2023-08-17, 09:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Tänker du en utlånad spelare? Intressant tanke. Vilka har vi som harvar i S1?

ja, alltså, jag spånar lite på att snittlönen i Allsvenskan ska ligga på 100 000 kr (bortsett varberg såklart) vilket ändå innebär att man har en rejäl månadsinkomst, är man ung och lovande samt startspelare i allsvenskan, skulle man riskera att åka runt med näsdisco i bilen?

Någon som kanske är utlånad, haft det tuftt och varit långtidsskadad samt är lite äldre kan jag tänka mig
Citera
2023-08-17, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Nä,långt ifrån de flesta allsvenska spelare har representerat ungdomslandslagen.

Nja inte de flesta, men många såklart.
Citera
2023-08-17, 09:33
Medlem
John Baguetti?

Klev av skadad igår, kanske fuckade ur med en kebab och ett hekto kokain? Han är ju mest känd för sin sejour i ungdomslandslaget när de vann EM. Kruxet är ju att han även har spelat i det ordinarie landslaget, och då verkar det märkligt att att endast skriva att han har spelat i Sveriges ungdomslandslag.
Citera
2023-08-17, 09:34
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
John Baguetti?

Klev av skadad igår, kanske fuckade ur med en kebab och ett hekto kokain? Han är ju mest känd för sin sejour i ungdomslandslaget när de vann EM. Kruxet är ju att han även har spelat i det ordinarie landslaget, och då verkar det märkligt att att endast skriva att han har spelat i Sveriges ungdomslandslag.
Tjock Föredetti går ju garanterat bort med tanke på vad du själv skriver.
Citera
2023-08-17, 09:34
Medlem
Så som jag läser det är det en ung spelare. De skriver att han spelat i allsvenskan och har A-lagskontrakt . Viktiga här är att de påpekar att de just är ett A-lagskontrakt och inte bara kontrakt. O spelat i allsvenskan kan ju vara att man fått hoppa in i 85:e
Citera
2023-08-17, 09:36
Citat:
Ursprungligen postat av spudnik-with-love
Så som jag läser det är det en ung spelare. De skriver att han spelat i allsvenskan och har A-lagskontrakt . Viktiga här är att de påpekar att de just är ett A-lagskontrakt och inte bara kontrakt. O spelat i allsvenskan kan ju vara att man fått hoppa in i 85:e
Fast han är ju kanske utlånad till S1?

Som mitt exempel på sida1.
Citera
2023-08-17, 09:39
Medlem
S*m*n S*ndb*rg - BK Häcken
Citera
2023-08-17, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingvinge

Källa?
Citera
2023-08-17, 09:45
Medlem
Frejssons avatar
Dom flesta lagen tränar nu på förmiddagen. I princip alla stora lag har supportrar som kollar varje träning. Lär sprida sig snabbt på sociala medier vilka spelare som saknas idag…
Citera
Avstängd
Om ni inte vet till 100% vem det är så skulle jag rekommendera er att inte skriva ut namn.

Förtal kan vem som helst bli åtalad för nämligen. Bara ett tips.
Citera
Medlem
Sannolikt är det väl en ungdomsspelare från någon av storstadsklubbarna? Frågan är bara vem.
Citera
2023-08-17, 09:47
Medlem
prinsessan-estelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingvinge
Tveksamt la ut en tweet för 40 min sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto