2023-08-15, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sullen
Känns som de här två citaten sammanfattar pappa Anders ganska bra:

"De gjorde en utredning i fängelset som visade att jag har en släng av adhd, narcissism, empatistörning och psykopatiskt beteende. Pengars värde har jag fortfarande svårt att förstå.

Hur bearbetar du det du har gjort?

– Det gör jag inte, jag tränger bort det. Skulle jag älta det jag gjort skulle jag inte klara av att göra det jag gör i dag. Jag stänger av det livet och de tankarna."

Detta var alltså under hans "okriminella" period. Det finns absolut de kriminella som bytt bana på riktigt. Men de gör upp med sitt förflutna, jobbar med sig själva och gottgör drabbade efter bästa förmåga. Anders är helt ointresserad av läkning. Han vill ha nya kickar och en period fick han dem genom att lajva omvänd. Blir nog svårt att göra om det numret efter denna volta, så han lär köra på tills han får en kula i pannan eller blir för gammal och trött.

Han slutar kanske som den numera helt nedsupne Clark Olofsson som sitter i solkig träningsoverall och dikterar sin femtielfte "biografi" för en helt ointresserad spökskrivare. Det omättliga egot som ständigt behöver ny näring. Skillnaden är att Clarks liv åtminstone blir en bra story.

Jag tycker genuint synd om de drabbade i Anders närhet. Lika trist att dottern följde i hans fotspår. Men där finns det kanske fortfarande hopp.

Tror detta förklarar en oerhörd mängd av de brott vi ser i samhället. Psykologiska orsaker ligger bakom mycket. Och kombinationen som Anders har är förstås en utmärkt mix.
Citera
2023-08-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Stash o tp då säljer hon åt kurdiska räven vad menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av Huvudstadenn
Nej om du inte förstår skillnaden så är det upp till dig. Hon agerade stash och TP, kurdiska räven och hans folk å andra sidan sålde av narkotikan dom smugglat in i landet.
Exakt.. +1

Tycker för övrigt synd om bruden. Följt henne på TikTok sen länge, tyckt hon verka skön - rolig och söt. Lite blåst kanske. Verkar som hon bara velat tjäna/varit i behov av lite snabba deg, och sen ångrat sig när hon insåg hur mycket det faktiskt blev. Hon ville ju hoppa av ganska snabbt. Tror också som andra sagt att det kan varit hittepå av cheferna att grejer försvann. Eller så kan hon räknat fel. Hon verkar inte vara vassaste kniven (- ”10kg, det är 100 hegge va?”, och sen - ”och 15kg 150 heggen va?”) haha.. Hon puffar ju också så möjligheten finns väl att hon klippte lite till sig själv.. = hon fixade ju till sig grossistpris iaf 😅
Fult också av ”arbetsgivarna” att inte ta hänsyn till hennes ICA-jobb. Hon får ju stressa ihjäl för att inte komma sent varje dag typ. Attraktivt med en ostraffad brud med jobb och allt som kurir, borde dom hållt hårt i. O varit lite schyssta mot
Senast redigerad av splir0n 2023-08-15 kl. 21:34.
Citera
2023-08-15, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splir0n
Exakt.. +1

Tycker för övrigt synd om bruden. Följt henne på TikTok sen länge, tyckt hon verka skön - rolig och söt. Lite blåst kanske. Verkar som hon bara velat tjäna/varit i behov av lite snabba deg, och sen ångrat sig när hon insåg hur mycket det faktiskt blev. Hon ville ju hoppa av ganska snabbt. Tror också som andra sagt att det kan varit hittepå av cheferna att grejer försvann. Eller så kan hon räknat fel. Hon verkar inte vara vassaste kniven (- ”10kg, det är 100 hegge va?”, och sen - ”och 15kg 150 heggen va?”) haha.. Hon puffar ju också så möjligheten finns väl att hon klippte lite till sig själv.. = hon fixade ju till sig grossistpris iaf 😅
Fult också av ”arbetsgivarna” att inte ta hänsyn till hennes ICA-jobb. Hon får ju stressa ihjäl för att inte komma sent varje dag typ. Attraktivt med en ostraffad brud med jobb och allt som kurir, borde dom hållt hårt i. O varit lite schyssta mot

Håller med dig till fullo, brukade också titta på hennes tiktok och hon kändes inte som en kvinna medlem i mensa direkt. Ica jobbet var också hennes första jobb? Vad jag förstått. Hur gammal är sanna? Hon skulle satsat på influencerkarriär vid sidan av jobbet istället väldigt tragiskt
Citera
2023-08-15, 21:44
Medlem
Citat:
Bror ge dig haha dom kmr in i 99,9% av alla appar/telefoner/chattar om dom verkligen vill. Självklart wickr och Signal med

Hon var ju bara stash o TP = springis/packåsna, skulle inte jag kalla ”säljer åt”. Dom styr ju henne 100% allt hon gör bara lämna hämta grejer överallt, inte så hon har egna kontakter hon becknar till
Jag tror dem kmr in men jag tycker inte alla meddelanden finns med har läst varenda fup i Sthlm och det saknas så mycket meddelanden. Man behöver inte var hel ordagrant när man säger säljer åt eller springis de la samma sak hon säljer åt hans liga som en springis. Men ni alla verkar så säkra utan något underlag. Det finns så många chattar också där man ser meddelanden för en tid sen och sen sätter parterna på timer i signal och då ser man inga mer meddelanden de står set expiration timer.
Citera
2023-08-15, 21:48
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Exakt.. +1

Tycker för övrigt synd om bruden. Följt henne på TikTok sen länge, tyckt hon verka skön - rolig och söt. Lite blåst kanske. Verkar som hon bara velat tjäna/varit i behov av lite snabba deg, och sen ångrat sig när hon insåg hur mycket det faktiskt blev. Hon ville ju hoppa av ganska snabbt.
Hon är nog dyr i drift men du kan försöka skicka ett beundrarbrev till fängelset.
Citera
2023-08-15, 21:49
Medlem
På Prime Crime finns hennes rättegång
att lyssna på
Citera
2023-08-15, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huvudstadenn
Håller med dig till fullo, brukade också titta på hennes tiktok och hon kändes inte som en kvinna medlem i mensa direkt. Ica jobbet var också hennes första jobb? Vad jag förstått. Hur gammal är sanna? Hon skulle satsat på influencerkarriär vid sidan av jobbet istället väldigt tragiskt
Haha nä.. o ja jag jag tror det va hennes första, och ICA-ägaren sa ju tom att han inte skulle bli förvånad om hon va butikschef inom några år, hon verkade väldigt omtyckt där. Kanske lite väl omtyckt iofs iomed att chefen skrev sötnos till henne på sms.. Så ICA och lite influenser på det som du säger så hade hon väl haft det bra.. stackars söta vovven. Och hennes råttor hahaha gulliga.
02 tror jag det stod hon var född
Citera
2023-08-15, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Hon är nog dyr i drift men du kan försöka skicka ett beundrarbrev till fängelset.
Haha vill helst inte ha hennes turkfarsa med diverse diagnoser efter mig 🥸 och inte kurdiska räven heller för den delen, är väl inte omöjligt att hon har nån liten skuld kvar..
Dyr i drift btw? Vad baserar du det på?
Senast redigerad av splir0n 2023-08-15 kl. 22:12.
Citera
2023-08-15, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Jag tror dem kmr in men jag tycker inte alla meddelanden finns med har läst varenda fup i Sthlm och det saknas så mycket meddelanden. Man behöver inte var hel ordagrant när man säger säljer åt eller springis de la samma sak hon säljer åt hans liga som en springis. Men ni alla verkar så säkra utan något underlag. Det finns så många chattar också där man ser meddelanden för en tid sen och sen sätter parterna på timer i signal och då ser man inga mer meddelanden de står set expiration timer.
Ja jo petitesser visserligen.

Ska inte ljuga jag har också funderat mycket på det här med vilka appar/lurar som går o komma in i osv, håller med dig om att vissa fupar ger sken av att det ibland inte går att få ut vissa chattar. Men med dagens teknik har jag svårt att tro att dom inte kommer in i det mesta, har dom bara viljan och möjlighet att punga ut lite till nåt it bolag så tror jag (som nån sa) inte att en gratis app är några svårigheter
Citera
2023-08-15, 22:20
Medlem
Shit hon är helt djurig, jag blir stressad när jag läser deras meddelande 😂😂
Citera
2023-08-15, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Shit hon är helt djurig, jag blir stressad när jag läser deras meddelande 😂😂
Eller hur jag med 😂😂 hon hade potential faktiskt 😏 tyckte hon snabbt va inne i galoppen
Citera
2023-08-15, 22:53
Medlem
Har läst igenom en hel del av FUPen och jag kan inte låta bli att fundera vad alla siffror på påsarna betyder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in