2023-08-17, 16:33
Medlem
OdlarSparriss avatar
Det blir en vinst lite längre fram väl??
Citera
2023-08-17, 16:34
Medlem
Jag finner det beklagligt att planerade potentiella terroristmål inte offentliggörs. Visst att det skulle drabba viss näringsverksamhet men kan jag tycka att medborgare har rätt till att få en uppfattning om hotbildens natur.

Utöver detta, satan vad Ulf och gänget repeterade samma sak under presskonferensen efter varandra. Man tänker att det är givet att ha någon form av avstämning sinsemellan innan en presskonferens.
Citera
2023-08-17, 16:34
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopnisse
Han är älskad av nästan 2 miljarder människor så förmodligen är han inte skit rakt igenom.

ok, vad är bra med den mordiska pedofil-despoten?

Nämn en god sak han utfört och/eller propagerat för?
Citera
2023-08-17, 16:35
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Muslimer som grupp? Nej vad skulle det vara, kan inte se det alls.

Lika lite som alla tyskar som grupp hade ansvar för Andra världskriget, eller att alla japaner som grupp hade ansvar för att IJAF åt upp sina krigsfångar.

Man kanske skulle konvertera till islam? Verkar ju dödsskönt att aldrig behöva ta ett eget ansvar när man blir kränkt eller arg, det är alltid någon annans fel.
Skämttecknare, författare eller musiker m.m...
Citera
2023-08-17, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jo du uttrycker dig precis som Jomshof och andra hetsande SD'are. Jag vet att ni trivs med splittring och hat, och använder därför denna typ av uttryck.

Jag sänker mig inte till den nivån, utan önskar dig istället ett raskt tillfrisknande, min gode man!

De flesta vet redan att ni psykiskt sjuka marxistmongon ser nazister och rasister som andra inbillningssjuka ser spöken. Absolut ingen nyhet att ni på detta patetiska sätt försöker delegitimisera meningsmotståndare istället för att ta ansvar för att ni själva skapat denna situation med era infantila, naiva och patetiska ideologi. Ni resonerar precis som totalitära kommunister alltid gör.

Om vi ska dela in oss i fack är jag hellre blodmördarnazist än en smutsig värdelös parsit till kommunist som du som sålt ut detta en gång vackra land. Du är skit. Sådana som du borde omyndigförklaras och läggas in på ett vuxendagis eller psykakut.

Men ha så kul du i detta paradis ni skapat med din ideologiska politik. Skjutningar, ghetton, skenande kriminalitet, usel valuta, uselt internationellt rykte, babbar överallt, terrorhot, muslimer som sakta tar över landet.

Bara muslimer och socfall kvar här. Ett riktigt smutsland. Men kämpa på du 😂
Citera
2023-08-17, 16:37
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopnisse
Han är älskad av nästan 2 miljarder människor så förmodligen är han inte skit rakt igenom.
2 miljarder "människor ".
Kolla på tillståndet i den muslimska världen en gång till och säg att det Muhammed al Pedofili gav världen inte är skit rakt igenom.
Citera
2023-08-17, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MainF
Ingen högerextrem organisation som har beordrat rätt trogna att straffa otrogna till skillnad från vad al-qaida har gjort...
Joho. Sverigedemokraterna straffar ju- och slänger ut sina otrogna i en kvantitet som vi inte sett i Svensk politik på över 100 år? och på ett sätt som är klassiskt utmärkande för höger-extrema samfund; interna splittringar, kuppmakeri inom egna partiet, utkastade startar egna sidopartier/organisationer och pajkastningen dom emellan är på dagisnivå osv.
Senast redigerad av Robbinist 2023-08-17 kl. 16:41.
Citera
2023-08-17, 16:39
Medlem
Jävligt tacksam att alla dessa potentiella islamist terrorister verkar totalt efterblivna.. De tycks väldigt svagbegåvade. Det läcks hejvilt och de grips vad det verkar.
Senast redigerad av karlkula12 2023-08-17 kl. 16:41.
Citera
2023-08-17, 16:40
Medlem
-DaRude-s avatar
Man kan föreställa sig ansiktsuttrycken på folk om någon lite skämtsamt ställde sig mitt under rusningstrafiken på tunnelbanan och skrek "ALLAHU AKBAR! ALLAHU AKBAR!"
Citera
2023-08-17, 16:41
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priestess
Jag finner det beklagligt att planerade potentiella terroristmål inte offentliggörs. Visst att det skulle drabba viss näringsverksamhet men kan jag tycka att medborgare har rätt till att få en uppfattning om hotbildens natur.

Utöver detta, satan vad Ulf och gänget repeterade samma sak under presskonferensen efter varandra. Man tänker att det är givet att ha någon form av avstämning sinsemellan innan en presskonferens.

sa honom något om militär undantags tillstånd? måste göra något nu innan smäller i riktigt
Citera
2023-08-17, 16:42
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priestess

Det hade jag också velat veta. Ska på bio med dottern i helgen men vill ju helst överleva.
Citera
2023-08-17, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Terrrorhoten påverkar redan våra liv, eftersom det drabbar Sveriges ekonomi negativt. Vi har aldrig nånsin haft sanktioner riktade mot oss eller terrorhot och reseavrådan från andra länder. Vi är ett exportberoende land och det drabbar vår BNP, leder till ökad arbetslöshet, folk får sämre ekonomi, brottslighet ökar o.s.v. Allt har ringar på vattnet.

Men nu riskerar vårt land också att förvandlas till en enda stor grusparkering, bara för att somliga känner ett behov av att grilla koraner och kränka andras religioner. Så jäkla onödigt och naturligtvis en konsekvens av att högerpartierna tog makten med hjälp av SD-nazzarna. Hoppas att alla som röstade för den här situationen är nöjda. Jag hoppas att sunt förnuft gör comeback snart.

Håller med till 100%.

Min tjej röstar på SD, har inte hunnit prata med henne om förhöjda nivån än.

Men hon argumenterar likt många här att vi har enligt lag rätt till att yttra oss osv.

Förstår det och köper det till en viss grad men jag hade gärna sett att dom hade fort ändrat om lagen och förbjudit brännandet av religiösa böcker.

Tycker inte att det är värt att göra en "poäng" och provocera fram all skit p.g.a man vill markera.

Nu riskerar vi svenska medborgares liv mer än någonsin innan samt vi riskerar att förstöra ekonomin än mer. Kolla i länder där det har varit översvämningar, 20-tals miljarder i skador i infrastrukturen. Vad tror ni terroristerna kan göra för skada? Minst lika mycket.

Edit: är emot religion, skiten leder bara till krig. Kolla vad kristendomen åsamkade way back... Sen alla galna islamister, osv. Religion är skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in