säkerligen ett gäng bilder på sig själv. En massa jobbiga frågor, kan jag ha den här skjortan eller ser jag ut som en simp?

Pratar Chrippa om mig? Tycker ändå han är schysst fast han pissat mig i munnen under två års tid nu..

Hej Rask! Vad kul att du är med oss fortfarande
Citera
2023-08-22, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Tycker att fettots teori låter rimlig. Jättebebisen ska ta betalt för att gapa allt vad fansen vill in i kameran för 99 kr styck på Danjals nya plattform.

Undrar hur mycket han kommer dra in på det, kanske hela 1000 kr i månaden? Tänka sig vad folk gör för att slippa arbeta med vanliga jobb. Fast vänta, det låter fan mycket softare än att göra sig till allmänt åtlöje för några korvören.
Citera
2023-08-22, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Notera att det är Danjal som skickat ”inbjudan” utan nån text till, bara nåt massutskick som han var tvungen att skicka till Rask eftersom han ska vara med på Danjals Memmo-kopia. En riktig inbjudan innehåller nånting i stil med ”hoppas du kommer” eller vad fan som helst. Det här var en fullständig icke-inbjudan och det fattar till och med Rask.

Rask han har suttit i en båt & borrat hål i den under många år... Faktiskt rätt så sorgligt att han inte förstår det själv... Problemet är att han älskar sig alldeles för mycket själv, han sitter i sin döda farfars gamla dirrektörsvagn... Han åker runt & filmar sig själv.. I bland gapar & gormar han i bland leker han intelligent i bland åker offerkoftan fram då är han så liten & mår så dåligt...

Men framförallt så är han så stolt över att han får ärva av sin farfar, han pratar vitt & brett om pengar som kommer...

Undrar hur det verkligen känns bakom hans fasad, att inte kunna försörja sin familj utan bara leva på alla andra?

Allt han gör blir bara tok & hans familj blir bara mer & mer idiotförklarad..
Säger bara stackars barn, vad är detta för förebild??

Kan ingen i familjen bromsa honom??

Är det verkligen värt att vara känd som en tokstolle som folk både skrattar åt & blir förbannad över??
Citera
2023-08-22, 00:20
Medlem
Citat:
Carl-Fredrik är ju en spirituell kille som tycker att dyrka döden och kolla splatterfilm och tända ljus är att vara i kontakt med högre makter. Han tycker att det är en religiös upplevelse att möta på spöken!

Så är det. Rask verkar aldrig kunna acceptera att han inte har att göra med hur folk betraktar honom. Även om man har åsikter om honom så betyder det att det är upp till honom att definiera vem han är. Han har ett sjukligt kontrollbehov som måste vara jobbigt att leva med. Det är väldigt patetiskt att han påstår att han mediterar i var och varannan video. Men nu sa han i någon av sina senaste att han tog promenader där han mediterar, som enligt Rask handlar om att lyssna på poddar och vara i sin fantasivärld. Det är inte ett meditativt tillstånd, det är att distrahera sig själv ifrån sitt inre. Att meditera handlar om att befinna sig i nuet och släppa allting som man inte kan påverka. Såsom hur andra uppfattar en.

Carl-Fredrik skulle behöva åka på ett bootcamp med David Goggins i ett år, så han slutar vara en så lättkränkt patetisk nolla. Han måste släppa att försöka kontrollera andra människors uppfattning, och inse att det inte går, och framförallt sluta att bry sig om det. Först då kommer han kunna förändras till att bli en bättre människa. Tills dess kommer han alltid att vara en svag liten slav för sitt eget kontrollbehov.

https://www.youtube.com/watch?v=eEHgkF9fTzA&ab_channel=DAVIDGOGGIN%27SAREN A
Ja det där är något som tar upp en stor del av hans vardagliga liv. Han mår inte heller särskilt bra av det, måste ta på krafterna.

Skulle inte spela någon roll för mig om han började jobba gratis i ett soppkök och blev värsta mönstermedborgaren och en kärleksfull super-pappa. Hans anseende är för mig och säkerligen många fler skadat för resten av hans liv.

Vi vet redan vem han är, man har en eller max ett par gånger att göra ett schysst intryck för att visa sina medmänniskor vem man är som person. Rasks avtryck på internet kommer föralltid att ligga honom i fatet. Det är ingenting han någonsin kommer kunna ändra på.
Citera
2023-08-22, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Ja det där är något som tar upp en stor del av hans vardagliga liv. Han mår inte heller särskilt bra av det, måste ta på krafterna.

Skulle inte spela någon roll för mig om han började jobba gratis i ett soppkök och blev värsta mönstermedborgaren och en kärleksfull super-pappa. Hans anseende är för mig och säkerligen många fler skadat för resten av hans liv.

Vi vet redan vem han är, man har en eller max ett par gånger att göra ett schysst intryck för att visa sina medmänniskor vem man är som person. Rasks avtryck på internet kommer föralltid att ligga honom i fatet. Det är ingenting han någonsin kommer kunna ändra på.

Så kommer det alltid att vara, han är körd..
Undrar hur han tänker själv?, skulle vara intressant att vara i hans huvud 1 dag...
Han är känd som den personen som alla pratar om men ingen vill säga något gott om..
Om man tänker själv lite, livet skulle verkligen kännas skit när man vet hur omtalad man är & allt är bara på ett negativt sätt...

Hans "vänner" inom youtube & socialamedier sitter & följer honom, alla skrattar men inte med honom utan om honom.. Träffade folk från Trosa i somras, dom berättade om Trosa, sen har vi han tokstollen Rask oxå om du vet vem han är......
Alltså barnens föräldrar, grannar, gubben på pizzan mm mm pratar om honom, alla har något gemensamt dom tycker han är en tokstolle....
Förstår han inte det själv?
Självklart han gör, Undrar verkligen hur mår han innerst inne??
Citera
2023-08-22, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen

Ja, du har helt rätt. Det är svårt att tvätta bort all skit han gjort. Ränderna går aldrig ur skithögen, som sagt.

Skulle säga att det som krävs för egen del är om han dels tar bort alla sina sociala medier, Youtube-kanaler, poddar och annat och är borta ur rampljuset i många många år. Minst 5-10, där man inte hör någonting om honom. Under den tiden gör han vanliga saker, och försöker på inget sätt att kommunicera det för omvärlden. Sedan hör man om honom någon gång om 10 år att han jobbat, bidragit, försörjt familjen, skaffat hus och hela baletten. Då hade jag kunnat säga att han är en ändrad man. Som det är idag så ska allt vädras, precis som det alltid har varit. Kanaler ska tas bort och han ska sluta, men han fortsätter ändå ladda upp lika aktivt på någon mindre kanal. Han är aktiv på Instagram med ett öppet konto, och han gör poddar där han skryter om sina topplisteplaceringar. Allt i hans beteende indikerar att det viktigaste för honom är att vara en offentlig person, precis som det alltid varit. Innan han "trodde att han var någon och blev grandios" såväl som efter.

Jag är helt för att ge folk andra chanser i livet. Men då ska man också visa att man förändrat sig genom handling. I Rasks fall så krävs det att han slutar med sitt sökande efter kändisskap på riktigt. Då kan man på allvar börja överväga om han arbetat bort sin narcissism. Nu är det ju generellt sett ingenting som går att arbeta bort. Så mina förhoppningar är obefintliga.
Citera
2023-08-22, 01:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone

Undrar hur det verkligen känns bakom hans fasad, att inte kunna försörja sin familj utan bara leva på alla andra?

Precis som Kungen och alla våra politiker.
Citera
2023-08-22, 02:59
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
”Neeej! Dom spekulerar om mig på Flashback att jag inte fick komma på premiären för Jocke. Jag måste fabricera en fråga så jag kan bevisa att JAG VISST FICK komma med en print!”

Klart att lilla springpojken får komma på Jockes event om han vill. Varför han inte kom är för att han inte vågar. Rask gillar att sitta hemma på kammaren och spela ball inför kameran. Givetvis skulle han aldrig stått för det han sagt om Chrille face to face. Det är så han fungerar. Vi alla minns incidenten med Verz på Dreamhack. Efter att ha suttit i video efter video och snackat om att Verz inte vågade ta något IRL så kom han upp till Baronen, och Carl-Fredrik hade helt plötsligt inte alls samma attityd. Han försökte bara skratta bort det.

Det är anledningen, inte att det är mycket folk.
Snabbfika *nervöst låtsasskratt*

https://youtu.be/Cl06y6C0jrw 5:45 Baronen being a extreme betahane simping Verz out of fear for his life

Var väI också i samband med detta bråk som Mr.Badass körde runt i bilen och försökte leta reda på Verz eftersom han skulle *slagit honom sönder och samman*. Verz hade tur då Bajsbaronens gps visade honom fel väg
Senast redigerad av Kickassfarsan 2023-08-22 kl. 03:02.
Citera
2023-08-22, 03:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Snabbfika *nervöst låtsasskratt*

https://youtu.be/Cl06y6C0jrw 5:45 Baronen being a extreme betahane simping Verz out of fear for his life

Var väI också i samband med detta bråk som Mr.Badass körde runt i bilen och försökte leta reda på Verz eftersom han skulle *slagit honom sönder och samman*. Verz hade tur då Bajsbaronens gps visade honom fel väg
https://youtu.be/Os9a_NX1cEk
Anjos "intervju" med rask om verz...

Sen finns tre videor från rask till verz...
Citera
2023-08-22, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Så kommer det alltid att vara, han är körd..
Undrar hur han tänker själv?, skulle vara intressant att vara i hans huvud 1 dag...
Han är känd som den personen som alla pratar om men ingen vill säga något gott om..
Om man tänker själv lite, livet skulle verkligen kännas skit när man vet hur omtalad man är & allt är bara på ett negativt sätt...

Hans "vänner" inom youtube & socialamedier sitter & följer honom, alla skrattar men inte med honom utan om honom.. Träffade folk från Trosa i somras, dom berättade om Trosa, sen har vi han tokstollen Rask oxå om du vet vem han är......
Alltså barnens föräldrar, grannar, gubben på pizzan mm mm pratar om honom, alla har något gemensamt dom tycker han är en tokstolle....
Förstår han inte det själv?
Självklart han gör, Undrar verkligen hur mår han innerst inne??

Precis! För skulle han vara så förträfflig och omtyckt som han själv vill få det ser låta som så skulle han ju rimligtvis kanske nominerats till ”årets Trosabo” eller på något sätt vara involverad tex i kommunpolitiken i Trosa, haft samarbeten med lokala företagare ja listan kan göras lång! Eftersom han enligt egen utsago haren sådan djup kärlek för Trosa, vilken jag absolut inte tror är ömsesidig! Dom få gånger kommunen ska marknadsföra sig utåt eller liknande så hatar nog kommunens politiker och invånare Carl Fredrik som tjatat om Trosa samtidigt som han gjort sig ökänd över hela internet! Att det nog pågått inavel i generationer i lilla Trosa är Carl Fredrik ett vandrande exempel på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in