2023-08-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Jag måste vara förtegen om detaljerna. Tyvärr.
tänker om du var på samma ställe och stoppade terrordådet där jag var med..?
Citera
2023-08-17, 16:09
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Nu är det sannerligen julafton för alla högerextrema och Sverige(o)vänner i bland annat SD.

Hat och hets, oro och förtvivlan, och splittring mellan folk är ju vad de livnär sig på!
Citera
2023-08-17, 16:10
Medlem
barndomens avatar
Vilken jävla kommunistmupp som intervjuade statsministern i SVT.
"Men är det inte problematiskt att kalla Muhammed för en massmördare? Det gör ju muslimer ledsna"
Hela SVT är fylld av femtekolonnare.
Citera
2023-08-17, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gooza
Jo, jag fattar att du utvecklade ditt resonemang till att man borde fått veta vad jag ursprungligen nämnde, efter TRE dagar. Vilket alltså fortfarande innebär att du hade fel i ditt initiala opponerande.

Sen kan ju kanske du ta och fatta att dina tre dagar du tjatar om på senare tid, inte kommer innebär att SÄPO själva kommer att meddela medier, eller gå ut med informationen på sin egna hemsida, för att de "måste" enligt offentlighetsprincipen. Förstår inte var du får det ifrån.

Sen kan du ju även försökta ta och fatta att alla gripanden leder inte till häktning, rättegång eller avlivning.

Vill du fortsätta argumentera eller ska du vackert och ödmjukt stiga åt sidan nu när du innerst inne fattar att du kanske har varit ute och cyklat?

Självklart så leder inte alla gripanden till fällande dom och straff men då kanske Säpo mupparna inte ska slå sig på bröstet och hävda att dom är sååååå duktiga och såååå effektiva. För det finns tyvärr inget i den objektiva verkligheten som tyder på det.

Men nu får vi väl ge det 3-4dagar tills vi kan bedöma om dom påstådda frihetsberövningara som idag ska ha skett enligt dig, var lösa rykten, felaktiga gripande eller ett faktiskt undanröjande av hot. Historiken talar för dom 2 första alternativen, men man ju alltid hoppas.

Föreslår att vi ses här igen om några dagar och ser hur det artat sig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Inbokad resa sedan länge då jag alltid åker till mitt hus då skolan börjar. Samt att längs solkusten i dessa områden är inte muslimer särskilt välkomna och det existerar inte områdena.

Men anser att Spanien har en annan syn på terrorister och det känns ju skönt att handla när det står två killar med k-pist på torget. Sånt uppskattar jag.

Kanske för att Costa del Sol är en dyr region att bo i.

Du syftar på militärpolisen i Spanien som figurerar i det civila samhället.

Själv uppskattar jag Spanien för dess citrusfrukter och att det är olagligt att öppet förolämpa kungen, vilket kan leda till fängelse.
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barndomen
"Men är det inte problematiskt att kalla Muhammed för en massmördare? Det gör ju muslimer ledsna"

Det är ingen "jävla kommunistmupp".

Det är en helt relevant och mycket aktuell fråga, ställd av en person som inte lever i en högerextrem bubbla. Men det har du nog mycket svårt att förstå, tror jag.
Citera
Medlem
Antifa.Hooligans avatar
Ganska äckligt att massa rassar, nassar och SD:are nu sitter och grupprunkar och vill att massa människor ska dö. För då kommer "revolutionen" nej det kommer ingen denna gång heller. Avskum.
Citera
2023-08-17, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barndomen

Självklart kan det vara problematiskt om man bara väljer att lyfta fram Muhammeds negativa sidor.
Citera
2023-08-17, 16:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nu är det sannerligen julafton för alla högerextrema och Sverige(o)vänner i bland annat SD.

Hat och hets, oro och förtvivlan, och splittring mellan folk är ju vad de livnär sig på!

Nu är det sannerligen Ramadan för alla muslimer och islamister i bland annat Mellanöstern.

Hat och hets, oro och förtvivlan, och splittring mellan folk är ju vad de livnär sig på.
Citera
2023-08-17, 16:14
Medlem
neiges avatar
Krigar inte al-qaeda med isis?
Citera
2023-08-17, 16:15
Avstängd
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Islam är dagens nazism, en totalitär och våldsbejakande maktideologi. Sossarna älskar islam och vill att Sverige ska bli en muslimsk stat, som Turkiet ungefär.

En viktig anledning till terroristernas intresse för Sverige är den mkt stora grupp muslimer som lever här. Det gör Sverige intressant för dom.

Dåraktiga politiker har tagit hit Mellanöstern. Och kriget.

Jag kan lugna dig med att du har fel. Jag är sosse och jag älskar verkligen inte islam, eller nån annan strikt religion heller. Men jag känner inget behov av att grilla koraner eller uppvigla ett tredje världskrig för det, som du gör. Så gör mig en tjänst och bara stoppa upp en raket i röven på dig själv om du gillar när det smäller, så kan jag leva i harmoni här med att acceptera våra olikheter utan att ta till våld.
Citera
2023-08-17, 16:16
Medlem
Stackars satar som måste åka tunnelbana, tåg, buss, och spårvagn varje dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in