Som rubriken lyder: Hur tog ni er upp från eran djupaste dal för att se den fina utsikten från berget...
Just nu är jag i en djup dal i livet här kommer lite bakgrund till det. En närstående gick bort hastigt och inte långt därfter fick jag ett sent missfall, en barndomsvän som jag umgicks med mycket flyttade långt bort, min relation sprack och lämnade mig hjärtekrossad, därefter fick jag ett diskbråck och väntar på operation, det gjorde att ekonomin och studier. vart lidande och andra delar i livet vart lidande. Nu sitter jag här i spillror och undrar om jag vart så ond att jag förtjänar denna karma. Jag har haft så ont att jag spytt och svimmat, i sommar har jag mest legat och vilat, tagit Alvedon, och tycker synd om mig själv. Nu vill jag upp ur detta miserabla hål man hamnat i med sorg, mörker, fysisk smärta, illamående, orkeslöshet, jag måste upp på berget igen och njuta av utsikten. Så nu utmanar jag er, berätta om eran djupaste stund i livet, hur tog ni er upp? Vilka vart ni efteråt, vill säga att jag varit igenom många tuffa saker förr men så här långt har jag nog inte varit tidigare man är på "kanten" av livet... Ibland blir det för mycket på en gång helt enkelt... Nu behöver jag bara hopp igen, en gnutta ljusstrimmla...