Citat:
Ursprungligen postat av
Stig-Otto
Ja, man ska inte blanda in den gode Lennart Bladh i dessa smutsiga affärer ty Lennart var enbart intresserad av att erbjuda kvinnor gratis tillgång till sexupplevelser och manlig kärlek... En matriarkal rörelse.
Visst finns det skillnader. Men också likheter. Såvitt jag vet blev herr Bladh aldrig diagnotiserad med frontallobsdemens även om det nog var i det närmaste konsensus i tråden om honom.
Men både han och fru Skugge visar ju dock på många symptom för detta.
I Skugges fall finns det dock många andra möjliga diagnoser då hon inte levt som en bortglömd gympalärare innan.
Skulle jag sedan kunna önska något så är det att alla nyanlända från betalda pr-byrån slutar att attackera alla med att det är helt ok att leva ut sina lustar.
Vi, dom flesta tycker det är ok också. Men att gå från nymoralisk till att dricka sperma från termos på fyra månader är lite märkligt. Om man gör det helt offentligt och till och med laddar upp filmer på nätet och uppmanar alla att se och betala för det.
Gör man det privat skulle ingen veta och ingen bry sig. Finns många som gör betydligt märkligare saker än så.
Märk väl att jag inte skriker "tänk på barnen". För vad vet jag om vilken relation dom har. Men visst det vanligaste är väl att en 16-åring skulle tycka det är jobbigt. Men inte alltid, Själv skulle jag i den ålder bara ryckt på axlarna och önskat att morsan råkade ut för någon riktigt djävlig människa så jag slapp se henne.