2023-08-14, 18:45
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Tolle skämmer ju ut sig. Framstår som en oförskämd idiot.

Har inte hängt med, vad är det som sker?
Citera
2023-08-14, 18:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Nej för guld bygger historia och vinnarmentalitet och så länge som ni bara har ett är ni bara som Bajen, ständigt tippade högt men kommer aldrig först och blir bara en besvikelse
Varför vann ni inte guldet förra året om ni har sådan vinnarmentalitet? Och varför vinner ni inte i år?
Citera
2023-08-14, 18:53
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Dessutom får inte Musa och Felix Va spela något alls!

Vad fan händer Kukräven? Du lovade ju KLASS.

Hur kunde jag få en avisering om att du citerat mig på detta inlägg??

Hur som helst kan jag väl passa på att stämma in i vad andra tidigare skrivit. Tack för allt KoT, cup-guld och Lennart, det har varit framgångsrika år om man ser till historiska resultat. Lika många titlar som Bajen har sedan den klubben grundades år… ja vad var det nu igen?

Mitt tålamod är dock slut. Senaste startelvan skulle man kunna köpa som ett skönt skämt från Kim som man kan garva åt på kräftskivan under parollen ”tänk om vi skulle…” men samtidigt lite väl oprofessionellt att skämta när matchen ändå räknas till totalen.

Ser fram emot ett 4-2-3-1 med rak anfallsfilosofi. Fler avslut > fler sidledspassningar. Vill vi fortsätta spela med ambition att vända spelet från kant till kant så hoppas jag att ny tränare tar inspiration från hur vi spelade för ett par år sedan. Då vändes inte spelet genom passning till närmsta gubbe för vidare transport utåt. Sedan kan man ju också undra hur svårt det istället ska det vara att hitta en rak passning från MB till en tia som ”droppar mellan linjerna” eller en djupledspass till en nia som springer mot mål för omväxlingens skull?

Låter kanske arg nu men inte ens det är jag. 2023 skrivs som en förlorad intetsägande säsong efter två som vi kanske borde vunnit. Dags för nytt blod in. Vem vet jag inte.
Citera
2023-08-14, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
För att vi tagit enda guldet som räknas, det senaste. Och efter denna säsongen är chansen stor att vi kommer arbeta med helt andra ekonomiska muskler än tidigare. Kompetens + pengar = uh oh Spaghettio för resten av allsvenskan.

Nu kom jag inte på något bättre än Jeepers då det typ var senaste gången jag tyckte en film var lite läskig. För typ 20 år sedan. Hostel är läskiga då jag inte betvivlar för en sekund att detta händer i verkligen också.

Ja, med dom musklerna kanske ni lyckas besegra lag som Klaksvik en vacker dag, det laget ni åkte ut mot nu i CL kvalet. Rörmokarna från Färaöarna. Riktigt pinsamt. Så mäktiga var Häcken
Citera
2023-08-14, 19:50
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Har inte hängt med, vad är det som sker?

Tolle berättar för FK varför Löfgren inte startade och det var så Löfgren fick reda på det. Stämmer det så är det jävligt lågt och ovärdigt.
Citera
2023-08-14, 19:59
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sticklas187
Ja, med dom musklerna kanske ni lyckas besegra lag som Klaksvik en vacker dag, det laget ni åkte ut mot nu i CL kvalet. Rörmokarna från Färaöarna. Riktigt pinsamt. Så mäktiga var Häcken

Haha, småkuksmalmö.

Hetsa mot en klubb som spelar sitt första kvalspel i CL när ert egna lag torskade mot Zalgiris och kryssade mot F91 dudelange. Samma Zalgiris som Häcken spöade med 3-1 borta inte ens ett år senare.

Flest titlar men minst Pittas hos alla er (utom en användare) på detta forum. Ni är t.om mer Bajen än Bajen. I deras fall en liten klubb, i ert fall en liten stad. Dvärgstudsturkaftershavekomplex delux.
Citera
2023-08-14, 20:04
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Hur kunde jag få en avisering om att du citerat mig på detta inlägg??

Hur som helst kan jag väl passa på att stämma in i vad andra tidigare skrivit. Tack för allt KoT, cup-guld och Lennart, det har varit framgångsrika år om man ser till historiska resultat. Lika många titlar som Bajen har sedan den klubben grundades år… ja vad var det nu igen?

Mitt tålamod är dock slut. Senaste startelvan skulle man kunna köpa som ett skönt skämt från Kim som man kan garva åt på kräftskivan under parollen ”tänk om vi skulle…” men samtidigt lite väl oprofessionellt att skämta när matchen ändå räknas till totalen.

Ser fram emot ett 4-2-3-1 med rak anfallsfilosofi. Fler avslut > fler sidledspassningar. Vill vi fortsätta spela med ambition att vända spelet från kant till kant så hoppas jag att ny tränare tar inspiration från hur vi spelade för ett par år sedan. Då vändes inte spelet genom passning till närmsta gubbe för vidare transport utåt. Sedan kan man ju också undra hur svårt det istället ska det vara att hitta en rak passning från MB till en tia som ”droppar mellan linjerna” eller en djupledspass till en nia som springer mot mål för omväxlingens skull?

Låter kanske arg nu men inte ens det är jag. 2023 skrivs som en förlorad intetsägande säsong efter två som vi kanske borde vunnit. Dags för nytt blod in. Vem vet jag inte.

Råkade få med ett inlägg utav dig i originalet sorry
Citera
2023-08-14, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av London
Haha, småkuksmalmö.

Hetsa mot en klubb som spelar sitt första kvalspel i CL när ert egna lag torskade mot Zalgiris och kryssade mot F91 dudelange. Samma Zalgiris som Häcken spöade med 3-1 borta inte ens ett år senare.

Flest titlar men minst Pittas hos alla er (utom en användare) på detta forum. Ni är t.om mer Bajen än Bajen. I deras fall en liten klubb, i ert fall en liten stad. Dvärgstudsturkaftershavekomplex delux.

Hahaha, nu har du fått alla att tänka att de är den användaren.
Citera
2023-08-14, 20:18
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Hahaha, nu har du fått alla att tänka att de är den användaren.

Haha, för alla utanför Malmö är det nog rätt tydligt vem jag syftade på iaf
Citera
2023-08-14, 20:27
Medlem
116-Sofias avatar
Fascinerande hur pass värdelös Jörgensen är, ett riktigt felköp från Malmö där. Han är fullkomligt inkapabel till ens det simplaste formen av kombinationsspel, kan inte använda sin högerfot och kan inte förvalta sina chanser överhuvudtaget. Svårt att spela fotboll mot 11 försvarare när du enbart kan anfalla via en kant.
Senast redigerad av 116-Sofia 2023-08-14 kl. 20:55.
Citera
2023-08-14, 21:00
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sticklas187

Mjau. Mäktiga malmö. Så uddlöst.
Citera
2023-08-14, 21:05
Avslutad
Kan någon mer kunnig förklara detta för mig nu. Det spelar ingen roll om det handlar om att du är duktigare på simpel matematik eller fotboll.

Men om Häcken låg 8p efter MFF när vårat europaspel började och vi nu ligger före MFF. Hur mycket har vi tappat på att spela i europa då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in