2023-08-13, 20:03
Medlem
jjagares avatar
Ägaren till den röda kian heter P*tter S*nfred Bl*mberg
Står som ägare åt en firma som äger bilen.
E
A
O

Således två personer med nästan samma namn. Men tar bort det ena

En fucking elbil…

En röd herrgårdsvagn av årsmodell 2019 som är i trafik. Växellådan är automatisk och motorn är på 204 hk och drivs med el. Verklig räckvidd och förbrukning vid blandad körning är 37 mil och 17,3 kWh.
Senast redigerad av jjagare 2023-08-13 kl. 20:33.
Citera
2023-08-13, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare

E
A
O

Om det är den personen jag för upp så lär bilen vara stulen. Scoutledare och software engineer, låter inte som någon gangster i mina öron.
Citera
2023-08-13, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirColumbia
Om det är den personen jag för upp så lär bilen vara stulen. Scoutledare och software engineer, låter inte som någon gangster i mina öron.

Skenet kan bedra.
Citera
2023-08-13, 20:10
Medlem
jjagares avatar
Citat:

Uppdaterade inlägget, men mycket kan hända på 8 år…
Citera
2023-08-13, 20:11
Medlem
Men har ni ingen koll alls här, fattar ni inte att dom va där för att klippa horungen på en viss resturang, anledningen till det kan ni ju spekulera fram själva!
Senast redigerad av 163sek 2023-08-13 kl. 20:16.
Citera
2023-08-13, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 163sek
Men har ni ingen koll alls här, fattar ni inte att dom va här för att klippa horungen på en viss resturang, anledningen till det kan ni ju spekulera fram själva!

Pratar vi Restaurang Pompei?
Citera
2023-08-13, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare

E
A
O

Finns en P*tter T*mmy Bl*mberg på lexbase, boende i Sollentuna, endast dömd för skattebrott -15 med 100 h samhällstjänst som straff

En fucking elbil…

En röd herrgårdsvagn av årsmodell 2019 som är i trafik. Växellådan är automatisk och motorn är på 204 hk och drivs med el. Verklig räckvidd och förbrukning vid blandad körning är 37 mil och 17,3 kWh.

Är buset så Eco att dom kör elbil??
Citera
2023-08-13, 20:16
Medlem
Citat:
Pratar vi Restaurang Pompei?

Min fråga också pga Tegelbruksvägen
Citera
2023-08-13, 20:21
Medlem
Troians avatar
Citat:

Är det KIAn du talar om? Den är inte rapporterad stulen. Men i teorin kan den ju förstås stulits utan ägarens vetskap.
Citera
2023-08-13, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Har stått i tidningen det var vid den där skrapan vad den nu heter kommer inte ihåg vad den heter nu.
Fagerskrapan ! I detta område bor mycket " "skumt folk som tjänar pengar men inte jobbar så att säga .
Citera
2023-08-13, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 163sek
Men har ni ingen koll alls här, fattar ni inte att dom va där för att klippa horungen på en viss resturang, anledningen till det kan ni ju spekulera fram själva!

Pompei? Om ja, hur är pompei kopplad till detta? Jag bor i närheten men varken hörde eller såg något i området odenslund igår kväll? Varför vill man klippa den du kallar "horungen"? Jag är långt ifrån dessa kretsar men har alltid köpt pizza på den pizzerian, har tyckt på senare år att det varit en del skumma typer i och runt pizzerian.
Citera
2023-08-13, 20:28
Medlem
some1incyberspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty-password
Ja, det finns en i Östersund, Men det var nog nationella insatsstyrkan som tog en helikopter från Stockholm. Jag har dock inte kollat på anrops nummer men gissar det.

Det är POL5410 som är stationerad i Östersund.
https://nordicrotors.com/aircraft/se-jpy/1208

Har inte ICAO för att direkt söka på ADS- B Exchange, där man kan se historiska flygningar.
Läs mer i detta inlägg
(FB) Polispatrull beskjuten i Östersund -insats pågår (2023-08-12)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in