2023-08-18, 19:00
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Nu visas reprisen
Citera
2023-08-18, 19:12
Medlem
Blondinss avatar
Att stapla på det viset som han gjorde gör man ju inte pga ångest och svimfärdig. Har vi inte sett liknande videos när folk går böjda bakåt sådär, när dom är påverkade av diverse substanser?

Minns han som skulle köpa öl på en mack. Han går ju böjd bakåt så han nästan är ihopvikt.
Citera
2023-08-18, 19:23
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Handlar inte om att det ska vara lättsamt, i tex blues och country så uttrycker man smärtan i rösten, överpretantiöst effektsökeri är ju mest som att spruta sig själv i munnen med publik, tafatt stämmer faktiskt in på det, men jag är övertygad om att han hade kunnat prestera mycket bättre om han inte hade siktat att göra parodi på sig själv, han sjunger om smärtsamma saker men gömmer sig bakom en mask, väck med masken och detta hade vart blytungt.

Ja, så testa det jag länkade
Citera
2023-08-18, 19:25
Avstängd
Snusfris avatar
Bara en tanke. Han kan inte svimmat för att han blivit för kåt att vara med på allsång på Skansen. Blev för mycket med all publik och allt.
Men jag tror nog mer på att den blekfete fan var påtänd. Fick det intrycket.
Gillar låten Sockerplantager Rivisited.
Citera
2023-08-18, 19:35
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Bara en tanke. Han kan inte svimmat för att han blivit för kåt att vara med på allsång på Skansen. Blev för mycket med all publik och allt.
Men jag tror nog mer på att den blekfete fan var påtänd. Fick det intrycket.
Gillar låten Sockerplantager Rivisited.
Japp.. Har du någonting uppåt i blodet, inte ätit på länge förutom alkohol och med rejäl nervositet, scenskräck etc så blir andetagen inte de bästa med sång och allt..

1+1 så blir det kortslutning. Enkelt att förstå.. Skulle lätt kunna hända mig och jag är inte ens tjock.
Citera
2023-08-18, 19:44
Avslutad
Såg reprisen på teve nyss, men de verkade ha klippt bort själva raset. Allt man fick se, var ett komiskt litet skutt på ett ben ut ur bild, likt en cowboy som rider bort i solnedgången. Klart han var dyngrak, han stod ju bakåtlutad på ett sätt som bara seriefigurer klarar av.
Citera
2023-08-18, 19:54
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Jag skulle vilja veta hur många grader han lutar bakåt, tror det är minst 30 graders vinkel.
Citera
2023-08-18, 20:00
Medlem
Att han lider av svår ångest misstror jag inte, men händelsen på Alsång orsakades inte av ångest. Att vara så lugn och avspänd som han var där är raka motsatsen till en kraftig ångestattack. Alkohol eller någon form av substans, garanterat. Tragiskt att SVT inte stoppade uppträdandet redan innan han kom ut på scen.
Citera
2023-08-18, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Jag skulle vilja veta hur många grader han lutar bakåt, tror det är minst 30 graders vinkel.

Pausa honom när han är i vinkel och mät med en liten gradskiva. Berätta sen hur stor lutningen var
Citera
2023-08-18, 20:36
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Klart han var dyngrak, han stod ju bakåtlutad på ett sätt som bara seriefigurer klarar av.

Han hade ju så klart sådana här skor.
https://www.youtube.com/watch?v=LQUevsMS8ac
(Som han hade satt på sig bakfram.
Eftersom han var dyngrak.)
Citera
2023-08-18, 21:24
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Att han lider av svår ångest misstror jag inte, men händelsen på Alsång orsakades inte av ångest. Att vara så lugn och avspänd som han var där är raka motsatsen till en kraftig ångestattack. Alkohol eller någon form av substans, garanterat. Tragiskt att SVT inte stoppade uppträdandet redan innan han kom ut på scen.

Verkade vara asberusad, nära delirium tremens när han föll.
Kanske alltså då, ” självmedicinerat” sig mot ångest, i kombination med att produktionen bjuder på alkohol bakom kulisserna? En bira eller ett glas ”bubbel” får igång artisterna. Blir bra TV när man släpper loss.
Fast vissa vissa hinkar i sig och mår inte bra från början?
Citera
2023-08-18, 21:36
Medlem
Dom som säger alkohol och full undrar man ju om dom någonsin druckit alkohol tidigare.
Alkohol är säkerligen med i mixen, men självklart är andra droger inblandade. Det är mer intressant att orera kring hur cocktailen är blandad än att prata om varför den blandats.
Jag gissar på alkohol, kokain och ecstasy. Även troligt att han rökt hasch eller weed vilket sänkt blodtrycket och orsakat kullerbyttan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in