Citat:
Att försöka tillskriva mig patologiskt rysshat tyder nog hellre på patologiska lögner, vilket verkar vara en genetisk defekt i Ryssland.Jaså, felskrivning skyller du på nu för att dölja din tankevurpa. Men du kan tydligen inte själv se att du ändå bara ger utlopp för patologiskt rysshat.
Det är något som är felkopplat i ditt huvud när du vägrar förstå att vare sig jag eller ryssar kritiserar anglosaxare för att de är vita. Vare sig USA eller UK är särskilt vita ens förövrigt. Men det handlar alltjämt om ZOG=den anglojudiska hydran som ryssarna bekämpar. En anti-satanisk kamp som Ryssland för.
Du sysslar själv med att avhumanisera och demonisera ryssar och ändå kan du inte se att din sida sprider rysshat. Fantastiskt.
Din pladdrande dåre. De enda som tillämpar judisk-marxistiska Frankfurtskolans subversiva agendor är västvärlden.
Det är något som är felkopplat i ditt huvud när du vägrar förstå att vare sig jag eller ryssar kritiserar anglosaxare för att de är vita. Vare sig USA eller UK är särskilt vita ens förövrigt. Men det handlar alltjämt om ZOG=den anglojudiska hydran som ryssarna bekämpar. En anti-satanisk kamp som Ryssland för.
Du sysslar själv med att avhumanisera och demonisera ryssar och ändå kan du inte se att din sida sprider rysshat. Fantastiskt.
Din pladdrande dåre. De enda som tillämpar judisk-marxistiska Frankfurtskolans subversiva agendor är västvärlden.
Eftersom anglosaxare är vita i väst, är det de som ni angriper. De som är anglosaxare är vita, annars är de inte anglosaxare, utan något annat. Det finns även vita kelter där, men de är en spillra av ett annat folk och lever i utkanterna och som ni inte angriper. Bara germaner, vilket anglosaxarna är. Så principiellt kan man säga att ni och judarna angriper alla germaner, för att de är germaner och ni använder samma narrativ som judarna för att göra det. Jag tror att det är mest korrekt egentligen. Det gör er till uppenbara rasister och till och med nazister.
Så det du kallar antivithet, kan man konstatera är egentligen ett patologiskt hat mot alla germaner från ryssar och judar, men även andra grupper. En korrekt slutsats vill jag säga. Det innebär att det inte finns några anti-vita stämningar egentligen. Det är ett postmodernt påhitt. Det man menar med vita är egentligen bara en omskrivning för germaner. Se, vi börjar komma någonstans här. Den gordiska knuten är inte kluven, utan uppknuten.
Den anti-satanistiska kamp Ryssland för är egentligen att man bekämpar sina fiender. Ingen i väst skulle heller uttrycka sig på det sättet. Helt obegripligt i väst, skulle vilja påstå och även i Ryssland, då de flest även där är sekulära som i Sverige. Men kanske i andra mer religiösa länder. Men om man ser t.ex. katolska polacker som satanister, blir det ändå obegripligt.
Så ni och judarna har samma agenda mot alla som kan ses som germaner och använder samma narrativ. Alltså är det ryssar och judar som är en hydra som vill utrota alla germaner. Eftersom ni och judarna använder samma narrativ, måste det komma från samma källa. T.ex. Frankfurt. Så man kan säga att ryssar är allierade med ZOG. Allt hänger ihop med det du själv förklarat, utan att förstå det själv.
Att ryssarna skulle föra någon form av kamp mot Judarna, är en ren lögn och inget du kan visa. Ett påhitt liksom antivithet. Postmodernism. Man anser att det är orden som skapar verkligheten. En osanning egentligen, som bara genom det, motbevisar sig själv.
Jag sprider inget rysshat egentligen. Jag bara förlöjligar dem, eller rättare sagt beskriver dem. Vilket faktisk blir samma sak, lustigt eller olustigt nog, på samma gång.