2023-08-14, 17:13
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Ni förlängde ju i våras, känns lite väl att sparka redan nu?

Beror helt och hållet på hur stämning är i truppen, något verkar ju ej stämma. Problemet är vem ska ta över i så fall.

men det är jävligt oroväckande
Citera
2023-08-14, 17:21
Medlem
Citat:
Vilka clowner, sånt tar man internt, både som tränare och spelare.

Cirkus Djurgården som sagt.

Har du redan glömt Tekie?
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-08-14 kl. 17:40.
Citera
2023-08-14, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
Superettan 2025 med Gnaget. Bäst att klubbarna slås ihop bara.

Det är nog fan lika bra att ni går ihop allihopa och startar ett FC Stockholm om ni skall ha en chans att utmana i framtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Dessutom får inte Musa och Felix Va spela något alls!

Vad fan händer Kukräven? Du lovade ju KLASS.
Ja detta är oroande! Jag tycker att Kukräven är skyldig oss en förklaring!
Citera
2023-08-14, 17:43
Medlem
Det går ju så bra för ifk Göteborg…
Citera
2023-08-14, 17:43
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Som Bajare tycker jag att han kunde tagit det internt, begriper inte varför han ska låta pressen snaska i det, det är bara en match för tusan! Men kul för våra kontrahenter att vältra sig i såklart.

Än mer märkligt då Hjelmberg gav ett korrekt svar
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/hammarbys-svar-darfor-saknas-tekie/
"Tekie har varit sjuk i veckan. Marti (Cifuentes, huvudtränare) och det medicinska- och fysteamet har tagit beslutet", skriver Hjelmberg i ett sms till Fotbollskanalen.

Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Har du redan glömt Tekie?
Se ovan
Citera
2023-08-14, 17:44
Medlem
MrSkargards avatar
Tolle skämmer ju ut sig. Framstår som en oförskämd idiot.
Citera
2023-08-14, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Gårdagen måste varit en av våra sämre insatser i år? Varför i helvete väljer man att sätta in Une när man hade ett någorlunda fungerande mittlås?
Utan JWZ hade det fam kunnat bli en repris på 33 årsdagen men med 9-1 åt fel lag.

Kan i alla fall påstå att trots att ni vann var insatsen mot Mjällby borta ta mig fan sämre, det var nog inte ens division 3 tempo i den matchen
Citera
2023-08-14, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Fan vilka desperata försök man ser från er MFF:are att intala er själva att ni inte är skräckslagna när ni tänker på Häckens potential och att det kan smälla till närsomhelst!

Detta är precis som när Kukräven och Svettige Fredrik sitter nere i källaren och tittar på någon läskig film, typ Ghostbusters eller något. Dom sitter med händerna framför ögonen och berättar för varandra att "det är inte på riktigt" i desperata försök att lugna ned sig!

Problemet är bara att Häcken visst finns på riktigt! Och det är ingen lättsam jävla komedi vi snackar om! Häcken är en mix av Jeepers Creepers och Hostel och vi kommer för er nu! Stackars jävla satar!

Varför skulle vi frukta er? Ett enda guld och aldrig varit nära att ens vara ett hot för oss, om vi inte vinner guld är det vårat eget fel helt enkelt.
Varken Jeepers eller Hostel är ju speciellt skrämmande filmer, Hostel är ju bara blodig och Jeepers bara dålig dessutom regisserad av en äckelpedofil.
Citera
2023-08-14, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Fy fan vilken dröm att få gömma sig i Fredriks källare idag.

Tyvärr måste jag informera att IFK Göteborg är på riktigt.

Jaså du vågar visa dig idag, inte ett inlägg i matchtråden igår som vanligt när ni är usla på gräs och bara en enda kommentar i allsvenskan ny säsong tråden där du bara sa att ni förtjänade att förlora och sen försvann du igen.
Och du säger jag gömmer mig, du visar dig ju aldrig i matchtråden när DIF spelar och nej det är du som bor i en källare, inte jag.
Du glömde förresten nämna Solna i ditt inlägg som du alltid gör annars, vet inte vad det är för lag men du verkar älska dom så mycket som du nämner dom
Citera
2023-08-14, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
Som bandnamn för duon föreslår jag KukFredrik, alternativt Svettiga Kuken.

Jag önskar att de diverse shady YouTubekanaler med svenska highlights som poppar upp och försvinner ger fan i att lägga reklam på sina videos, det är 100% större chans att de stängs ner snabbare då ffs

Fast varför behöver du youtube för att se highlights? Kommer ofta på aftonbladet och på discovery är highlits gratis att se efter matcherna.
Citera
2023-08-14, 18:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Varför skulle vi frukta er? Ett enda guld och aldrig varit nära att ens vara ett hot för oss, om vi inte vinner guld är det vårat eget fel helt enkelt.
Varken Jeepers eller Hostel är ju speciellt skrämmande filmer, Hostel är ju bara blodig och Jeepers bara dålig dessutom regisserad av en äckelpedofil.
För att vi tagit enda guldet som räknas, det senaste. Och efter denna säsongen är chansen stor att vi kommer arbeta med helt andra ekonomiska muskler än tidigare. Kompetens + pengar = uh oh Spaghettio för resten av allsvenskan.

Nu kom jag inte på något bättre än Jeepers då det typ var senaste gången jag tyckte en film var lite läskig. För typ 20 år sedan. Hostel är läskiga då jag inte betvivlar för en sekund att detta händer i verkligen också.
Senast redigerad av trazke 2023-08-14 kl. 18:16.
Citera
2023-08-14, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
För att vi tagit enda guldet som räknas, det senaste. Och efter denna säsongen är chansen stor att vi kommer arbeta med helt andra ekonomiska muskler än tidigare. Kompetens + pengar = uh oh Spaghettio för resten av allsvenskan.

Nu kom jag inte på något bättre än Jeepers då det typ var senaste gången jag tyckte en film var lite läskig. För typ 20 år sedan. Hostel är läskiga då jag inte betvivlar för en sekund att detta händer i verkligen också.

Nej för guld bygger historia och vinnarmentalitet och så länge som ni bara har ett är ni bara som Bajen, ständigt tippade högt men kommer aldrig först och blir bara en besvikelse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in