2023-08-13, 12:51
Avslutad
https://youtu.be/wf1rFkI5koc

Vlogg från kalaset hos Jocke..
Första gången Chrippas pappa träffar Linnea...konstigt, Chrippa har ju känt Linnea i 7 år, eller?
Citera
2023-08-13, 12:54
Bannlyst
Öppnade idioten precis en video med att gå på en jävla trottoar med hela familjen och säger att han måste gå för att han har indraget körkort? Har den här snubbet klankat ner på Rask? Det här är fan det mest WT jag sett och jag är 3 sekunder in i videon

HAHAH RAMLADE HAN NER FÖR TRAPPAN OCH GÅR OCH HALTAR HAHAHAH
Senast redigerad av lovedrug 2023-08-13 kl. 12:56.
Citera
2023-08-13, 12:57
Bannlyst
Alltså den här senaste videon är en sådan jävla katastrof

Alltså FYFAN han sitter och vloggar på en jävla tågvagn, det vet jag inte om jag sett innan, han sitter tillsammans med sin lilla dotter och sin nya flickvän och säger helt öppet i tågvagnen att "och så åkte din tampong ut!", åh nej, nu sa han också ännu en gång att han blivit av med körkortet. Vilken jävla idiot. Och så ser man i reflektionen att på andra sidan av deras länga så sitter två unga tjejer. Lagom skämmigt.

9:25 för maximala obehagskänslor. Chloe eller vad ungen nu heter visar upp ett päron och visar det för "mamma", men "mamma" är en ung jävla snorunge som bara pillar med kameran och ger noll respons. Barnet tappar helt interaktionen som hon haft innan med sin riktiga mamma. Hon försöker interagera men får ingen naturlig respons. Så ledsamt.
Senast redigerad av lovedrug 2023-08-13 kl. 13:05.
Citera
2023-08-13, 13:06
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
Alltså den här senaste videon är en sådan jävla katastrof

Alltså FYFAN han sitter och vloggar på en jävla tågvagn, det vet jag inte om jag sett innan, han sitter tillsammans med sin lilla dotter och sin nya flickvän och säger helt öppet i tågvagnen att "och så åkte din tampong ut!", åh nej, nu sa han också ännu en gång att han blivit av med körkortet. Vilken jävla idiot. Och så ser man i reflektionen att på andra sidan av deras länga så sitter två unga tjejer. Lagom skämmigt.

9:25 för maximala obehagskänslor. Chloe eller vad ungen nu heter visar upp ett päron och visar det för "mamma", men "mamma" är en ung jävla snorunge som bara pillar med kameran och ger noll respons. Barnet tappar helt interaktionen som hon haft innan med sin riktiga mamma. Hon försöker interagera men får ingen naturlig respons. Så ledsamt.

Instämmer till viss del, Linnea håller i sin telefon i VARENDA sekvens hon är med av i videon, typiskt snorungar att inte kunna släppa telefonen..
Citera
2023-08-13, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruna
Nej jag behöver inte ringa, vet vem Chrippa kungen är.

Men du som är så kåt på veta andras skulder, ring en gång i veckan du.
Då har du något att göra Kolla även upp Julia en gång i veckan du hehe

Behöver jag din tillåtelse för att gå ut också?
Citera
2023-08-13, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Första gången Chrippas pappa träffar Linnea...konstigt, Chrippa har ju känt Linnea i 7 år, eller?

Inte kollat länken men inte en chans att Chrippas pappa var där. Det är Jockes pappa. De är halvbröder.
Citera
2023-08-13, 13:23
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Jag tycker det var den bästa videon på ett bra tag faktiskt.
Jävligt djärvt av Chrippa att ge sig på getingboet med bruten tå. Men det måste väl varit att övergivet bo. Annars skulle getingarna gått till attack när han var i och pillade i det.

Skönt att det är Chrippa som håller C i handen hela tiden. Förutom då på tåget när det känns jävligt stagat att Linne håller Cs hand.

Oroande att Linnea skäms över Chrippa i Mjölby. Hon kommer som tråden förutspått vrida sig av skam när han håller på så där på Östermalm.

Chrippa fortsätter sitt beteende att pika flickvänner genom skämt. Han helt klart refererat till tråden när han säger att Linnea ska blåsa av Jocke på pengarna.
Citera
2023-08-13, 13:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Inte kollat länken men inte en chans att Chrippas pappa var där. Det är Jockes pappa. De är halvbröder.
Nej inte hos Jocke, han hämtade Chrippa o company med bil vid tågstationen i Norrköping? och skjutsade dom till en leksaksbutik och vidare till Jocke
Citera
2023-08-13, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Kan någon sammanfatta lite kort om vad som hänt? Har ny flickvän och skulder till kronofogden? Han postade väl en bild för ett tag sedan här i tråden där han tjänar minst 100k/månad (om jag minns fel) från youtube.

Svårt att samanfatta då det är så mycket men Chrippa har 58K hos Kronofogden och 1.3 miljoner hos Inkasso, Julia har 424K hos KF och 12 ärenden hos inkasso på väg till KF.

Chrippa har lämnat Julia och träffade ny tjej direkt.

Angående skulderna så sticker det hur han hela tiden nämnt Rask dåliga ekonomi och hans frus skulder till KF, att han givit skev av hur bra allt varit, att han är genuin, ärlig osv när det visar sej vara annorlunda. Han säger även att han inte kommer betala tillbaka skulderna. Han beställer även nya resor.

Han pratar om hur bra farsan han är men ger barnet godis varje dag, kör henne på elsparkcykel utan hjälm, kör bil utan barnstol och verkar bry sej om barnet så där halvt.

Osv osv.

Mycket ologik från Chrippa. Försöker fly Sverige för att inte skatta, ev varit otrogen, ta med ungen utomlands osv. Har även domar på sej och haft husis.
Senast redigerad av 400Ben 2023-08-13 kl. 13:32.
Citera
2023-08-13, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jag tycker det var den bästa videon på ett bra tag faktiskt.
Jävligt djärvt av Chrippa att ge sig på getingboet med bruten tå. Men det måste väl varit att övergivet bo. Annars skulle getingarna gått till attack när han var i och pillade i det.

Skönt att det är Chrippa som håller C i handen hela tiden. Förutom då på tåget när det känns jävligt stagat att Linne håller Cs hand.

Oroande att Linnea skäms över Chrippa i Mjölby. Hon kommer som tråden förutspått vrida sig av skam när han håller på så där på Östermalm.

Chrippa fortsätter sitt beteende att pika flickvänner genom skämt. Han helt klart refererat till tråden när han säger att Linnea ska blåsa av Jocke på pengarna.

Håller med om att det var en av de bättre vlogs på ett bra tag. Linnea är så jävla grå och tråkig dock. Märks att hon är van att bo i sthlm. Julia var mer naturlig.

Linnea skämdes rejält där ett tag. Ungdomarna som chrippa snackade med tyckte nog det hela var mest roligt.
Citera
2023-08-13, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Instämmer till viss del, Linnea håller i sin telefon i VARENDA sekvens hon är med av i videon, typiskt snorungar att inte kunna släppa telefonen..

Linnea verkar sjukt ointressant som person av det lilla man har sett. Man får hoppas att hon är bra i sängen.

Men Linnea kanske är blyg framför kameran?
Citera
2023-08-13, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Clueenews har talat lite om Chrippa i ett podd avsnitt den 6 augusti. ExClueesiv heter den typ. 31 minuter in i programmet. Extremt försiktigt känns det som. Men deras försiktiga bedömning är att Chrippa nog bör vara försiktig. Det luktar lite golddigger om Linnea.

Var rätt intressant podd och förstår hur de menar. Kan mycket väl vara så.

Dom är så jävla olika som personer känns det som. Då tyckte jag Julia kändes mer naturlig i vloggarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in