2023-08-20, 21:34
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Du skämtar, va? En toppkvartett bestående av Jönköping, Västerås, Utsikten och GAIS Jag vet inte om du spelar (hoppas inte) men för all del, sätt en tia på det så blir du rik. Det finns absolut inget som talar för att du får rätt. Men du verkar inte ha speciellt bra koll om du tror att det vore nåt nytt och fräscht med Jönköping i Allsvenskan.
Tja .Han var inte så fel ute..
Citera
2023-08-20, 22:15
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Tja .Han var inte så fel ute..

Jönköping är ju inte ens nära topp 4 För övrigt har vi redan dragit det där ett par gånger. Jag tar gärna på mig dumstruten om det gläder nån . Och som sagt, han var ensam om att tippa det. Bra koll eller flax? De flesta tippade helt annorlunda. Bara att kolla hur oddsen såg ut inför seriestarten. (Dock var han inte lika rätt ute i bottenstriden...)
Citera
2023-08-21, 10:13
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
På vilket sätt då? Kollade nu och jäklars vad varningar ÖIS åkte på

Båda ÖIS mål föregicks av domarmissar där framför allt det andra målet sticker ut. En solklar ÖFK-frispark strax utanför ÖIS straffområde blir ingenting och på kontringen gör ÖIS mål.

Att ÖIS får mycket varningar beror på att de slutade att spela fotboll i andra halvlek och ägnade sig åt att brottas och spelförstöra. Lite trist att se. Hade ÖIS hållit uppe spelet istället så hade de vunnit matchen.
Senast redigerad av vackertsvin 2023-08-21 kl. 10:15.
Citera
2023-08-21, 10:37
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Varför skulle Gais släppa kvalplatsen till Östersund?

Jag tror att GAIS bli för svajiga till slut men vad fan vet jag. Serien är ju omöjlig att förstå sig på.
Citera
2023-08-21, 10:57
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Båda ÖIS mål föregicks av domarmissar där framför allt det andra målet sticker ut. En solklar ÖFK-frispark strax utanför ÖIS straffområde blir ingenting och på kontringen gör ÖIS mål.

Du menar situationen när Karlsson-Grach sparkar/krokar i en ÖIS:are och ramlar?

Där håller jag med om att det är frispark.
Citera
2023-08-21, 11:33
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121

Exakt.
Citera
2023-08-21, 14:57
Medlem
kubuns avatar
Citat:

Att ÖIS får mycket varningar beror på att de slutade att spela fotboll i andra halvlek och ägnade sig åt att brottas och spelförstöra. Lite trist att se. Hade ÖIS hållit uppe spelet istället så hade de vunnit matchen.

Citat:

Citat:
Exakt.
Va?! Låter ju konstigt om det är en ÖFKare som krokar/sparkar en ÖISare så ska han väl inte få frispark för det? Tvärs om isf och domaren gjorde rätt som lät spelaren ha fördel av att få gå vidare med bollen istället för att få en trist frispark på egen planhalva. Låter i mina öron som en bra domare om zebrans beskrivning stämmer
Citera
2023-08-21, 15:02
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Va?! Låter ju konstigt om det är en ÖFKare som krokar/sparkar en ÖISare så ska han väl inte få frispark för det? Tvärs om isf och domaren gjorde rätt som lät spelaren ha fördel av att få gå vidare med bollen istället för att få en trist frispark på egen planhalva. Låter i mina öron som en bra domare om zebrans beskrivning stämmer

Du kanske ska kolla på sammandraget och bilda dig en egen uppfattning?
Citera
2023-08-21, 15:57
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Du kanske ska kolla på sammandraget och bilda dig en egen uppfattning?
Varför inte länka då när du vet var det finns eller bättre att det finns!
Citera
2023-08-21, 16:27
Medlem
zebra121s avatar
Citat:

På Youtube verkar de helt ha upphört med highlights från svensk fotboll. Du kan se de på Discoverys hemsida tror jag.
Citera
2023-08-21, 16:45
Medlem
kubuns avatar
Citat:
På Youtube verkar de helt ha upphört med highlights från svensk fotboll. Du kan se de på Discoverys hemsida tror jag.
Gick inte å se på denna iaf
https://www.fotbollskanalen.se/video/20685103/hojdpunkter-ostersund-vande-och-raddade-kryss-mot-orgryte/
Citera
2023-08-21, 16:48
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:

https://www.fotbollskanalen.se/superettan/orgryte-gick-mot-seger-tappade-till-kryss/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in