2023-08-18, 11:49
Medlem
sonofnatures avatar
Hittat dagens foto

Hur laddar man upp ?
Citera
2023-08-18, 11:53
Medlem
sonofnatures avatar
https://bilddump.se/bilder/20230818115222-80.216.55.58.jpeg

😅
Citera
2023-08-18, 11:53
Medlem
Rocinhas avatar
Pundarfamilj
Citera
2023-08-18, 12:08
Avslutad
Har aldrig förstått vad folk gillar med honom innan. Tråkiga och löjliga sketcher utan poäng och allt gapande.
Sen består 80% av kommentarerna av: "Så jävla king", "Kingen" oavsett vad det handlar om. Det säger ju en hel del om hans fanbase.
Citera
2023-08-18, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Har aldrig förstått vad folk gillar med honom innan. Tråkiga och löjliga sketcher utan poäng och allt gapande.
Sen består 80% av kommentarerna av: "Så jävla king", "Kingen" oavsett vad det handlar om. Det säger ju en hel del om hans fanbase.

Är enig! Men dessa ryggdunkare är ju inte en dag över 18.
Citera
2023-08-18, 12:27
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen

80% av kommentarerna är från fejkkonton, vet inte om han köper kommentarer eller hur han gör men han har inte många riktiga fans som kommenterar. Kolla igenom hans kommentarsfält så ser du mönstret på användarnamn osv.
Citera
2023-08-18, 12:57
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Tänkte på en sak.
En del skriver här att Chrippa borde gå ut prata om sina skulder/förklara sig. Betala och göra rätt för sig.
Visst. Det vore bra men samtidigt. Spelar det någon roll? Jag tycker hela Chrippa grejjen redan falierat oavsett vad han gör.
Jag har själv följt han en tid då JAG tyckt/trott att han INTE var som alla andra. Okej.. Jag tyckte nog inte han var så genuin och KING som han utgav sig för att vara men jag uppfatta han som rätt så.. *Ärlig*
Han har spottat på många andra youtubers och nu visar det sig att han är värre än dom
Han han nog lura P12 ligan som skickar massa hjärtan men inte oss som inte dunkar han i ryggen.
Kunde han radera och tysta oss här så hade även denna tråd sett ut som hans kommentarsfält på Youtube.
Citera
2023-08-18, 13:19
Avslutad
Som redan sagts, när hon fått sina följare på sociala medier kommer hon dumpa den där luffaren.
Max 1 år bort.

Hur mycket tror ni han kurar? Ser ut som en tjackad Johhny Bravo.
Citera
2023-08-18, 13:20
Avslutad
Varför skall Crippa redovisa sin ekonomi? Den angår väl ingen
Citera
2023-08-18, 13:40
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Du har egentligen helt rätt, han har ingen skyldighet att göra det för någon. Det folk här stör sig på är att han pratat och levt som om han hade pengar samt klanka ner på bidragstagare mm, därav tycker folk att han är en stor hycklare som sitter med sådana skulder. Ingen annan anledning.
Citera
2023-08-18, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Jo, han har flashat med sina kläder, resor, klockor. Och tryckt ner andra och hela tiden varit någon status grej för honom att visa upp detta. Och det visade sig vara en fasad, bluffmakare. Snart 2 miljoner i skuld som han vägrar betala, skattar inte samtidigt som han gnällt på andra som lever under dessa normer. Och på det en jävla kass farsa och pojkvän som dessutom åkt dit för doping och nu tror han att han ska göra raket karriär inom fitness. Säg mig vem skulle betala för just hans tjänster när det finns tusentals andra som man kan lära sig av?
Citera
2023-08-18, 13:54
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Nu har dom väl gemensam vårdnad om C?
Om det nu sedan visar sig att han torskar för ladd eller andra preparat blir det väl knas med vårdnaden?
Då får väl Julia ensam vårdnad om C?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in