Citat:
Ursprungligen postat av
primtal1
För det första är det inte hon som langat, hon har bara varit ett verktyg.
Jag tycker dessutom det är lite svårt att man kan dömas för chattar och lite bilder. De har ju inte egentligen lyckats binda henne till knarket. Det kan ju teoretiskt sett varit sand i alla påsarna, vi vet ju inte för de har ju faktiskt inte konfiskerat något hon hade i förvar. Allt är baserat på indicier.
Det blir ju problem med rättssäkerheten om man kan dömas för brott utan riktiga bevis och utan erkännande.
Om någon hackar din lur din och lägger falska bevis på den så kan du också dömas till livstid. Är du ok med det?
Ja du har väl rätt.
Det måste finnas 100% bevis såklart innan man ska bli dömd.
Är ju inte alls insatt i det här, så jag bör nog hålla tyst bara.
För övrigt angående rasism, jag hatar bara dom här tuffing blattarna med becknar väska och
som är okey med dom här sjuka skjutningar och gangster grejjerna.
Vet att långt ifrån alla blattar är såhär.
Däför hatar jag inte andra som är skötsamma.
Vet det finns många hårt arbetande invandrare och dom har jag absolut inget emot.
Dom är bra för sverige bara.
Att baka 100 pizzor om dagen är sjukt hårt jobb, och tumme upp till dom som pallar med det.
Många svenskar hade inte klarat av det.
Back till ämnet.
Jag är sjukt besviken på Anders Adali.
Drog honom upp i skyarna för att han som det verkade ha tvärvant livstilen, ifrån grovt kriminell
såg han ut att vara jävligt reko när vad som jag trodde var sant, att han bytt sida.
Så hör man par månader efter en ny jävla cp grej. Bluffat till sjuka summor pengar genom
fulbusiness. Alltså ljög han i TV till folket. En ren jävla Psykopat. Stor skojare.
Helt sjukt
Man är så jävla trött på dessa typer.
I det här fallet tror jag hennes dotter mycket sant kan ha gjort sjuka knarkgrejjer då denna har
ärvt den där äckliga skummis genen av sin far högst sannolikt.
Men jag ska inte vara dömande ändå som inte är insatt i hennes case alls.
Namnet Adali kommer jag ändå aldrig mer lita på, ingen Adali mer.
Ärliga bra människor är dom fan inte. Varken far eller dottern.
Nog har hon vetat vad hon sysslat med, kommer en Adali erkänna det? Nej.
Farsan gjorde en riktig fuling som erkände mkt och kom ut som en god människa, men det var ju
förfan fejk. Galningen är ju besatt av att göra grova brott.
Det är inte alls omöjligt att dottern går i samma spår.
Vi kommer nog se nya och fler domar i framtiden när hon kommer ut. Det tror jag.
Som farsan sin.
Som GW sa om Blattelito, honom kommer vi höra mer av.
Och han hade ju så jävla rätt. Den dåren har försökt mörda två till fast han kom ut med jävla flax.
Personer som återfaller i grova brott , och inte lär något av en fängelsedom borde fan få en gift spruta.
Minst lugnande sprutar på tvång livet ut.
Anders hade inte behövt återfalla i grova brott, det gick ju så bra för honom.
Men de är så sjuka människor att de inte kan låta bli. Därför ska dom ha dubbla fotbojor i båda benen
och få en jävla antispykos spruta i rumpan under polisbevakning livet ut, och betala för det.
Eller en giftspruta så allt tar slut.
Jävla äckliga jävul jävlar dessa.'
Själv råkade jag hamna lite fel för 10år sen på lagens sida, för mig räckte det med 2dygns häkting.
Jag grinade i häktet och gjorde det solklart för mig själv att det får aldrig , aldrig, ALDRIG ske igen.
Och jag har varit så jävla laglydig sen dess, jag lärde läxan direkt.
Svin som inte gör det blir jag jävligt arg på.
Är så jävla lack på den där Anders så jag hade nästan kunnat strypa honom levande om det varit lagligt. Kan inte tycka synd eller förstå dessa satans jävlar demoner, de är fan inte folk, de tillhör
jävulen som återfaller i grova brott.
Återstår att se om dottern blir lika äcklig som farsan, kanske inte, hoppas inte.
Men jag är orolig att vi får se mer i framtiden tyvärr av dottern med.
Kommer aldrig lita på en Adali mer.
En sak vet jag 100% , hon har inte varit en ängel. Hon har självklart vetat vad det handlat om.
Men det kommer inte en Adali erkänna såklart.