2023-08-11, 17:40
Bannlyst
Denn*s Sv*lås från näste 3s katastrofala valsatsning verkar inte vara så populär i bygden och går runt med ett knogjärn för att försvar sig på stan. Googlar man på hans namn så kan man snabbt förstå varför.

AFA Skåne har lagt upp följande:

Citat:
Dennis i NMR Näste 3 är åtalad för att kraftigt berusad blivit påträffad med knogjärn under Örkelljungadagarna. B 3651-23 Helsingborgs tingsrätt.

Dennis har inga tillgångar att betala eventuella böter med. Han har skulder som uppgår till 284 899 kronor hos kronofogden.

https://twitter.com/afaskane/status/1674464763412197379

Han ska även ha skribent hos Nordfront under namnet "Erik Svensson". Har Nordfront så svårt att hitta skribenter att man tvingas ta in Dennis ?! Jag förstår varför NMR vill att han skriver under pseudonym.
Citera
2023-08-11, 18:16
Medlem
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.s...s-pride-vecka/

Film från Motståndsrörelsens vecka mot "Pride". Kontrajihadisterna lär väl gå i taket av den sista sekvensen, och visst är det lite udda att se. Invandrarna verkar ha mycket mer emot böglobbyn än NMR i alla fall.
Citera
2023-08-13, 18:04
Medlem
skillnads avatar
Bra gjort av NMR att konfrontera de antimänskliga "pride" vidrigheterna. Jag håller inte med i allt NMR gör men de gör en del bra saker som förtjänar stöd, och det här är ett av dem.
Citera
2023-08-13, 21:05
Medlem
Nordiska motståndsrörelsen engagerar sig i den globala Ursprungsbefolkningens Dag

https://motståndsrörelsen.se/2023/08...sbefolkningen/
Citera
2023-08-14, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Nej det är inte acceptabelt.

Hur som helst, SvP var ett bra initiativ men de höll inte i längden. Så fort det blev lite motgångar och lite svajigt så packade man ihop.

NMR är däremot klart beundransvärda som består trots all repression och annat som hänt.

Alla är säkert trötta på alla idioter bland svenska folket dock, som fortsätter rösta på samma gamla partier. Och som låter sig bli vilseledda av covid-tramset, hetsen mot "Ryzzland", och mycket annat.

Det är nu organisationen verkligen prövas. Ser man från 2010 och framåt så nådde man någon form av topp 2017-2018 och har därefter mer eller mindre kollapsat av olika skäl. Men det gäller den nationella rörelsen även i stort. Man hade en romantisk bild av att Sverige skulle kunna räddas, men den sprack brutalt. Sett historiskt till länder som Tyskland och Grekland så krävs det att samhället verkligen når botten innan man har opinion för sin sak. Det enda man kan göra är att invänta att samhällsutvecklingen kommer till mötes. Även om den är på väg så dröjer det vem vet hur länge innan man har ett verkligt folkligt stöd. Tills dess får man hålla skylten uppsatt, det går väl inte att göra så mycket mer.
Citera
2023-08-14, 13:22
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Det är nu organisationen verkligen prövas. Ser man från 2010 och framåt så nådde man någon form av topp 2017-2018 och har därefter mer eller mindre kollapsat av olika skäl. Men det gäller den nationella rörelsen även i stort.

NMR har fått utstå många prövningar de senaste åren, men kollapsat är ju det man inte har gjort, vilket är beundransvärt.

Men det har gått åt helvete i två val, både för NMR men även för Alternativ för Sverige. Svenska folket röstar på samma gamla partier eller på SD, men det är ju samma skit idag.
Citera
2023-08-15, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Det är nu organisationen verkligen prövas. Ser man från 2010 och framåt så nådde man någon form av topp 2017-2018 och har därefter mer eller mindre kollapsat av olika skäl. Men det gäller den nationella rörelsen även i stort. Man hade en romantisk bild av att Sverige skulle kunna räddas, men den sprack brutalt. Sett historiskt till länder som Tyskland och Grekland så krävs det att samhället verkligen når botten innan man har opinion för sin sak. Det enda man kan göra är att invänta att samhällsutvecklingen kommer till mötes. Även om den är på väg så dröjer det vem vet hur länge innan man har ett verkligt folkligt stöd. Tills dess får man hålla skylten uppsatt, det går väl inte att göra så mycket mer.

Problemet som Motståndsrörelsen har att handskas med är alla ensamkrigare, vilka tycks inbilla sig att någon form av "botten" verkligen skulle existera. Motståndsrörelsen skulle inte "prövas" ett enda dugg, bara alla svenskar hade insett att Sveriges öde inte på något sätt skulle vila på Motståndsrörelsens axlar. Nej, det säger jag dig helt uppriktigt, att även du har har en viktig roll att spela, vad beträffar Sveriges öde.

Inbilla dig inte för en enda sekund, att Motståndsrörelsen har monopol på Svea Rikes räddning, utan att just du har en avgörande roll för vårt älskade lands välbefinnande.

Så fort som du har begripigt den sanningen, så finns det fortfarande hopp för vårt älskade fosterland.
Citera
2023-08-15, 17:46
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Så du är alltså en s.k överliggare? Det skulle förstås förklara din brist på verklighetsförankring.

Ja, och en stolt sådan förstås. Vem kunde ana, att du skulle kippa efter luft efter att ha konfronterats med en sådan överlägsen motståndare som mig?

Citat:
Som jag upprepade gånger försökt förklara så handlar det om USAs strypgrepp på främst Europa. Det kan vare sig du, jag, NMR eller någon annan i Sverige lossa. Däremot kan mäktiga aktörer som Kina och Ryssland göra det.

Haha, rubeln nådde just en rubel för varje penny. Den har tappat över femtio procent gentemot dollarn under ett år.

Berätta för oss bara, just hur överlägsen Ryssland är ekonomiskt sett, i din föreställningsvärld gentemot oss, som saknar "brist på verklighetsförankring".
Senast redigerad av JedemDerSeine 2023-08-15 kl. 17:56.
Citera
2023-08-15, 18:32
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Ja, och en stolt sådan förstås. Vem kunde ana, att du skulle kippa efter luft efter att ha konfronterats med en sådan överlägsen motståndare som mig?

Haha, rubeln nådde just en rubel för varje penny. Den har tappat över femtio procent gentemot dollarn under ett år.

Berätta för oss bara, just hur överlägsen Ryssland är ekonomiskt sett, i din föreställningsvärld gentemot oss, som saknar "brist på verklighetsförankring".

I den mån jag kippar efter luft när jag ser dina inlägg så beror det på att jag skrattar.

Du glömde visst att jag skrev Ryssland och Kina. Dessa två aktörer gemensamt har såväl ekonomisk som militär makt nog att sätta globohomoimperiet USA på plats. Vilket är vad som krävs om den vita rasen ska ha en teoretisk chans att överleva. Jag är rätt säker på att NMR också inser detta.
Citera
2023-08-16, 21:24
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PzyK0pAteN
Beror väl på vad man menar med incel.. Visst dom får tjejer, men om du kollar på bilder på nationalister och deras tjejer så är det ju inga tjejer som är nått att skryta om. Dom får ligga för att dom går för dom fulaste tjejerna, mer eller mindre..

3½ år försenat svar! Ja de mest extrema killarna blir ju en social belastning men de kan ju ha Tinderdejter ändå?
Citera
2023-08-18, 01:11
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Varför är kommentarsfältet försvunnet från Nordfront?
Citera
2023-08-18, 01:21
Medlem
oiiihs avatar
NMR, Har faktiskt rätt bra nyheter,,som man ofta missat,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in