2023-08-17, 12:33
Medlem
Placeholders avatar
Meningslösa rapporter.

S - Det är fara för attack!
F - Vad är det vi ska se upp för?
S - Det är hemligt.

Vi har haft öppna gränser hur länge som helst så 10tusentals(kanske 100tusentals) papperslösa som bor här, vem som helst av dom är antagligen väldigt enkla att påverka genom imamer eller annat för att göra en attack.
Citera
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madnesstookthem
Så det internationella hotet och hatet mot Sverige kommer på något sätt...från svenska muslimer?

Är du retarderad? Givetvis är det STÖRST CHANS att det blir någon muslim som redan befinner sig i landet som flippar ur och spränger sig själv i tunnelbanan eller nåt.
Citera
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Terrrorhoten påverkar redan våra liv, eftersom det drabbar Sveriges ekonomi negativt. Vi har aldrig nånsin haft sanktioner riktade mot oss eller terrorhot och reseavrådan från andra länder. Vi är ett exportberoende land och det drabbar vår BNP, leder till ökad arbetslöshet, folk får sämre ekonomi, brottslighet ökar o.s.v. Allt har ringar på vattnet.

Men nu riskerar vårt land också att förvandlas till en enda stor grusparkering, bara för att somliga känner ett behov av att grilla koraner och kränka andras religioner. Så jäkla onödigt och naturligtvis en konsekvens av att högerpartierna tog makten med hjälp av SD-nazzarna. Hoppas att alla som röstade för den här situationen är nöjda. Jag hoppas att sunt förnuft gör comeback snart.

Fy fan, vilket pucko inlägg. Idiot!
Mycket kan man säga om SD, men migrationsproblemen har de helt rätt i.
Och jävla tönt du är. Ska vi vika oss för Islam och deras dödssjuka religion för att slippa bli attackerade?
Vi har tagit hit deras sjuka, sjuka religion och sekterism, och de som är mest upprörda är de som flytt den. Invandrare som blivit förföljda i hemländerna har varnat oss i decennium för islamiseringen.
Och det är också dessa sekulariserade invandrare som bränner Koranen.

Det är också dessa sekulariserade invandrare som tycker att vi är sjuka i huvudet som daltar med sekten Islam. Ja, många av de som är muslimer är just sekterister.

Nä, istället omfamnar svenskarna ett jävla idiot-ord "islamofobi" som en jävla muslim inom politiken själv myntade.

Vi svenskar är inmålade i ett hörn, men de som vet vad det handlar om är de som flytt skiten från sina hemländer.
De vet precis vad som väntar.

Men vänsterblivna är så körda så de till och med kallar invandrare för rasister, då de protesterar mot skitreligionen Islam.
Citera
2023-08-17, 12:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Så går det när man röster på nazister och nationalister!!! Era jävla babianer. SD kan dra åt helvete. "Sverigevännerna" har bara gjort läget ännu värre i detta land på 1 år.

Återigen Ungern har inga terrordåd.

De styrs utav ”nationalister”.

Du lever under en sten.

Så här går det när man importerar mellanöstern vilket Socialdemokraterna har gjort i 8 år ifrån 2014-2022.
Citera
2023-08-17, 12:36
Avslutad
Jag har hört på intervjuer att MSM tjatar hela tiden, när ska den höjas, borde den inte höjas nu osv hela tiden, det framstår mer uppenbart att det är MSM som styr det här landet, nu mer än någonsin förut.
Vi har ett journaliststyrt land som ingen myndighet el politiker törs bli osams med, skulle de tex kräva ett förbud mot koranbränningarna så skulle det bli så.
Men det blir självklart i strid med att de själva vill behålla makten med oinskränkt yttrandefrihet och kan fortsätta att styra landet.
Citera
2023-08-17, 12:37
Medlem
Kan jag utnyttja detta som ursäkt att få arbeta hemifrån 100%?
Citera
2023-08-17, 12:37
Medlem
speerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Terrrorhoten påverkar redan våra liv, eftersom det drabbar Sveriges ekonomi negativt. Vi har aldrig nånsin haft sanktioner riktade mot oss eller terrorhot och reseavrådan från andra länder. Vi är ett exportberoende land och det drabbar vår BNP, leder till ökad arbetslöshet, folk får sämre ekonomi, brottslighet ökar o.s.v. Allt har ringar på vattnet.

Men nu riskerar vårt land också att förvandlas till en enda stor grusparkering, bara för att somliga känner ett behov av att grilla koraner och kränka andras religioner. Så jäkla onödigt och naturligtvis en konsekvens av att högerpartierna tog makten med hjälp av SD-nazzarna. Hoppas att alla som röstade för den här situationen är nöjda. Jag hoppas att sunt förnuft gör comeback snart.

Vänta nu.. Du skyller alltså muslimjävlarnas beteende och uppmaningar till att mörda svenskar, på folk som har eldat några böcker i just det syftet att försöka få såna hjärntvättade idioter som dig själv till att öppna ögonen och se vilket skräp både muslimer och islam är.. Sunt resonemang..

Om det sker ett terrorbrott, skyller du då det också på folk som bränner böcker?
Citera
2023-08-17, 12:40
Medlem
madnesstookthems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Är du retarderad? Givetvis är det STÖRST CHANS att det blir någon muslim som redan befinner sig i landet som flippar ur och spränger sig själv i tunnelbanan eller nåt.

SÄPO/NCT och svenska terrorforskare tror att det verkliga hotet kommer utifrån. Vätränade terrorister med stor kapacitet. Att någon hittar på något innanför är givetvis inte uteslutet men man befarar attentat i den högre internationella skolan. Om man är retarderad eller inte efter den teorin låter jag dock vara osagt. Det återstår att se.
Citera
2023-08-17, 12:40
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speery
Vänta nu.. Du skyller alltså muslimjävlarnas beteende och uppmaningar till att mörda svenskar, på folk som har eldat några böcker i just det syftet att försöka få såna hjärntvättade idioter som dig själv till att öppna ögonen och se vilket skräp både muslimer och islam är.. Sunt resonemang..

Om det sker ett terrorbrott, skyller du då det också på folk som bränner böcker?

Det är lite samma tankesätt som muslimer har. Om en kvinna i ett muslimskt land blir våldtagen så är det hennes fel. Hon måste då antingen gifta sig med våldtäktsmannen eller stenas till döds. Det är aldrig våldtäktsmannens fel. Han våldtog bara för att hon inte var modest nog.

Om islamister går in på en skola och mejar ner barn kommer vänstern tycka att det är de som brände koranens fel.
Citera
2023-08-17, 12:42
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Jag vidtar definitivt försiktighetsåtgärder när jag rör mig på offentliga platser sedan lång tid tillbaka. För att skydda mig från kriminalitet, inte terrordåd.
Finns inget i mitt beteende som kommer förändras pga Säpos rekommendationer, med andra ord. Jag gör redan det de rekommenderar, varje dag.

Vilka försiktighetsåtgärder vidtar du om man får fråga?
Citera
2023-08-17, 12:42
Medlem
gyldenbollockess avatar
Citat:
SÄPO/NCT och svenska terrorforskare tror att det verkliga hotet kommer utifrån. Vätränade terrorister med stor kapacitet. Att någon hittar på något innanför är givetvis inte uteslutet men man befarar attentat i den högre internationella skolan. Om man är retarderad eller inte efter den teorin låter jag dock vara osagt. Det återstår att se.

Sverige och Malmö är en exportör av muslimska vältränade terrorister. Så varför skulle de hemodlade muslimska terroristerna inte kunna genomföra dåd i Sverige.

Osama Krayem växte upp på Rosengård i Malmö. Han gick byggprogrammet på gymnasiet och spelade fotboll på fritiden. Han var med och dödade hundratals i terrordåd. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/terrormisstankte-osama-krayem-fran-malmo
Citera
2023-08-17, 12:43
Avstängd
Citat:

Ta Osama Krayem tex i Paris. Han är knappast fransman.

Att tro att terroristerna kapabla att göra dåd i Sverige är bara begränsat till inom landet då man nog retarderad om något.

Uppenbart att det är påtryck ifrån islamiska nationer. Det finns gott om terrorister utspridda över hela Europa som är kapabla att åka till Sverige och begå terrordåd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in