2023-08-13, 09:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Vilket patetiskt lipande.. Du vill slå ihjäl kärringar som ligger med yngre? ok..

Tror du någon bryr sig över att marknaden är svårare för män? Vill du ha en kram, eller kanske ett fackeltåg?
Du är likt de feministiska bögmännen helt blind för hur mycket sämre relationer har blivit bara de senaste tio åren och klagar man så kommer du och idioter som Ericcca och tror att jag vill ha patriarkat och kedja runt kvinnans fot. Du är lika mentalsjuk som alla feminister. Hört talas om mellanläge? Hört talas om katastrofala demografiska siffror, förmodligen inte. Du är ett mongo. Folk ska få göra vad de vill, nej de ska de inte. Kvinnor ska få smaka på konsekvenserna i en fri marknad. Nu är marknaden riggad mot män.
Citera
2023-08-13, 09:34
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poseidon2
Du är likt de feministiska bögmännen helt blind för hur mycket sämre relationer har blivit bara de senaste tio åren och klagar man så kommer du och idioter som Ericcca och tror att jag vill ha patriarkat och kedja runt kvinnans fot. Du är lika mentalsjuk som alla feminister. Hört talas om mellanläge? Hört talas om katastrofala demografiska siffror, förmodligen inte. Du är ett mongo. Folk ska få göra vad de vill, nej de ska de inte. Kvinnor ska få smaka på konsekvenserna i en fri marknad. Nu är marknaden riggad mot män.

Vem är det du klagar på? Bara allmänt lipande rakt ut i tomheten. Om folk inte ska får göra vad de vill, vem ska bestämma vad de ska göra då? Ska vi inrätta en äktenskapsmyndighet, som levererar en fru till dig?
Citera
2023-08-13, 09:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Du pratar genomgående om att "byta ner dig". Att män,som du tvingas, "spela under er liga"
Varför är det ok för dig att ha krav =förväntningar, tankar om vad du egentligen är värd,
men när kvinnor har det så är de "delusional", manshatare, går emot sin natur, etc.

Din syn på saker är fascistoid. Du visar inga tendenser till att kunna ta till dig något av det andra säger, som erbjuder alternativa synsätt.
Du vill bara kriga och få ur dig hat. Ändå ska foga sig.
Din syn är följande:
Jag är hyfsat snygg och får ha krav.
Kvinnor som är snygga har krav och väljer de snyggaste männen, det är fel för då blir du utan.
Fula kvinnor får verkligen inte ha krav, för de är..fula.
Alla ska välja dig, och hade du fått välja så hade du själv varit den som inte svarat på mail, och varit omgiven av beundrare.

Du tycks dåligt rustad för livets villkor.

Självklart vore det enklare för dig om vi alla återgick till ett fullblown-patriarkat, som det manifesterar dig i din fantasi. Du kanske tycker att föräldrarna ska välja ut vilken partner en kvinna ska ha, så blir det rättvist. Så är det nämligen i patriarkala länder. Män får sedan vara otrogna bäst de vill, eller ha fler fruar. Det föreskrlver dubbelmoralen. Kvinnorna får inte välja och deras otrohet möts i värsta fall med stening och död. Men det finns ju samhällen som är mer lika europeiska länder.

Varför flyttar du inte till Ryssland där kvinnorna "fortfarande är kvinnor". Där är det tillåtet att slå sin kvinna. Det är visserligen straffbart att slå henne så mkt att hon åker in på sjukhus, men då är det liksom redan förmodligen försent

Något gör att ni stannar kvar här. Kanske för att ni inte skulle klara ens att leva i en hård machokultur där ännu större krav ställs på att vara man och restriktioner och kontroll i viss mån drabbar även män (tänker p å hederskultur etc).

Du får nog finna dig att kvinnor har sin fria vilja, precis som du..
Hittepåare, att jag skulle vara fascistoid har du kopierat från nån annan och använder i helt fel sammanhang. Pinsamt. Och jag är inte muslim oavsett hur mycket du försöker klistra på det på mig. I din lågbegåvade hjärna så finns det antingen feminism som alla ska acceptera eller så tillhör man "patriarkatet" (fånigt fjollord) och måste stena kärringen till döden. Du är sjuk för du tänker svartvitt.

Ovillig att ta till sig, vad är det jag ska ta till mig menar du?

Problemet finns inte för dig för du tycker att allt är i sin ordning om 28 åriga killar träffar 47 åriga kärringar. De träffas inte för att killen älskar henne. Killen träffar henne i brist på kvinnor i sin egen ålder. Eller är det helt normalt om 47 åriga Erik träffar nån som är 28 år? Ska det här vara nån standard menar du? Du är sjuk kort sagt.
Citera
2023-08-13, 09:42
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlubbligaIck
Jag är inte ett dugg hatisk. Däremot har jag krav och de är att ni män ska visa särskild hänsyn till mig pga att ni helt enkelt ska bevisa att ni är bättre än mina tidigare erfarenheter. Dagligen.

Nu syftar jag inte på den uppvaktning män alltid kommer med när ni inte accepterar att kvinnor inte är intresserade utan jag menar den likgiltighet ni demonstrerar när ni tror att ni har rott allt i hamn.

Och ja, varken jag eller majoriteten andra kvinnor behöver en man. Isåfall måste ni leva upp till våra faktiska behov. Ni måste innebära en meningsfull relation och komma med något till oss som innebär mer till det bättre än vad vi har utan er. Det är inte meningen att ni ska försämra våra liv och det gör ni generellt.

Nej ingenting du påstår stämmer om oss feminister. Vi vill att en våldsfri tillvaro med samma rättigheter och möjligheter som män och att våra hem t.ex. inte är den farligaste platsen att befinna oss i, under våra liv. Det är väldigt enkelt. Att du sedan inte slår eller våldtar rättfärdigar inte dina dumheter av härskartekniker, sexism och annat du agerar efter. Jag som kvinna är inte en rättighet eller skyldighet för er män. Ni har ingenting med mig att göra om ni inte uppträder väl.
Du låter väldigt arg och konfrontativ. Måste vara enerverande för dig och folk i din omgivning.

Män är inte skyldiga dig ett skit, på samma sätt som du inte är skyldig män något. It takes two to tango, är du inte villig till en sund relation till män så är det främst din förlust.
Citera
2023-08-13, 09:43
Bannlyst
Citat:
Vem är det du klagar på? Bara allmänt lipande rakt ut i tomheten. Om folk inte ska får göra vad de vill, vem ska bestämma vad de ska göra då? Ska vi inrätta en äktenskapsmyndighet, som levererar en fru till dig?
Nej, men om kvinnor ska få göra som de vill på mannens bekostnad så ska mannen inte heller behöva ställa upp på att betala skatt till kärringar som mannen har jobbat ihop. Så ska vi se hur bra det går för dessa "fria kvinnor" som lever på mannens bekostnad.
Citera
2023-08-13, 09:46
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Sluta ljuga din psykopat. Hade du varit ointresserad av män hade du inte hängt på Flashback och babblat relationer. Det finns Men going their own way, men något liknande finns inte för kvinnor för ni klarar inte av en sekund utan manlig uppmärksamhet. Du klarar inte av att män lägger sin uppmärksamhet på en annan kvinna än dig, för du blir psykotisk, svartsjuk och störd. Hela ditt forumbeteende visar bara på att du är ett inavlat psykfall med föräldrar som är kusiner. Du saknar självinsikt och tror att du är en kvalitetskvinna. I själva verket är du en avdankad och oattraktiv kärring utan självinsikt. Det är män som inte vill ha dig. Så ljug inte och säg att du hellre är utan dem, för du klarar inte av det. Hela ditt manshatiska skitliv kretsar kring män som du hatar för du är en störd feminismkärring.
Män är mänsklighetens kronjuvel och etta på allt och har kapacitet att bygga vad fan som helst. Du är en oförskämd äcklig imbecillt psykosmiffo. Förr i tiden så mördade man häxor som du.
Och du framstår som en kvinnohatande man. Nöjd?
Citera
2023-08-13, 09:47
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Nej, men om kvinnor ska få göra som de vill på mannens bekostnad så ska mannen inte heller behöva ställa upp på att betala skatt till kärringar som mannen har jobbat ihop. Så ska vi se hur bra det går för dessa "fria kvinnor" som lever på mannens bekostnad.

Hur menar du att kvinnor får göra som de vill på mannens bekostnad?
Citera
2023-08-13, 09:48
Bannlyst
Citat:
Hur menar du att kvinnor får göra som de vill på mannens bekostnad?
Vem använder mest skattemedel?
Citera
2023-08-13, 09:51
Medlem
AndersPersson99s avatar
Nu var det länge sen jag var på köttmarknaden, så mycket har säkert ändrats. Men när jag var ung, så var det knappast de grabbarna som var mest renodlat "snygga" och hade "koll på sig själva" som var mest populära hos tjejerna. Dessa har i alla tider blivit friendzonade föreställer jag mig. De killar som gick hem hos damerna var de som var sociala, självsäkra och givetvis såg någorlunda bra ut.

Ifall detta har ändrats, vilka hänger de unga snygga tjejerna med? Jag köper inte att alla ligger med babar och allt vad det skrivs här på fb. Är de på only fans allesammans mån tro? Eller är det som vanligt att 20 tjejer jagar samma kille?
Citera
2023-08-13, 09:53
Bannlyst
Märk väl att ingen kvinna tycker att relationer fingerar dåligt. Det kan förklaras med att de hatar svaghet och ser det bara som en vinst om män inte lyckas med relationer "efter de ändå är svaga". Tanken på att förhållandena har blivit avsevärt sämre det bryr de sig inte om. Riktigt loja, slapphänta och hafsigt gjorda sopor är dagens kärringar. Enligt dem finns det absolut ingenting att förändra, relationer är perfekta nuförtiden efter feminismens intåg och de är nöjda som det är.
Citera
2023-08-13, 09:54
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Vem använder mest skattemedel?

Nettoöverföringen går från kvinnor till män, det är sant. Men hur betyder det att kvinnor får göra som de vill?
Citera
2023-08-13, 10:01
Bannlyst
Citat:
Nettoöverföringen går från kvinnor till män, det är sant. Men hur betyder det att kvinnor får göra som de vill?
De blir begränsade om de inte får skattepengar. Till exempel ska kvinnor inte få skaffa barn för att de misslyckats med det under livets gång. För du kan knappast mena att marknaden och samhället i stort behandlar och värderar män och kvinnor lika. Om vi håller oss till dejtingträsket så är det inte sunt om en 25 årig man träffar en äldre infertil kärring utan framtid. Sån är marknaden och kvinnor visar med all Tydlighet att unga män inte har ett värde genom de krav de ställer.
Kvinnor får ha krav men dessa krav blir bara osunda. Eller du kanske tycker att Lasse 47 år med ölmage och erektionsproblem med lätthet ska träffa nån 25 årig kvinna? Det är sunt eller hur....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in