2023-08-19, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Att folk som blir kränkta av skämtbilder och bokbränder samt även tycker att kvinnor är andra gradens medborgare?

Så ja.

Hahaha snälla försök aktivera de små grå litet nu Det är inte så att det finns en hotbild specifikt mot damlandslaget, i så fall hade dem aktivt behövt skyddas av SÄPO, det är risken för större FOLKSAMLINGAR överhuvudtaget som gjort att Svenska Fotbollsförbundet tagit det här beslutet. Fast egentligen så har dom nog tagit det för att slippa lägga pengar och resurser på ytterligare ett kostsamt och pliktskyldigt "bronsfirande". Terrorhotsnivå-höjningen spelade liksom gubbarna på förbundet rakt i händerna
2023-08-19, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Jag antar att du driver med oss nu? Det är inte orimligt att anta att du menar svenska herrlandslaget nu när vi pratar om landslag.

Du menar på fullaste allvar att herrlandslagets matcher har ett större underhållningsvärde? 🤣
Ja såklart det är
2023-08-19, 13:21
Medlem
Harpys avatar
Ser en stream från en lokal krog i Melbourne, de spelar ABBA och kramas https://www.youtube.com/watch?v=iUrzicaiRLU

No hard feelings, ni spelade bra!
2023-08-19, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Autocorectt? Var det "autocorectts" fel nu också? Förstår att du behöver ha det aktiverat så som du skriver. Var "dig" istället "du" också "autocorectts" fel? 😂

Dyslexi är faktiskt ett ganska stort problem i samhället, man får ha det i åtanke. Anyway, vi får glädjas åt den FANTASTISKA bronsprestationen nu
2023-08-19, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Då vill jag vara hingst där.

Vet dock inte vilket lag Rolfö spelar för, dom flesta är ju flator i damlandslaget. Men önskar dig all lycka med att flytta in i stallet med Fridolina såklart, om det nu är så att hon faktiskt inte är homo
2023-08-19, 13:35
Medlem
Jenshalls avatar
Att Sverige tar brons i dam VM motsvarar väl ungefär som om herrarna skulle bli på 10:e plats i herr VM. Dvs inget att fira alls.
2023-08-19, 13:40
Medlem
Harpys avatar
Vi skall fira detta brons, inget snack om saken. Det handlar om att uppmuntra sportsliga aktiviteter bland vår andra hälft. Finns enbart positiva saker genom att fler involverar sig inom sport och träning. Den som säger någonting annat kommer jag inte att tro på
2023-08-19, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Att Sverige tar brons i dam VM motsvarar väl ungefär som om herrarna skulle bli på 10:e plats i herr VM. Dvs inget att fira alls.

Nä och blir inget firande heller eftersom SvFF hade sån tur att terrorhotsnivån höjdes så nu slipper dom anordna något krystat "firande". Dom har sagt att det får bli senare. Fatta komiken om detta ska firas om typ ett år eller två i framtiden Folk kommer liksom bara, say what?! Vad är det som händer? Det här bronset är bortglömt i övermorgon, herregud...
2023-08-19, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Vi skall fira detta brons, inget snack om saken. Det handlar om att uppmuntra sportsliga aktiviteter bland vår andra hälft. Finns enbart positiva saker genom att fler involverar sig inom sport och träning. Den som säger någonting annat kommer jag inte att tro på

Har du lyckats fixa eskort med JAS-Gripen åt tjejgänget? Gör du det så kommer jag och firar med dig, oavsett om det bara blir vi två.
2023-08-19, 13:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Du såg det som en revansch för att dom fick ett brons men att vinna ett guld är bara det som räknas.

Haha, fan vad bitter du är!
Var glad åt Sveriges framgångar istället.
Senast redigerad av Leland1979 2023-08-19 kl. 13:56.
2023-08-19, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Haha vad bitter du är, kära patetiska damhatare😉

Absolut inte! Jag gläds åt att det snart är VM-final och där det ska göras upp om GULDET! Hoppas på se på någonting som kan liknas FOTBOLL då bara. Damfotbollen har en bra bit kvar att vandra, men lag som Spanien och England håller en oerhört mycket högre nivå en våra svenska tjejer så jag skriver inte av det här mästerskapet helt ännu.

Eftersom VM utökades till 32 lag så har massor av matcher varit otroligt lättippade så jag har tjänat drygt tjugo tusen spänn på detta mästerskap (trots att jag fick fel idag) så jag är mer än nöjd Jag kan hålla två tankar i huvudet samtidigt och vara kritisk till hur otroligt kasst Sverige spelade framförallt mot Spanien och samtidigt glädjas åt andra saker Det enda du gör är att forcera runt i trådarna och simpa för damlandslaget, har du inget bättre för dig?
2023-08-19, 13:59
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnord1984
Har du lyckats fixa eskort med JAS-Gripen åt tjejgänget? Gör du det så kommer jag och firar med dig, oavsett om det bara blir vi två.

Det var mest en önskan från mig som medelmåttig svensk. Någon borde påminna försvarsmakten om fördelarna, men antar att de redan vet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in