2023-08-20, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rompedasker
Fast är dom verkligen ifrån Malmö då? Om du syftar på Miiko Albornoz tex så är han ifrån Stockholm, Sarfo är heller ingen som är ifrån Malmö och begick sina brott när han tillhörde Sirius.

Djurgården har även dom haft sin beskärda del, Besard,Hien etc.

Hammarby hade en VD i över 10 år som var Pedofil,dom hade även Amo.

Dessa är bara för att nämna några.

I Sverige anses man som oskyldig fram tills motsatsen har bevisats. Det är inte kriminellt att sitta i en bil, isåfall har vi otroligt många kriminella i Sverige.

Rötägg som sagt finns överallt ingen arbetsgivare kan heller driva med spionage.
Besard friades.
Citera
2023-08-20, 08:45
Medlem
Citat:
Fast är dom verkligen ifrån Malmö då? Om du syftar på Miiko Albornoz tex så är han ifrån Stockholm, Sarfo är heller ingen som är ifrån Malmö och begick sina brott när han tillhörde Sirius.

I Sverige anses man som oskyldig fram tills motsatsen har bevisats. Det är inte kriminellt att sitta i en bil, isåfall har vi otroligt många kriminella i Sverige.

Rötägg som sagt finns överallt ingen arbetsgivare kan heller driva med spionage.
Helvete vad du är ute och cyklar gosse. Sarfo begick brott under tiden i Malmö FF också. Spelar väl ingen roll om Miko är från Stockholm? Tillhörde Malmö FF.

Djurgården sparkar friade våldtäktsmän medans Malmö värvar dom. Grovt narkotikabrott får man räkna med när spelaren hör hemma i Malmö, färsking som blir tagen bara.

Död och hat åt MFF.
Citera
2023-08-20, 14:06
Medlem
E*lison ej med i truppen idag
Citera
2023-08-20, 14:19
Avstängd
Han släpptes idag efter häktningsförhandlingen
Citera
2023-08-20, 14:43
Medlem
snooper123s avatar
https://www.sydsvenskan.se/2023-08-20/allsvensk-spelare-som-greps-i-bil-med-narkotika-slapps
Citat:
Men domstolen ansåg inte att åklagarens utredning var tillräcklig för att häkta spelaren, eller att han är på sannolika skäl misstänkt. Han släpps därför ur häktet.

– Så jag får gå hem idag? frågade fotbollspelaren märkbart rörd och lättad.

– Ja, svarade domaren.

De två andra männen i bilen häktas däremot, till den 1 september, på sannolika skäl misstänkta för grovt narkotikabrott.

De andra 2 häktas men inte han. Han kanske är helt oskyldig ändå?
Citera
2023-08-20, 14:45
Medlem
TheFlyingFarangs avatar
Citat:

Men i Malme verkar det vara accepterat att man har kriminalitet på sitt CV. Elanga spelade ju till och med matcher med fotboja, vad var de nu Buffalo sa - Äsch, hon fick bara en lusing...
Citera
2023-08-20, 17:14
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatujuristen
Helvete vad du är ute och cyklar gosse. Sarfo begick brott under tiden i Malmö FF också. Spelar väl ingen roll om Miko är från Stockholm? Tillhörde Malmö FF.

Djurgården sparkar friade våldtäktsmän medans Malmö värvar dom. Grovt narkotikabrott får man räkna med när spelaren hör hemma i Malmö, färsking som blir tagen bara.

Död och hat åt MFF.

Sarfo värvades av MFF för att Djurgårdens nuvarande tränarduo såg mellan fingrarna på våldtäkt som företeelse. Så håll käften och sitt ner i båten. Den enda spelare jag som Malmösupporter skäms över hur vi agerade, är Albornoz. Där gjorde vi bort oss.
Sarfo var helt omöjlig för oss att känna till och ta ansvar för.
Peña behandlades som alla andra anställda i Sverige (förutom löneavdraget) och alla andra fotbollsspelare i Europa som åkt för rattfylla.
Makolli ska ha en jävla avhyvling för att han umgås med drägg men nu när han friats ser jag det som naturligt att han får fortsätta.
Citera
2023-08-20, 19:58
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Besard friades.
Från vad
Citera
2023-08-20, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Sarfo värvades av MFF för att Djurgårdens nuvarande tränarduo såg mellan fingrarna på våldtäkt som företeelse. Så håll käften och sitt ner i båten. Den enda spelare jag som Malmösupporter skäms över hur vi agerade, är Albornoz. Där gjorde vi bort oss.
Peña behandlades som alla andra anställda i Sverige (förutom löneavdraget) och alla andra fotbollsspelare i Europa som åkt för rattfylla.
Makolli ska ha en jävla avhyvling för att han umgås med drägg men nu när han friats ser jag det som naturligt att han får fortsätta.

Har han friats? Som jag läser det har han släppts och inte blivit häktad. Det är inte samma sak som att misstankarna är nerlagda. Men sannolikt kommer det att läggas ner så de, i nuläget, inte når upp till beviskravet sannolika skäl.
Citera
2023-08-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Nu lär väl Makkolli fortsätta att, enligt Dig, "umgås med drägg", då det ju var hans lillebror och storebror som också var med i hans bil där en större mängd knark fanns.
Ja, nu är de andra två bröderna häktade och fortsättning följer...

Hoppas på bra framtid för Fotbollsspelaren Makkolli i MFF!
Citera
2023-08-20, 21:29
Medlem
Nån som vet om det va hans bröder i bilen som blev häktade? Tänkte om nån sett häktningsframställan på dom 2.
Citera
2023-08-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
Har han friats? Som jag läser det har han släppts och inte blivit häktad. Det är inte samma sak som att misstankarna är nerlagda. Men sannolikt kommer det att läggas ner så de, i nuläget, inte når upp till beviskravet sannolika skäl.
Yes blev han ej häktad känns de som han kommer frias om de andra blev häktade.
Kan jag va nåt så enkelt att hans bröder hämta honom efter en kväll ute .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in