Citat:
Ursprungligen postat av
ardathbey
När kultledaren befaller sin sekt att inte poströsta så är det klart som fan att det inte gör det. För övrigt är du en tydlig Putinapologet så far och flyg.
Vad fan har bunkerdvärgen med detta att göra? Han är en idiot. Sanslös nolla. Hoppas han dör asap. Jag har vänner i Ukraina som jag kommunicerar med dagligen. Även ryssar som är djupt kritiska. En av dem sitter i fängelse pga Putin. Det enda jag är rolig för är om det kommer någon ännu värre än Putin efter honom. Skulle jag vara en försvarare av Putin? Du ser troll på ljusa dagen.
Det stämmer inte att Trump uppmanade sina anhängare att inte poströsta. Däremot var Trump kritisk och orolig för poströsterna från början, eftersom det kunde leda till valfusk, vilket är en helt annan sak.
BBC
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-53353404
Har hittat att han anser att Republikanska väljare skall utebli i detta val och nästa i besvikelse och som protest mot sista förlusten. Vilket naturligtvis aldrig kommer att hända.
Troligtvis blir det en jordskredsseger för Trump i detta val. Men vi får se, jag är ingen expert. Bara det att det börjar bli tröttsamt med att lyssna på all dynga och pinsamheter från USA för att hämma demokratin. Jag har gått från att vara 100% för Joe Biden till att tycka att Trump kanske inte var så djävla dum ändå. Klart att han är utsatt för en konspiration. Går inte att undvika att se.
Kommunisterna och vänsterslöddret har helt enkelt gått för långt. Det kommer much likely att straffa sig. Dessutom är inget åtal väckt, hela tråden är bara bullshit, och det kommer kanske heller aldrig att ske.