2023-08-17, 21:35
Medlem
Lägger Alex ut i sin story- att han knullar någons ex? Är det den där Getingen månne?

Vad är deras jävla brud- drama för skit?
Senast redigerad av Kokhett 2023-08-17 kl. 21:48.
Citera
2023-08-17, 21:48
Medlem
Kan någon snäll själ sammanfatta senaste videon med Ystadsbruden?

Jag orkade med 3 min... Sen fick min hjärna sås i skallen av brudjäveln.

Som att jag slussades tillbaka i tiden då "kickersbrudar" var ett fenomen. Och jag vill bara dra av henne syntetet 🥴😇
Citera
2023-08-17, 22:06
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Lägger Alex ut i sin story- att han knullar någons ex? Är det den där Getingen månne?

Vad är deras jävla brud- drama för skit?

Ja han skrev att han pippat Jimmy/Getingens babymama Ramona, vet inte när i tid dock. Eller om Jimmy och Ramona fortf är ihop(?). Men det verkar som getingen är lite upprörd över det😅

Och är det någon som vet om den här tjejen som Alex nu gör en q&a med från behandlingshemmet.. Är det den nya han börjat få intresse för?
Citera
2023-08-17, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja han skrev att han pippat Jimmy/Getingens babymama Ramona, vet inte när i tid dock. Eller om Jimmy och Ramona fortf är ihop(?). Men det verkar som getingen är lite upprörd över det😅

Och är det någon som vet om den här tjejen som Alex nu gör en q&a med från behandlingshemmet.. Är det den nya han börjat få intresse för?

Tycker det verkar som att Alex och q&a tjejen har en flörtig stämning hela videon genom. Bara en gissning men skulle tro att det är henne som han pratar om i förra videon som han har intresse för. Men sa han inte också att det är förbjudet att ligga med dem som är på samma behandlingshem? & att om han gjorde det kunde det bli problem
Citera
2023-08-17, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Jag undrar om 🐝 vet om att Alex o hans tjej har legat hehehehe hon är ju t.o.m. med på hans musikvideo månskenet.. det kommer bli drama in turkey ifrån flera olika håll isf om detta stämmer

Vad heter tjejen som var med i videon?
Citera
2023-08-17, 22:38
Medlem
Dom kan ligga med varandra på rummet där exempel eller när dom går ut själva, som att dom inte japp varann…oavsett inblandade känslor eller inte. Ingen som skulle kunna bevisa att dom ligger om ingen av dom pratar me nån annan om det.

Men såå i videon har vi nu fått höra att Alex, som lämna Alva för att han tyckte hon ljög om småsaker eller undanhöll och hur viktigt de va att inte något som kan bli hotfullt för honom undanhålls- nu kommer ut och erkänner att han under tiden han suttit blivit tvärkär i plitar men inte kunnat va ärlig om de för han va med alva då. Hahahahahah dubbelmoralen i den människan är enorm.
Citera
2023-08-17, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Håller verkligen med dig. Är som att man ENBART får diskutera själva bilen Saab 9000 och absolut inte ratten eller att man inte får diskutera breakdance i en danstråd för att det inte är en dans i ordets mening
klockrent
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxtriket
Tycker ganska synd om Alva som redan verkar vara på botten och så ställer han upp på intervjuer och gör videor där han trycker ner henne mer. Tror däremot fortfarande det tog slut mellan Alex och Alva för hon var otrogen med hans bror men sanningen kommer väl fram någon gång. Undra om hon kommer få någon behandling, känns som folk med värre missbruk inte får hjälp så har svårt att se det hända.
Hade i och för sig också velat förklara mig om jag var i en sån skitig relation som bara skriker kris som dessutom är helt offentlig för alla att beskåda. Jag tror det är flera saker som gör att Alex tog sitt pick å pack. Den listan kan säkert göras lång!

Bland annat... Hon är inget annat än en utgift, en börda och verkar inte ge något i relationen när det går neråt eller krisar. Alex var på pundandet före henne med råge och därför borde hon varit stark och sagt irån eller åtminstone försökt göra något istället för att vifta med sina låtsaspistoler, göra gangsigns och hejjat på hans knarkande för att sedan ansluta själv. Alex må vara en svag muslim men denna brud är ju totalt fake och vet troligtvis ingenting om vad som står i koranen eller hur man ber 5 gånger om dagen. Trots det så känner hon sig tvungen att konvertera till islam (LOL). Tydligen extremt grisig av sig om man frågar Alex. Och det vet väl alla i tråden även sedan tidigare när hon förstörde någon stuga eller vafan det handla om medan han satt frihetsberövad för något.

Hon smutsade ner Alex ännu mer genom att blåsa hans fans på pengar. Får panik och hotar den lille Arman på Clues kanal med hjälp av lillen för hon inte kan hantera situationen själv. Sist men inte minst så har Alex helt andra intressen, främst träning, än henne som f.ö. helt verkar sakna egna intressen eller någon personlighet (se TikTok https://www.tiktok.com/@alvzhalvz

T.ex. https://www.tiktok.com/@alvzhalvz/video/7266511077293313312
--- eller ---
https://www.tiktok.com/@alvzhalvz/video/7264063305793244449
--- eller ---
https://www.tiktok.com/@alvzhalvz/video/7264063350164802848
--- detta är vad hennes liv består av). Har ni sett Alva från videos i början på 2022 och idag? Så här illa ser det ut https://imgur.com/a/hvXJTQP Jämför man med Alex så lyckas han ändå klämma in lite träning här och var medan hon troligtvis bara går upp kraftigt i vikt. Hon saknar helt egen vilja och istället för att söka behandling under tiden hon är med Alex (och pusha på honom) eller medan han sitter häktad så väntar hon tills han kommer ut, dumpar henne, och först då är det dags. Inte en enda tanke på det innan. INTE EN ENDA!

Det är en mentalt svag tjej som gärna blåser vänner. Den där Mikaela vet jag inte ens vem det är men uppenbarligen utnyttja Alva henne grovt med att bo hos henne gratis, köra hennes bil vid behov, låna kläder, låna pengar som aldrig återbetalades men istället besvaras med block och radering av kommentarer på Instagram när hon ber om att få tillbaka allt.

Men men. Vad kan man förvänta sig av en tjej som skickar brev till häktade snubbar för mord och vägrar sluta skriva tills hon får till en träff... Det är ju en störd tjej i grund och botten. Hon är ett mycket svårt case för psykiatrin och de behandlingscenter som finns för pundare i Sverige.
Senast redigerad av massooddon 2023-08-17 kl. 23:46.
Citera
2023-08-17, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankatstojo
Dom kan ligga med varandra på rummet där exempel eller när dom går ut själva, som att dom inte japp varann…oavsett inblandade känslor eller inte. Ingen som skulle kunna bevisa att dom ligger om ingen av dom pratar me nån annan om det.

Men såå i videon har vi nu fått höra att Alex, som lämna Alva för att han tyckte hon ljög om småsaker eller undanhöll och hur viktigt de va att inte något som kan bli hotfullt för honom undanhålls- nu kommer ut och erkänner att han under tiden han suttit blivit tvärkär i plitar men inte kunnat va ärlig om de för han va med alva då. Hahahahahah dubbelmoralen i den människan är enorm.

ingen får ljuga förutom Alex, klassisk narcissist pundartänk
Citera
2023-08-17, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrodllzz
ingen får ljuga förutom Alex, klassisk narcissist pundartänk

Han vet inte ens att han ljuger, i hans huvud är det så. Han är riktigt, riktigt sjuk.
Citera
2023-08-18, 00:30
Medlem
savagemamiis avatar
Är det bara jag, eller ser Alex lite betuttad ut i tjejen han gjorde sin senaste video med?
Citera
2023-08-18, 00:48
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Timmy heter han väl?
Citera
2023-08-18, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Timmy heter han väl?

Stämmer.. Förvänta dig exakt noll och ingenting av den användaren. Bara kolla historiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in