2023-08-15, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Hur ska vi rädda linnea från honom då?

Det går nog inte, det jag tror är att detta inte kommer vara jättelänge mellan de. Men Chrippa har ju lekt med elden förut, hur många gånger har han inte hånat Alex Ceesay?
Citera
2023-08-15, 12:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Hur ska vi rädda linnea från honom då?
Linnea är den som ihärdigt manipulerat Chrippa, legat i buskarna och försökt göra allt för att få sin drömprins, trots att Chrippa under hela tiden varit tillsammans med Julia, väntat barn med Julia, blivit föräldrar, så har Linnea funnits i bakgrunden och försökt hugga Chrippa.
Inledningsvis uppgav hon en högre ålder, vilket Chrippa inte ser som någon red flag, inte heller hennes stötande och drivna medvetenhet att få förföra honom, trots att han är upptagen och har fått barn. Det stoppar inte henne. Ivrigt påhejjad av sin pappa..
Hon behöver inte räddas. Låt henne lära av sina egna handlingar, det finns väl ingenting som säger att hon inte har andra på kroken, om nu Chrippa skulle "åka dit", eller det kanske gör henne extra fuktig? En riktig badboy...lejonet på Gripsisch🤣🤣
Citera
2023-08-15, 12:08
Medlem
Chrippa; Jag tar ett lån på dig på 200k.

Linnea: Öh nej?

Chippa: Jo det är lugnt. Jag betalar av lånet sedan nån gång.

Linnea: Med vilka pengar?

Chrippa: Så du vill att jag och C ska svälta?

Linnea: Men du säger ju att du är jätterik.

Chrippa: Denna klockan beställer jag för pengarna, dessa kläder. Detta blir jättebra.

Linnea: Räntan är ju 19 %.

Chrippa: Ja alltså det är standard.

Linnea: Fått tillbaka körtkort då?

Chrippa: Nej polisen är fittor. Inte ens i detta såsseland ska man kunna köra för fort i när man har barn. Borde ge ett frikort.
Citera
2023-08-15, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Linnea är den som ihärdigt manipulerat Chrippa, legat i buskarna och försökt göra allt för att få sin drömprins, trots att Chrippa under hela tiden varit tillsammans med Julia, väntat barn med Julia, blivit föräldrar, så har Linnea funnits i bakgrunden och försökt hugga Chrippa.
Inledningsvis uppgav hon en högre ålder, vilket Chrippa inte ser som någon red flag, inte heller hennes stötande och drivna medvetenhet att få förföra honom, trots att han är upptagen och har fått barn. Det stoppar inte henne. Ivrigt påhejjad av sin pappa..
Hon behöver inte räddas. Låt henne lära av sina egna handlingar, det finns väl ingenting som säger att hon inte har andra på kroken, om nu Chrippa skulle "åka dit", eller det kanske gör henne extra fuktig? En riktig badboy...lejonet på Gripsisch🤣🤣

När Linnea var kär i honom trodde hon han var rik och känd, sanningen ser mer ut som en sol och vårare. Så hon gick till attack men kommer bli offer. Kanske välförtjänt iofs.
Citera
2023-08-15, 12:19
Bannlyst
han är live. spelar och snackar
Citera
2023-08-15, 12:27
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Chrippa; Jag tar ett lån på dig på 200k.

Linnea: Öh nej?

Chippa: Jo det är lugnt. Jag betalar av lånet sedan nån gång.

Linnea: Med vilka pengar?

Chrippa: Så du vill att jag och C ska svälta?

Linnea: Men du säger ju att du är jätterik.

Chrippa: Denna klockan beställer jag för pengarna, dessa kläder. Detta blir jättebra.

Linnea: Räntan är ju 19 %.

Chrippa: Ja alltså det är standard.

Linnea: Fått tillbaka körtkort då?

Chrippa: Nej polisen är fittor. Inte ens i detta såsseland ska man kunna köra för fort i när man har barn. Borde ge ett frikort.

Linnea kommer inte att ifrågasätta, hon är ung, kär och dum. Tror inte hon vet vad ränta är heller för den delen, men hon kommer säkert bli varse om det så småningom.
Citera
2023-08-15, 12:33
Medlem
Sitter i live och sågar halva Sverige.

Massa festivaler inplanerade...

Sågade också nån för att den lurade folk på pengar eller vad fan det var...
Citera
2023-08-15, 12:34
Bannlyst
Linnea jobbar med finanser, chef

dom var titta på lägenhet igår, en annan idag. sen har dom ett tredje att kolla på med.

Linnea och Chripa ska göra QNA idag
Citera
2023-08-15, 12:35
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brittafittans
Jaså, är hon KEY ACCOUNT MANAGER som alla andra telesäljare eller?
Citera
2023-08-15, 12:36
Bannlyst
https://youtu.be/uk7mD3l9DgU

linnea ska få en prada väska sen i marbs, hon följer med som sagt innan
Citera
2023-08-15, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brittafittans

dom var titta på lägenhet igår, en annan idag. sen har dom ett tredje att kolla på med.

Linnea och Chripa ska göra QNA idag
Jobbar hon med finans så får vi hoppas att hon vet vad ränta är.
Citera
2023-08-15, 12:40
Bannlyst
ja det blir resa till miami även, festival många festivaler nu på g
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här