2023-08-13, 20:06
  #409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Vad är det som sker, ska det vara så svårt att sälja något bra. Köper dom in för billiga batchar för att tjäna så mycket som möjligt och därav tappar kvaliteten i substanserna. Detta börjar bli ett skämt. Sist något var något att ha i granen det är 2017-2018 liksom 5 år.

Nu tänker jag inte på substanser som får en lite pirrig efter intag då många här uppenbarligen mixkorsar sina intag och plötsligt får ett rus. Tänker då på mytomanen i denna tråd ja ni vet vem herr kemistenLOL

RCK skickade bara dåliga batcher 3-me-pvp, fick i två omgångar av 2 olika batcher så jag kan inte riktigt förstå varför det bara står 5/5 omdömen på deras hemsida på deras 3-me-pvp.

Hyg skickade väldigt bra 3-me-pvp, men nu är ju inte substansen i sig "bra" då det finns mycket bättre saker utrikes. Den gör sitt jobb, men det finns verkligen inga s.k. "ben" på substansen, väldigt kort rustid.

Jo den där "kemisten" Jaggermeister har lurat mig på cash och kan grundligen hålla med om att han är en mytoman.
Citera
2023-08-17, 16:00
  #410
Medlem
Fick för en stund sedan besked att min order som jag gjorde strax före H kursade nu är klar och ett registrerat paket med annat företagsnamn som avsändare är reggat i PN appen.
Ska bli extremt spännande att se om det är samma kvalité eller om det överhuvudtaget dyker upp.
Det jag testat av H tidigare var ju helt okej till skillnad från konkurrenters verkningslösa låtsas PV.
Citera
2023-08-18, 03:01
  #411
Medlem
Elsantonantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttostronzo2
Fick för en stund sedan besked att min order som jag gjorde strax före H kursade nu är klar och ett registrerat paket med annat företagsnamn som avsändare är reggat i PN appen.
Ska bli extremt spännande att se om det är samma kvalité eller om det överhuvudtaget dyker upp.
Det jag testat av H tidigare var ju helt okej till skillnad från konkurrenters verkningslösa låtsas PV.

Samma sak hände mig, även under nytt namn.
Minst sagt förvirrad
Citera
2023-08-18, 19:12
  #412
Medlem
Enligt en liten fågel jag stött på så har nu Rck fått in en ny batch av 3me då de fick kassera de förra ägarnas varor pga den dåliga kvalitén.
Jag tror att detta kan bli bra!
Citera
2023-08-18, 19:20
  #413
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttostronzo2
Fick för en stund sedan besked att min order som jag gjorde strax före H kursade nu är klar och ett registrerat paket med annat företagsnamn som avsändare är reggat i PN appen.
Ska bli extremt spännande att se om det är samma kvalité eller om det överhuvudtaget dyker upp.
Det jag testat av H tidigare var ju helt okej till skillnad från konkurrenters verkningslösa låtsas PV.

Citat:
Ursprungligen postat av Elsantonanto
Samma sak hände mig, även under nytt namn.
Minst sagt förvirrad

Tur ni har då.
Själv har jag fått noll kontakt och noll varor och har inte direkt någon förhoppning att det ändras..
Citera
2023-08-18, 21:56
  #414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffatnhobby
Enligt en liten fågel jag stött på så har nu Rck fått in en ny batch av 3me då de fick kassera de förra ägarnas varor pga den dåliga kvalitén.
Jag tror att detta kan bli bra!
Stämmer bra det, de fick hem den i onsdags. De fick även hem ny Fluetizolam samma dag vilket ska bli oerhört intressant.
Jag tar del av den nya batchen 3-Me-PVP på måndag i samband med en recension och jämförelse med Hs produkt, naturligtvis. Det är intranasalt och vaporisering på folie som gäller.
Citera
2023-08-18, 23:21
  #415
Medlem
Ja fan nu ska tydligen H vara igång igen
Citera
2023-08-19, 07:56
  #416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B810i018ni
Ja fan nu ska tydligen H vara igång igen
Frågan är varför man ska tro på dom denna gång, jag kommer vänta minst 2-3 mån innan jag kommer bli kund där. Har hittat en bättre nu abroad. Dom levererar snabbare fast det skickas från utomlands och betydligt bättre saker
Citera
2023-08-19, 16:34
  #417
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Frågan är varför man ska tro på dom denna gång, jag kommer vänta minst 2-3 mån innan jag kommer bli kund där. Har hittat en bättre nu abroad. Dom levererar snabbare fast det skickas från utomlands och betydligt bättre saker

Avvaktar även jag. Får jag ej min order eller komp ser jag inget skäl att fortsätta ge dem pengar. Får se, men än så länge har dem ju inte gett en någon anledning att tro det kommer ändras.
Citera
2023-08-21, 11:50
  #418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Frågan är varför man ska tro på dom denna gång, jag kommer vänta minst 2-3 mån innan jag kommer bli kund där. Har hittat en bättre nu abroad. Dom levererar snabbare fast det skickas från utomlands och betydligt bättre saker

Nej jag tänkte mest på 3-me-pvp, men nu när asken är tillbaka så blir det väl där man beställer. Fast andra saker som funkar bättre, men det hade varit nice om dom fick in någon pv med.
Citera
2023-08-21, 16:16
  #419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B810i018ni
Nej jag tänkte mest på 3-me-pvp, men nu när asken är tillbaka så blir det väl där man beställer. Fast andra saker som funkar bättre, men det hade varit nice om dom fick in någon pv med.
Men det är samma ägare bakom dom alla? hur tror du folk helt plötsligt får sms random skickade om att ny shop öppnat. Öppna ögon
Citera
2023-08-21, 16:30
  #420
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Men det är samma ägare bakom dom alla? hur tror du folk helt plötsligt får sms random skickade om att ny shop öppnat. Öppna ögon

Nej det är inte samma ägare bakom alla. Dom som fått mail har förmodlingen haft sin mail reggad på gamla sidan, och dom som haft gamla sidan har sparat uppgifter för att skicka framtida mail för dom själva vet att dom öppnar ny shop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in