2023-08-17, 13:06
Medlem
Tackar, koran-pyromaner.

Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Hör hög har den varit förut?
Nivå 3 sen bedömningsnivån infördes 2010.
Har för mig den var 4 nåt väldigt kort tag mellan 2010 och idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Svitjod88
Kommer det ske några förändringar i ditt liv fr o m nu?
Njae inte speciellt. Terrordåd brukar inrikta sig på centralt symboliska mål och ibland 'där det finns massor av människor', för att dådet ska få stor mediaspridning. Jag finns inte i en miljö där någon av dom två faktorerna finns. Kommer väl åka till Göteborg o Stockholm mer sällan, och hålla sig borta från stora manifestationer, stora transportnav och centralt ikoniska platser.

Digital säkerhet är jag rätt bra på redan. Men allmän extra koll i hemmet, t.ex. gott brandskydd, fungerande gasmask, bra sjukvårdslåda, bättra på enkla förrådet av torrvaror och konserver, se till att ha tiotusen kronor i kontanter hemma, ha transistorradio och gott om batteriet, och se till att ha andra platser att kunna husera på 2 veckor i sträck om så behövs. Måste dock fixa jodtabletter, svårt att få tag i.

Jag tror det kommer inte hända så mycket, faktiskt. Bara min magkänsla. Sverige är för betydelselöst på 'den stora arenan', och för 'snällt och förståndigt land' internationellt sett, för nån ska anstränga sig rejält med nåt riktigt spektakulärt.

Jag tror dessutom hotet kommer sänkas ner till 3 igen inom snar framtid, typ ett halvår efter Koran-pyromaniska anarkisterna slutat med sin förbannade Copycat-lek.
Senast redigerad av Robbinist 2023-08-17 kl. 13:08.
Citera
2023-08-17, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZOLCOZ
Så att bränna koraner är lösningen på problemet? Bra logik där!

Lösningen på problemet är att inte släppa in några muslimer i landet och kasta ut de muslimer som befinner sig i sverige!
Hoppas detta är inledningen till det efterlängtade inbördeskriget, skulle vara underbart att få mörda muslimerna!
Citera
Medlem
En sak kan jag i alla fall konstatera: svenska myndigheter är värdelösa på att hålla pressträffar. Alltid problem med ljudet eller nåt annat. Oproffsigt.
Citera
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Viktigt strategi att ha 3 kvinnor på pressträffen....!?
Vad vill man förmedla med det?
Citera
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Tusan vad osäker von essen verkar vara.

Ja, inget professionellt framförande.
Citera
2023-08-17, 13:08
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Vad skall diskuteras?

Hur du klarar vardagen med din autism.

Herregud.

OnT: ingenting kommer förändras. Vi behöver ju inte vara rädda gick odm ju nyligen ut med. Jag hoppas på att ett rejält dåd sker inom en snart framtid. Typ julhandeln. Sverige behöver vakna på riktigt. Ni har röstat för denna skiten.
Citera
Medlem
IngenKlimatkriss avatar
Får inte SVT 8 miljarder av oss skattebetalare om året? Ändå krånglar det med ljud och bild hela tiden. Amatörmässigt.
Citera
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Riktigt så är det inte.

Det handlar snarare om att det är rätt korkat att hälla bensin på sig själv och sedan provocera folk att tända på. Man bjuder bokstavligen in till terrordåd, helt i onödan. Det räckte inte med en gång, utan koranbrännarfalangen hade större visioner. Man skulle bränna tills det smäller och därför vägrar man upphöra trots att man redan fått sin åsikt framförd flera gånger.

Men allt är ju värt priset så länge två importerade irakier får bränna koranen gång på gång utan att det någon gång är nog, anser Jomshof-falangen. Du kanske tycker att det är värt att svenska barn dör för detta ändamål, men det är nog många som inte håller med dig.

Hur många gånger får man gå hem själv på natten utan slöja då innan man får skylla sig själv om man blir våldtagen? En gång för att framföra sin åsikt, eller två?
Citera
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Tusan vad osäker von essen verkar vara.
Hon sitter på någon information hon inte får berätta om och ska hålla folket lugnt.
Citera
2023-08-17, 13:09
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
Vis ska nog komma ihåg att det är asylsökare som bränner koraner som har lett till det här, och inte uttalanden från Jomshof, hur mycket den lögnen än upprepas.
Jovisst var det så det startade, men Jomshof och Hamiltons käcka uttalanden försvårar ju situationen, eller hur?
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fetaas
3 överklass kvinnor håller i pressträffen, al-Qaida skakar av fruktan 💃💃💃🤣

Kanske normalt i ditt hemland med terrorister som förmedlar pressutlåtande med vapen och machete men här i västvärlden har vi något som kallas en civilisation då är det fullt att kvinnor utan lakan täckta över sig syns i offentligheten.
Senast redigerad av Jon10 2023-08-17 kl. 13:14.
Citera
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKlimatkris
Får inte SVT 8 miljarder av oss skattebetalare om året? Ändå krånglar det med ljud och bild hela tiden. Amatörmässigt.

Det är ju inte SVT som sköter tekniken. Det borde ju vara Säpo som strular.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in