2023-08-20, 17:07
Medlem
MarlonBrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Gefle vänder och vinner igen. De är på allvar med i kampen om kvalet. Otroligt imponerande!
Nej, det är vi inte. Vi saknar kvaliteterna för att nå dit. Det viktiga är att nå de 35 pinnar som krävs för nytt kontrakt.
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Imorgon vinner Östersund planenligt i Göteborg och fortsätter att sätta press.
Ska du smyg supporta nåt Norrlandslag så är det Gefle.

Dags att släppa syd-Sverige och bli lapp du också, det var väl Ånge-trakten du bodde. Möjligt mål för Gefle (the real GIF) är att i år åter bli Norrlands bästa lag.
Citera
2023-08-20, 17:42
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lion-snackbar
Har du det? Ditt Fuskersund ligger under med 2-0 i halvlek.

Du är lika packad som en del andra i tråden. Jag är HIF:are och inget annat men råkar bo i Ånge.

Idiot.
Citera
2023-08-20, 17:44
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Dom fixar oavgjort till slut. Sett till statistiken var det inte mer än rättvist. Men det krävs verkligen att både Gais eller Öster strular till det om det ska bli nåt. Även Gefle förresten.

Östersund dominerade matchen och borde inte förlorat. Trots sju poäng upp är det långt ifrån klart att de är borträknat.
Citera
2023-08-20, 17:45
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Tog ju en poäng igen - det går stadigt framåt....eller?

Det var en domarskandal
Citera
2023-08-20, 17:45
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarlonBrandy
Nej, det är vi inte. Vi saknar kvaliteterna för att nå dit. Det viktiga är att nå de 35 pinnar som krävs för nytt kontrakt.
Ska du smyg supporta nåt Norrlandslag så är det Gefle.

Ni är två poäng före Östersund till och med. Otroligt. Gefle är verkligen på riktigt!

Citat:
Ursprungligen postat av MarlonBrandy
Dags att släppa syd-Sverige och bli lapp du också, det var väl Ånge-trakten du bodde. Möjligt mål för Gefle (the real GIF) är att i år åter bli Norrlands bästa lag.

Ska givetvis erkänna att jag varit mer i norrland än skåne, så är det ju. Men "på gator röda och blå" är alltid i mitt hjärta.
Citera
2023-08-20, 17:54
Medlem
zebra121s avatar
Sundsvall är jag otroligt orolig för, det känns inte bra....inte alls...
Citera
2023-08-20, 19:52
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Det var en domarskandal
På vilket sätt då? Kollade nu och jäklars vad varningar ÖIS åkte på
Citera
2023-08-20, 20:06
Medlem
snurresprettiss avatar
Örgryte i ett nötskal.
Citera
2023-08-20, 20:07
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Du har rätt. Östersund kommer att knipa kvalplatsen till slut. Giffarna åker nog ur, oavsett tränare är jag rädd.

Varför skulle Gais släppa kvalplatsen till Östersund?
Citera
2023-08-20, 20:22
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Floda
Nu har ju Utsikten Bosko Orovic som tränare, som fick sparken ifrån GAIS och inte hade en speciellt bra relation med supportrarna. Dessutom ett antal tidigare GAIS-spelare i truppen, som GAIS ratat. De vill nog väldigt gärna slå GAIS.

Dessutom att klubbarna mötts tre gånger i år (träning, cupen, serien), GAIS har vunnit samtliga möten så lite prestige från Utsiktens sida att inte förlora det fjärde mötet också.

Denk jö - du vet mer än vad jag gör.

Vi får se hur det blir. Först ska ju Utsikten också fixa en säker plats i Allsvenskan, och det lockar nog också att vinna serien.
Citera
2023-08-20, 20:31
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Tror att Utsikten och Västerås blir för svåra att rå på för övriga lag. Vi, Öster och något lag till kommer väl att göra upp om kvalplatsen och tyvärr tror jag att Öster kommer att knipa den. Hoppas att jag har fel, så klart.
Citera
2023-08-20, 20:55
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Tror att Utsikten och Västerås blir för svåra att rå på för övriga lag. Vi, Öster och något lag till kommer väl att göra upp om kvalplatsen och tyvärr tror jag att Öster kommer att knipa den. Hoppas att jag har fel, så klart.

Inget nytt om Julius Lindberg? Blir han kvar säsongen ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in