2023-08-13, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Du har helt rätt. Förutom en sak. Om jag förstår rätt så är du vuxen. Då har du varit barn.
Ett barn som växer upp med en moder som uppträder på detta sätt får problem i framtiden.
Jag tycker precis som du att LS skall få leva ut sina perversioner fritt om hon vill....
men, nu finns det andra människor inblandade som förmodligen blir lidande. Då blir plötsligt detta leverne fruktansvärt egoistiskt.
Det gäller både män och kvinnor. man kan icke enbart tänka med kuken (eller fittan).

Alltså,det är svårt att argumentera emot men samtidigt är det ju du och andra som bidrar till tragiken när ni sprider det vidare.
På vilket sätt motiverar det det ständiga ojandet i tråden om henne? Gör det det mindre känsligt? Hjälper det flickan?
Nej.
Jag tycker LS är omdömeslös, men ska vi bry oss om hennes barn ska vi nog hålla dem utanför diskussionen,så långt det är möjligt.
Citera
2023-08-13, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och det var brottsligt, han anmäldes för både ofredande och för att ha brutit mot kontaktförbud, och mer än en gång...

Linda begår, såvitt jag vet, inga brottsliga handlingar.

Edit: blandade ihop bladh med JB, sorry, JB
Ja, man ska inte blanda in den gode Lennart Bladh i dessa smutsiga affärer ty Lennart var enbart intresserad av att erbjuda kvinnor gratis tillgång till sexupplevelser och manlig kärlek... En matriarkal rörelse.
Citera
2023-08-13, 20:05
Medlem
Jaha, så en feminist med grav psykisk ohälsa och självskadebeteende. Vem hade kunnat tro det?
Citera
2023-08-13, 20:50
Medlem
UppsalaOrebros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Finns länk några sidor bakåt

Såg någon kvinna, men det var definitivt inte Linda.
Citera
2023-08-13, 21:00
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Otto
Ja, man ska inte blanda in den gode Lennart Bladh i dessa smutsiga affärer ty Lennart var enbart intresserad av att erbjuda kvinnor gratis tillgång till sexupplevelser och manlig kärlek... En matriarkal rörelse.

Visst finns det skillnader. Men också likheter. Såvitt jag vet blev herr Bladh aldrig diagnotiserad med frontallobsdemens även om det nog var i det närmaste konsensus i tråden om honom.

Men både han och fru Skugge visar ju dock på många symptom för detta.

I Skugges fall finns det dock många andra möjliga diagnoser då hon inte levt som en bortglömd gympalärare innan.

Skulle jag sedan kunna önska något så är det att alla nyanlända från betalda pr-byrån slutar att attackera alla med att det är helt ok att leva ut sina lustar.

Vi, dom flesta tycker det är ok också. Men att gå från nymoralisk till att dricka sperma från termos på fyra månader är lite märkligt. Om man gör det helt offentligt och till och med laddar upp filmer på nätet och uppmanar alla att se och betala för det.

Gör man det privat skulle ingen veta och ingen bry sig. Finns många som gör betydligt märkligare saker än så.

Märk väl att jag inte skriker "tänk på barnen". För vad vet jag om vilken relation dom har. Men visst det vanligaste är väl att en 16-åring skulle tycka det är jobbigt. Men inte alltid, Själv skulle jag i den ålder bara ryckt på axlarna och önskat att morsan råkade ut för någon riktigt djävlig människa så jag slapp se henne.
Citera
2023-08-13, 21:08
Medlem
Brukar inte kommentera kvinnors utseende annat än när jag kan säga nåt positivt, meeeen varje gång jag ser den damen tänker jag på Sons of Anarchy och Opies beskrivning av tjejerna på en verkligt muggig stripsylta:

"Horsemeat on a stick"

Sluta kolla grabbar, ni kan få ögonskador.
Citera
2023-08-13, 21:29
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaOrebro
Såg någon kvinna, men det var definitivt inte Linda.

Om du är osäker så kan du jämföra bilderna med hennes Instagram. Där gör hon även reklam för sin OF.
Citera
2023-08-13, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnagIT
Jaha, så en feminist med grav psykisk ohälsa och självskadebeteende. Vem hade kunnat tro det?

Precis, de flesta (alla) feminister, ju mer hardcore de är, ju mer sannolikt att de har grav psykisk ohälsa.
Citera
2023-08-13, 22:20
Medlem
Drozds avatar
Bilderna känns riktigt smutsiga och sjaskiga och får mig att associera till heroinpundar-Doris som ställer upp på allt på Autobahn-pissoaren utanför Dortmund (mot en sil).

Hur tas sånt här emot i mediekretsar, har LS nån chans på nya gig?

För mig förefaller vänsterliberaler ha en ambivalent hållning till sexualitet. Samma journalister som i ena stunden lovsjunger promiskuösa och gränsöverskridande livsstilar och gör reportage om analfisting i public service är i nästa stund frigida som katolska nunnor och betraktar en uppskattande kommentar om en kvinnas figur som ett sexuellt övergrepp.

Och hur uppfattar hardcore-feminister (som ser gifta kvinnor som könsförrädare) bilder på en kvinna som låter sig piskas randig för att tillfredsställa en sexualsadistisk man?
Citera
2023-08-13, 22:23
Medlem
TwinFins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tror hon tjänar bra mycket mer än så. Går man in på hennes OF så kan man se att vissa av inläggen är gillade av 29st personer, så som absolut absolut minst tjänar hon 4350kr/mån (29st*150kr) och då utgår man från att exakt alla som prenumererar gillat inlägget. (På sidor som Youtube, Tiktok och Twitter är det ungefär var 10:de-20:de person som gillar en video, eller ett inlägg).

Sen verkar hon lägga ner mycket tid på att betygsätta kukar och skicka privata filmer för mellan 100-300kr styck.
Prenumeranter på OnlyFans betalar för sina prenumerationer. Då kanske det är mer benägna att kommentera än gratisprenumeranter på Youtube.

Om det nu bara är i trakterna av fem lakan per månad hon tjänar på det så skulle det ju gå snabbare att tjäna in det på ett deltidsjobb på McDonalds eller inom hemtjänsten.
Citera
2023-08-13, 23:31
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwinFin
Prenumeranter på OnlyFans betalar för sina prenumerationer. Då kanske det är mer benägna att kommentera än gratisprenumeranter på Youtube.

Om det nu bara är i trakterna av fem lakan per månad hon tjänar på det så skulle det ju gå snabbare att tjäna in det på ett deltidsjobb på McDonalds eller inom hemtjänsten.

Tror absolut inte att det rör sig om hundraprocentig like-ratio.

Hittade den här reddit-tråden där några personer med Onlyfans diskuterar saken:
https://old.reddit.com/r/onlyfansadvice/comments/j7mlo6/likes_on_of_posts/
Första personen: snittar 3 likes på 30 subs
Andra personen: snittar 40 likes på 170 subs
Tredje personen snittar 50 likes på 450 subs
Fjärde personen: snittar 1 like på 4 subs

Givetvis ett skralt underlag, men mönstret verkar vara att det rör sig om allt från var fjärde-, till var tionde person som gillar inläggen.

Man borde alltså kunna utgå från att Skugge har minst 100+ prenumeranter (29*4). Det skulle resultera i en inkomst på minst 15000:-. Sen vet jag att 'influencern' Paow har nämnt att det man tjänar stora pengar på är de privata filmerna som man skickar till folk - vilket just Skugge verkar göra. Så man kan nog tredubbla inkomsten. Skulle gissa på att LS kommer få in mellan 50-200 000kr denna månaden.
Citera
2023-08-13, 23:42
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Bilderna känns riktigt smutsiga och sjaskiga och får mig att associera till heroinpundar-Doris som ställer upp på allt på Autobahn-pissoaren utanför Dortmund (mot en sil).

Hur tas sånt här emot i mediekretsar, har LS nån chans på nya gig?

För mig förefaller vänsterliberaler ha en ambivalent hållning till sexualitet. Samma journalister som i ena stunden lovsjunger promiskuösa och gränsöverskridande livsstilar och gör reportage om analfisting i public service är i nästa stund frigida som katolska nunnor och betraktar en uppskattande kommentar om en kvinnas figur som ett sexuellt övergrepp.

Och hur uppfattar hardcore-feminister (som ser gifta kvinnor som könsförrädare) bilder på en kvinna som låter sig piskas randig för att tillfredsställa en sexualsadistisk man?

Linda behöver inte något nytt gig, hon behövde en sjuhelvetes intervention.

Haja att det här var samma brud som på nittiotalet körde en hel intervju med sammanbitna käkar och stirrig, kohlpenna-inringad blick i stats-television... Alla killars lilla manic panic pixie emo-girl. ...Det går inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in