2023-08-14, 10:31
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Jaså, felskrivning skyller du på nu för att dölja din tankevurpa. Men du kan tydligen inte själv se att du ändå bara ger utlopp för patologiskt rysshat.

Det är något som är felkopplat i ditt huvud när du vägrar förstå att vare sig jag eller ryssar kritiserar anglosaxare för att de är vita. Vare sig USA eller UK är särskilt vita ens förövrigt. Men det handlar alltjämt om ZOG=den anglojudiska hydran som ryssarna bekämpar. En anti-satanisk kamp som Ryssland för.

Du sysslar själv med att avhumanisera och demonisera ryssar och ändå kan du inte se att din sida sprider rysshat. Fantastiskt.

Din pladdrande dåre. De enda som tillämpar judisk-marxistiska Frankfurtskolans subversiva agendor är västvärlden.
Att försöka tillskriva mig patologiskt rysshat tyder nog hellre på patologiska lögner, vilket verkar vara en genetisk defekt i Ryssland.

Eftersom anglosaxare är vita i väst, är det de som ni angriper. De som är anglosaxare är vita, annars är de inte anglosaxare, utan något annat. Det finns även vita kelter där, men de är en spillra av ett annat folk och lever i utkanterna och som ni inte angriper. Bara germaner, vilket anglosaxarna är. Så principiellt kan man säga att ni och judarna angriper alla germaner, för att de är germaner och ni använder samma narrativ som judarna för att göra det. Jag tror att det är mest korrekt egentligen. Det gör er till uppenbara rasister och till och med nazister.

Så det du kallar antivithet, kan man konstatera är egentligen ett patologiskt hat mot alla germaner från ryssar och judar, men även andra grupper. En korrekt slutsats vill jag säga. Det innebär att det inte finns några anti-vita stämningar egentligen. Det är ett postmodernt påhitt. Det man menar med vita är egentligen bara en omskrivning för germaner. Se, vi börjar komma någonstans här. Den gordiska knuten är inte kluven, utan uppknuten.

Den anti-satanistiska kamp Ryssland för är egentligen att man bekämpar sina fiender. Ingen i väst skulle heller uttrycka sig på det sättet. Helt obegripligt i väst, skulle vilja påstå och även i Ryssland, då de flest även där är sekulära som i Sverige. Men kanske i andra mer religiösa länder. Men om man ser t.ex. katolska polacker som satanister, blir det ändå obegripligt.

Så ni och judarna har samma agenda mot alla som kan ses som germaner och använder samma narrativ. Alltså är det ryssar och judar som är en hydra som vill utrota alla germaner. Eftersom ni och judarna använder samma narrativ, måste det komma från samma källa. T.ex. Frankfurt. Så man kan säga att ryssar är allierade med ZOG. Allt hänger ihop med det du själv förklarat, utan att förstå det själv.

Att ryssarna skulle föra någon form av kamp mot Judarna, är en ren lögn och inget du kan visa. Ett påhitt liksom antivithet. Postmodernism. Man anser att det är orden som skapar verkligheten. En osanning egentligen, som bara genom det, motbevisar sig själv.

Jag sprider inget rysshat egentligen. Jag bara förlöjligar dem, eller rättare sagt beskriver dem. Vilket faktisk blir samma sak, lustigt eller olustigt nog, på samma gång.
Citera
2023-08-14, 10:49
Medlem
Citat:
Då rekommenderar jag varmt att du läser ”1984”. Just tvåminutershatet är en av de klassiska passagerna. Den blottlägger synnerligen intressanta psykologiska mekanismer med betydande paralleller till främst Sverige.

The Two Minutes Hate is organized by the government and held wherever citizens are working. Everyone is expected to vocally express their hatred for the enemy by shouting, cursing, and spitting at a two-minute video projected onto a large screen.

This ritual is part of the government’s effort to maintain control over its citizens and keep them in line with its goals. During the Two Minutes Hate, citizens are encouraged to express their hate as vigorously and strongly as possible. This hate is meant to be a rallying cry for the people to fight against the enemies of the Party and to remain loyal to the government.”

https://bookanalysis.com/1984/two-minutes-hate/
Ja, det är exakt så det ser ut i Sverige och väst. Ingen får säga emot globalisterna och deras agenda, men alla ska hata Ryssland pga att "de är onda", punkt slut. Det är så patetiskt att de flesta svenskar inte ser igenom detta. Ingen ryss har någonsin gjort mig något, eller någon jag känner. Däremot finns det många migrant-gäng som har velat råna/misshandla mig, och en gång gjorde det då jag inte lyckades ta mig därifrån.

Svenskar är idag väldigt frustrerade, med all rätt. Men de riktar denna frustration åt helt fel håll. Svenska kvinnor blir våldtagna till höger och vänster, och riktar sedan sin frustration mot vita män som väldigt sällan utför våldtäkter. Svenska män blir utsatta för rån och misshandel, och riktar sin frustration mot ryssar som aldrig har gjort dem någonting.

De som styr i Sverige och i väst, dvs globalisterna, är de som ligger bakom all typ av förtryck mot västerlänningar. De importerar en massa unga muslimska män från krigs-skadade länder, och ser sedan till att hålla dem arbetslösa, och använder median för att måla ut svenskar till rasister. Detta för att migranterna ska utföra globalisternas smutsjobb, dvs rikta våld mot västerlänningar, så att västerlänningar har fullt upp med att fokusera på migranterna istället för globalisterna. Det är därför alla migranter är unga män från MENA. Om det hade handlat om att globalisterna ville hjälpa fattiga människor hade de givetvis tagit hit en massa kvinnor och barn också, samt människor från tex Laos, Kambodja, Indien, Moldavien osv.

De har förstört västvärlden så pass mycket att jag egentligen inte vill fokusera på någonting annat än hämnd mot dem. Som det ser ut idag hade jag gärna allierat mig med muslimer bara för att hämnas på dem. Jag hade mycket hellre hämnats på personer som Reinfeldt, Kristersson och Sahlin än att hämnas på ett gäng migranter som har förnedringsrånat en 14-årig pojke. Dessa människor är de vidrigaste människor som jag känner till. Säg vad du vill om muslimer från MENA, men de går aldrig emot sitt eget folk. Detta är något väldigt unikt för västerlänningar. Dessa människor arbetar alltså hårt för att driva igenom massinvandringen, trots att de är väl medvetna om hur många svenskar som blir utsatta för våldtäkter och förnedringsrån. Det skulle vid detta laget inte förvåna mig det minsta lilla om detta är deras mål. De uttalar ju sig nämligen hela tiden väldigt negativt om Sverige och svenskar.
Citera
2023-08-14, 10:52
Medlem
Citat:
Det där är ett judenarrativ. Ukraina har groomats av USA under lång tid för att bli ett slags anti-Ryssland och murbräcka. Vi vet hur USAs plan ser ut genom att agendajudar som Brzezinski skrivit böcker som ”The Grand Chessboard”. USA vill få kontroll över Ryssland och dess naturtillgångar och i förlängningen sätta foten på Kinas nacke. Efter att USA olagligen kuppade bort den folkvalde presidenten i Ukraina 2014 så började man rusta Ukraina till tänderna militärt.
Judenarrativet är minst lika närvarande på den ryska sidan som på den amerikanska. Marxismen är ett judiskt alster liksom ryska revolutionen och många av Sovjets grymmaste, mest cyniska makthavare och ideologer var judar. De har knappast mindre inflytande i dagens Ryssland så judar står mot judar i Ukraina.

Det stora misstaget USA begick 1945 var att inte, tillsammans med återstoden av tyskarnas Wehrmacht, fortsätta kriget österut, som general George S. Patton föreslog och blev avskedad för att ha föreslagit. Patton förutsåg att Ryssland som stormakt skulle bli ett evigt växande problem för den övriga världen.
Citera
2023-08-14, 10:54
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Jag vill givetvis inte att någon stad ska atombombas. Men jag tycker inte att det är konstigt att de vill det. Hela västvärlden för krig mot dem genom att skicka vapen till Ukraina, och USA har länge jävlats med Ryssland på olika sätt. Putin har vad jag har hört ansökt om att få bli medlem i NATO, men fått ett nej pga att USA vill ha en fiende så att det militära industriella komplexet kan fortsätta tjäna pengar.

USA vill inte ha fred. Det är bara en image de har som går ut på att de är "the good guys". Titta på hur många krig de har startat sedan WW2. Detta kriget mot Ryssland tror jag att de har planerat i många många år.
Det här började om boken 1984 och spridande av hat, som jag visat att det är ryssarna som faktiskt gör mest. Det är bara att titta på de ryska program jag länkade till.

Sen tar du upp massa myter. Ryssland har pratat om Nato och undrat när de skulle bli inbjudan. När man svarade att man inte blir inbjuden utan måste ansöka, sket dom i det. Nu kan de inte ansöka, men skulle ha kunnat göra det tidigare, men aldrig gjort det.

Det här kriget har det startat själva. Man kan förstås angripa USA för de krig det startat, men inte de krig Ryssland startat, vilket inte är bara det här.

Om du följt med i debatten med Iraderom här om antivita stämningar. Så har vi kommit fram till att ryssarna vill utrota alla germaner och hatar dem. Så är du vit svensk, är du german och då vill ryssarna utrota dig. De hatar alla germaner. Tyskarna för WWII, Anglosaxarna och vita i väst för att de är rikare och duktigare och för man anser att de orsakade Sovjets kollaps.

Man ser sig som ett imperium som här rätt att härska över andra och ser sig som jämbördiga med USA och vill behandlad på samma sätt. Men i verkligheten är man ett relativt fattigt och efterblivet land med en helt förvrängd världsbild. Man startade kriget för att sätta sig i respekt b.l.a. Men misslyckades totalt att ta Ukraina och sitter fast i ett evighetskrig, som gjort dem hatade i väst och stora delar av världen. Till och med många fattiga Afrikanska länder ser numer föraktfullt ned på dem.
Citera
2023-08-14, 10:58
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Att försöka tillskriva mig patologiskt rysshat tyder nog hellre på patologiska lögner, vilket verkar vara en genetisk defekt i Ryssland.

Eftersom anglosaxare är vita i väst, är det de som ni angriper. De som är anglosaxare är vita, annars är de inte anglosaxare, utan något annat. Det finns även vita kelter där, men de är en spillra av ett annat folk och lever i utkanterna och som ni inte angriper. Bara germaner, vilket anglosaxarna är. Så principiellt kan man säga att ni och judarna angriper alla germaner, för att de är germaner och ni använder samma narrativ som judarna för att göra det. Jag tror att det är mest korrekt egentligen. Det gör er till uppenbara rasister och till och med nazister.

Så det du kallar antivithet, kan man konstatera är egentligen ett patologiskt hat mot alla germaner från ryssar och judar, men även andra grupper. En korrekt slutsats vill jag säga. Det innebär att det inte finns några anti-vita stämningar egentligen. Det är ett postmodernt påhitt. Det man menar med vita är egentligen bara en omskrivning för germaner. Se, vi börjar komma någonstans här. Den gordiska knuten är inte kluven, utan uppknuten.

Den anti-satanistiska kamp Ryssland för är egentligen att man bekämpar sina fiender. Ingen i väst skulle heller uttrycka sig på det sättet. Helt obegripligt i väst, skulle vilja påstå och även i Ryssland, då de flest även där är sekulära som i Sverige. Men kanske i andra mer religiösa länder. Men om man ser t.ex. katolska polacker som satanister, blir det ändå obegripligt.

Så ni och judarna har samma agenda mot alla som kan ses som germaner och använder samma narrativ. Alltså är det ryssar och judar som är en hydra som vill utrota alla germaner. Eftersom ni och judarna använder samma narrativ, måste det komma från samma källa. T.ex. Frankfurt. Så man kan säga att ryssar är allierade med ZOG. Allt hänger ihop med det du själv förklarat, utan att förstå det själv.

Att ryssarna skulle föra någon form av kamp mot Judarna, är en ren lögn och inget du kan visa. Ett påhitt liksom antivithet. Postmodernism. Man anser att det är orden som skapar verkligheten. En osanning egentligen, som bara genom det, motbevisar sig själv.

Jag sprider inget rysshat egentligen. Jag bara förlöjligar dem, eller rättare sagt beskriver dem. Vilket faktisk blir samma sak, lustigt eller olustigt nog, på samma gång.

Jag behöver inte tillskriva dig ett dugg utan du avslöjar ditt sjukliga rysshat i vartenda inlägg du postar. Du avhumaniserar och demoniserar ryssar. Det är du som tillskriver ryssar alla möjliga negativa egenskaper.

Samma hjärndöda tjat från dig gång på gång. Trots att du förstått att det är judar i väst som sprider antivitism. Du har förresten fortfarande inte svarat på vilka vita grupper i USA som du menar att judar inte riktar sin antivitism mot. Anglosaxare är allierade med judar och sprider gemensamt antivitism. Överhuvudtaget är det främst den judisk-sataniska kulturmarxismen som anglosaxare och judar sprider och ryssar bekämpar.

Du är en svamlande dåre och ditt resonemang är lika fullt av hål som en schweizerost. Genom att du redan erkänt att det är judarna som genom marxistiska Frankfurtskolan spridit antivitism och annan kulturmarxism i väst så har du begått debattaktiskt självmord. För du kan ju inte förklara varför antivitism och annan kulturmarxism inte existerar i Ryssland.
Citera
2023-08-14, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
Det är snarare Ryssland och Nordkorea som infört "1984". Och ja, jag har läst boken.
Nordkorea definitivt. Utan tvekan. Men inte Ryssland. De har diktatur, men håller inte på med att förvirra och trycka ner sitt eget folk på det sättet som väst gör. Att ett land har en diktatur är inte detsamma som att de praktiserar 1984. Det handlar om att förvränga all typ av verklighet, som tex att hjärntvätta befolkningen till att tro att det inte finns några skillnader mellan män och kvinnor, och att de som vill ha en liten regering och frihet för folket, är fascister, samtidigt som de som springer omkring och utför våld mot alla med annorlunda åsikter, är "anti-fascister". 1984-systemet handlar om att förvränga all typ av sanning, så att befolkningen till slut inte har en aning om vad som sant och inte sant. I Ryssland är Kristendomen och kärn-familjen väldigt levande och anses vara viktigt. Detta hade aldrig tillåtits om de styrande hade velat praktisera 1984, som handlar om att bryta ner all typ av moral hos befolkningen (demoralisering) för att enkelt kunna hjärntvätta dem. En stark moral är det bästa skyddet mot hjärntvätt, vilket alla makt-galningar är väl medvetna om.

Däremot har Ryssland tidigare under Sovjet praktiserat 1984 till stor del.

Hur som helst så vet alla att Ryssland och Nordkorea är diktaturer. Det är ingen som förnekar det. Men västvärlden målar ut sig själva till demokratiskt, när de i själva verket inte alls är det. De politiker som tillåts ställa upp i väst och få rättvisa inom medierna, är politiker som gör som de styrande vill. Vi ser detta klart och tydligt med Trump. Han vill stoppa kriget och massinvandringen, och därför är de villiga att rikta falska åtal mot honom och sätta honom i fängelse. Samma sak med SD i Sverige. Hela media-maskinen jagar dem och målar ut dem till nazister, samtidigt som de helt ignorerar allt som de globalistiska partierna gör.
Citera
2023-08-14, 11:14
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelangoche
Judenarrativet är minst lika närvarande på den ryska sidan som på den amerikanska. Marxismen är ett judiskt alster liksom ryska revolutionen och många av Sovjets grymmaste, mest cyniska makthavare och ideologer var judar. De har knappast mindre inflytande i dagens Ryssland så judar står mot judar i Ukraina.

Det stora misstaget USA begick 1945 var att inte, tillsammans med återstoden av tyskarnas Wehrmacht, fortsätta kriget österut, som general George S. Patton föreslog och blev avskedad för att ha föreslagit. Patton förutsåg att Ryssland som stormakt skulle bli ett evigt växande problem för den övriga världen.

Det där kålsuparresonemanget faller platt till marken omgående. Dagens Ryssland är inte Sovjet. I Ryssland finns vare sig traditionell marxism eller kulturmarxism. Att det finns judar i Ryssland innebär inte att de har något inflytande. Det har de inte. Vare sig politiskt eller kulturellt. Inte ekonomiskt heller för då hade Ryssland aldrig gått in i Ukraina.
Citera
2023-08-14, 11:14
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Jag behöver inte tillskriva dig ett dugg utan du avslöjar ditt sjukliga rysshat i vartenda inlägg du postar. Du avhumaniserar och demoniserar ryssar. Det är du som tillskriver ryssar alla möjliga negativa egenskaper.

Samma hjärndöda tjat från dig gång på gång. Trots att du förstått att det är judar i väst som sprider antivitism. Du har förresten fortfarande inte svarat på vilka vita grupper i USA som du menar att judar inte riktar sin antivitism mot. Anglosaxare är allierade med judar och sprider gemensamt antivitism. Överhuvudtaget är det främst den judisk-sataniska kulturmarxismen som anglosaxare och judar sprider och ryssar bekämpar.

Du är en svamlande dåre och ditt resonemang är lika fullt av hål som en schweizerost. Genom att du redan erkänt att det är judarna som genom marxistiska Frankfurtskolan spridit antivitism och annan kulturmarxism i väst så har du begått debattaktiskt självmord. För du kan ju inte förklara varför antivitism och annan kulturmarxism inte existerar i Ryssland.
Ha! Du har inte ett enda motargument. Allt jag säger stämmer förstås med verkligheten. Ryssarna och judar sprider en antigermanska agenda med samma argument. Det är själva huvudfrågan.
Det finns ingen antivitism. Du kan inte själv visa att den finns. Det är bara ett påhitt. Det finns bara ett hat mot germaner från ryssar och judar som använder samma narrativ. Ryssland + ZOG = sant.

Att jag på något sätt skulle visa att saker inte är på ett visst sätt är nonsens. Jag har visat hur det faktiskt är. Vekligheten, den judiska postmodernismens verkliga fiende och förstås alla ryssars.

Edit: Man kan förstås dra några konspiratoriska slutsatser av det här om man vill som är mer logiska är de ryssarna sprider men med vissa kopplingar.
D.v.s. Det var judarna, inte anglosaxarna, som skapade kriget. Det var de som fick Ryssland att anfalla Ukraina. Anledningen var de hat de judiska rasisterna känner mot germaner. I Ryssland fick de gehör för de åsikterna och lyckades övertyga dem om att starta kriget, för att utrota germaner i väst som båda hatade innerligt. De hade en gemensam agenda. Men kriget startades inte i Ukraina, utan i Ryssland med ideologisk påverkan. Dugin är en skapelse av judarna.
Senast redigerad av EnCarte 2023-08-14 kl. 11:25.
Citera
2023-08-14, 11:27
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ha! Du har inte ett enda motargument. Allt jag säger stämmer förstås med verkligheten. Ryssarna och judar sprider en antigermanska agenda med samma argument. Det är själva huvudfrågan.
Det finns ingen antivitism. Du kan inte själv visa att den finns. Det är bara ett påhitt. Det finns bara ett hat mot germaner från ryssar och judar som använder samma narrativ. Ryssland + ZOG = sant.

Att jag på något sätt skulle visa att saker inte är på ett visst sätt är nonsens. Jag har visat hur det faktiskt är. Vekligheten, den judiska postmodernismens verkliga fiende och förstås alla ryssars.

Att debattera med dig är som att spela schack med en fiskmås. Helt plötsligt flaxar fiskmåsen upp på schackbrädet, välter ned alla pjäser, bajsar överallt och skränar sen om att han vunnit.

Du har att svara på vilka vita grupper i USA som du menar att judarnas antivitism inte är riktad mot. Samt varför antivitism och all annan judisk kulturmarxism lyser med sin frånvaro i Ryssland.
Citera
2023-08-14, 11:40
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Att debattera med dig är som att spela schack med en fiskmås. Helt plötsligt flaxar fiskmåsen upp på schackbrädet, välter ned alla pjäser, bajsar överallt och skränar sen om att han vunnit.

Du har att svara på vilka vita grupper i USA som du menar att judarnas antivitism inte är riktad mot. Samt varför antivitism och all annan judisk kulturmarxism lyser med sin frånvaro i Ryssland.

Helt fel liknelse. Helt plötsligt flyttar jag en pjäs och säger Schack matt. Du blir galen och skriker fusk och slår ned alla pjäser. För det är det enda du kan göra, då det förstås inte går att göra fler drag.
På samma sätt svarar du mig nu bildligt. För du har inga motdrag kvar. Du vill göra om samma felaktiga drag igen och försöker ställa tillbaka alla pjäser på samma sätt och menar att du skulle vunnit, fast spelet redan är slut.

Ryssar och judar driver en antigermansk agenda med samma argument och vill utrota alla germaner. Det är ett faktum.
Vem som driver vem, kan man även fråga sig. Vilka är intelligentare, ryssar eller judar? Det är liksom inte ens en svår fråga. Hur många framgångsrika "ryssar" har varit ryssar och hur många har varit judar?
Senast redigerad av EnCarte 2023-08-14 kl. 11:43.
Citera
2023-08-14, 12:31
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Helt fel liknelse. Helt plötsligt flyttar jag en pjäs och säger Schack matt. Du blir galen och skriker fusk och slår ned alla pjäser. För det är det enda du kan göra, då det förstås inte går att göra fler drag.
På samma sätt svarar du mig nu bildligt. För du har inga motdrag kvar. Du vill göra om samma felaktiga drag igen och försöker ställa tillbaka alla pjäser på samma sätt och menar att du skulle vunnit, fast spelet redan är slut.

Ryssar och judar driver en antigermansk agenda med samma argument och vill utrota alla germaner. Det är ett faktum.
Vem som driver vem, kan man även fråga sig. Vilka är intelligentare, ryssar eller judar? Det är liksom inte ens en svår fråga. Hur många framgångsrika "ryssar" har varit ryssar och hur många har varit judar?

Fiskmås. Du svarar aldrig på några frågor trots att dessa är kopplade till dina egna påståenden som du dragit ur röven. Fatta nu detta. 1. Judar har inget inflytande whatsoever i Ryssland. 2. Judar har full kontroll över väst. Detta förklarar till 100% varför judekabalen som styr väst bedriver proxykrig mot Ryssland. Bevisen är överväldigande. Ryssland motsätter sig de facto den judiska kulturmarxismen och globalismen i väst.
Citera
2023-08-14, 12:40
Medlem
Citat:
Så är det. Vad som är en smula oroande är att Ryssland(och även Kina) passar västelitens maktutövning väldigt väl just nu. Det är ju ett klassiskt trick av en korrupt regim att skapa en extern fiende. För det är USA som medvetet gjort Ryssland till sin fiende. Misstaget västeliten gjort är att samtidigt mucka gräl med Kina också. Äldre tiders globalistjudar som Brzezinski var betydligt slugare och förstod att det var vanvett. Men ryssar och kineser har förstås läst Brzezinskis ”The Grand Chessboard” och vet vad de måste göra. Globohomoimperiet USA måste krossas.
Ja! Det är helt omöjligt för mig som västerlänning att se västvärlden idag som mina vänner, då de styrande i väst är globalister som gör allt för att förvirra och försvaga den västerländska befolkningen så mycket som möjligt. Jag vet inte om deras mål är att krossa västvärlden, eller om det är att förvandla världen till hur västvärlden ser ut idag.

Det som gör att jag tror på det första är grejen med transvestiter. Utifrån vad jag har hört från många ledare i tex Afrika, pratar alla amerikanska ledare om transvestiter med dem, som om detta är någonting viktigt. För mig framstår det som om de verkligen vill att länder ska vända ryggen åt USA och väst. Det ser ut som om de som styr i bakgrunden verkligen vill försvaga USA och väst, vilket troligtvis är anledningen till varför de så gärna ville ha Biden. De visste ju så klart att han var dement långt innan han installerades. Titta dessutom på USA:s militär idag. Deras rekryterings-reklamer verkar verkligen ha som mål att göra militären så svag som möjligt. De visar upp främst kvinnor, homosexuella och transvestiter i reklamerna, och aldrig några vita män. I USA är det främst vita män som vill ge sina liv för sitt land, och genom att ignorera dem får de inte in många rekryter. De har haft väldigt svårt att rekrytera folk de senaste åren, och ändå fortsätter de med detta.

Jag är övertygad om att det idag finns många förmögna kommunister i väst som hatar väst och arbetar för att sabotera väst så mycket som möjligt. Jag tror att väldigt många av dem är judar. Det kan också vara som så att de som styr har tillgång till tecknologi som krävs för att få samhället att fungera utan olja, men att de måste förstöra petro-dollarn för att detta ska gå igenom, då många människor är beroende av de pengar som kommer in pga olja. Alla bilar, flygplan osv. Jag tror tex inte att AB satte en transvestit på bud light-ölen för att de trodde att det skulle leda till någonting bra. Ingen som arbetar med marknadsföring på ett riktigt framgångsrikt företag är så korkad. Jag tror att de ville att företaget skulle gå i konkurs. De vill troligtvis krossa USA:s ekonomi. Men jag vet inte om de vill göra det pga att de hatar USA/väst, eller om de vill göra det av någon annan anledning, som tex att de vill göra samhället tecknologiskt så att de inte behöver använda fossila bränslen. Oavsett vad deras anledning är, är det uppenbart att USA kommer att falla och att Kina/Ryssland kommer att bli den nya makt-faktorn.

Vid detta laget bryr jag mig inte om att västvärlden kommer att falla, då jag verkligen inte gillar vad det har utvecklats till. Västvärldens befolkning kommer att bli fattigare och fattigare, vilket vi redan kan se i tex UK och USA, och olika inbördeskrig kommer troligtvis att bryta ut tack vare massinvandringen. Men ju snabbare detta sker, desto mer chans finns det att bygga upp Europa igen. USA bryr jag mig inte om, då jag inte anser att det landet egentligen tillhör något folk. Men Europa är enligt mig till 100% europeernas land, dvs vita människors land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in