2023-08-12, 20:23
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Det påstod jag aldrig heller. Du verkar ha otroligt svårt för att förstå resonemang i fler än ett led. Låt mig ta det pedagogiskt. Antivitism sprids i väst men inte i Ryssland. I väst sprids rysshat men inte för att ryssar är vita utan för att de inte anammat antivitismen och andra subversiva judisk-marxistiska agendor.

Jag har inget problem med resonemang. Svårt att säga vad du anser med antivitism när du betecknar det som något annat än faktiskt antivitism. Det finns ingen antivitism mot ryssar, varken i väst eller i Ryssland säger du. Precis vad jag sagt. Så då stämmer det jag sa.

Men det du missar, är att det sprids antivitism i Ryssland mot vita i väst, anglosaxare och germaner eller nazister som de kallar dem. Man använder dessutom samma argument som wokerörelsen och ni. Att vita i väst är skyldiga till allt vad västerlandet gjort i världen. De använder samma argument mot vita, som den subversiva judisk-marxistiska agendan, gör enligt dig, precis som även du du gör. De och du är woke i den frågan. Ni har vaknat och insett, att allt är vita människor i västs fel + judarna för er egen del. Men det var inget nytt ur eran synpunkt.

Så att det inte finns någon form av antivitism där, är då helt fel. Men som sagt, inte mot ryssar utan mot vita i väst.

Det är inte heller så att man sprider rasism eller hat mot färgade i väst från Ryssland. Tvärtom ser man dem som sina allierade mot väst. De är de som man anser drabbats av USA:s och västs imperialism och som kan fungera som femtekolonnare, liksom de f.d. nationalisterna som vänt både sina länder och folket ryggen.
Citera
2023-08-12, 20:36
Medlem
Det har väl alltid varit en anti-vit agenda i Europa specifikt, nu även i USA. Man får inte ha ett land med enbart vita människor längre för det kopplas alltid till att ett homogent samhälle är ett lyckligt, säkert och stabilt samhället. Varför ska bara vita på uppleva detta och inte andra raser i världen?

Det är inte så att vänstertalibaner kollar på Gambia och tänker det är för mycket svarta, de måste bli diversifierat med 2 miljoner vita och 2 miljoner asiater. Ingen pratar om black nationalism utan det är alltid white nationalism som är problemet. I Zimbabwe skickade de ut alla vita farmare och nu står de utan matproduktion och måste importera sin mat för tydligen var arbetet som farmare betydligt mycket svårare än vad afrikanerna hade trott. Nu gör de samma i Sydafrika där de till och med mördar vita farmare bara för att de är vita. Vänstern vill förstöra vita länder och den vita kulturen, samt kärnfamiljen med sin äckliga homopropaganda.

Man kan också dra slutsatsen om agressionen mot vita på hur brott i USA är utförda av den 11 % svarta befolkningen som finns i landet till över 70 % av brotten medan vita och asiater utför betydligt mindre. Latinos är den nästa gruppen som är mer brottsbenägna än vita och asiater.

På grund av denna anti-vit agendan som ökat de senaste åren har jag blivit allt mer patriotisk att vara just svensk, dock inte i det syftet att jag är stolt över den svenska staten vilket jag absolut inte är. Svenska staten är landsförädare. Jag är stolt över den svenskhet som en gång fanns i vårt samhället. Jag är född på 90-talet och fick växa upp relativt fint, inte mycket invandring i min stad. Men nu är det fan ett riktigt vidrigt land vi har med multikultur som vi inte alls önskade. Även fast folk röstat på vänsterpartier så tror jag knappast de vill att vi blir minoritet i vårt eget land, men jag kan ha fel. Att ta in 2 miljoner på typ 10 år är fan helt jävla sjukt och det växer ett hat mot dessa människor varje dag som går.

I framtiden ser jag mig själv flytta till Åland, eller svensktalande delen i finland för att slippa se invandrare. Jag vill se vita människor och uppleva vit kultur. Vill jag uppleva en annan kultur åker jag på semester.
Citera
2023-08-12, 20:43
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Jag förstår ditt synsätt, och jag förstår deras. Men faktum är; låter vi rådande vansinne fortgå så kommer allt vara förlorat för all framtid. Våra oligarker måste stoppas omgående, och med en befolkning som är så extremt hjärntvättad som den i väst är så blir detta nästintill omöjligt.
En fullständig kollaps av väst är vår enda räddning. Därifrån kan vi backa bandet till hur Europa är menat att vara. Frågan är hur får vi till denna kollaps?
Ska sanningen fram så lyder jag hellre under Putin än under rådande styre. Faktum är att jag hellre levt i DDR än i dagens Sverige och då är jag ändå antikommunist. I de båda fallen finns hopp om framtiden. Det finns det inte i Sverige. Det enda positiva med vänsterliberalism är att den får döden att kännas mindre hemsk.
Men ni sitter och gör inte ett piss, mer än att motarbeta och låta allt fortgå. Själva driver man woke-propaganda mot vita i väst.

Nu sitter ni på era arslen och väntar på världsrevolution som någon har utlovat men som det inte finns ett spår av. Ni har inget initiativ, en plan eller något annat. Ni lever bara på något form av hopp på en lösning, som ni inte själva vet hur det ska gå till och om det ens är något reellt. Det är som nån religiös rörelse, som blivit lovade att Jesus ska stiga ned någon gång och frälsa världen.

Under tiden motarbetar ni alla förändringar som skulle kunna ske här, genom att agera femtekolonnare för Ryssland och går till angrepp mot all enighet som skulle kunna uppstå, i en faktiskt mer nationell atmosfär med flera utpekade yttre fiender, samtidigt som wokerörelsen ifrågasätts allt mer, till och med av judarna.

Jag vill för fan inte ha någon kollaps och förmodligen ingen annan svensk. Förklara hur något gott skulle kunna stiga ur det? Är ni ens beredd för en kollaps och hur länge har ni tänkt vara det?
Citera
2023-08-12, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Men ni sitter och gör inte ett piss, mer än att motarbeta och låta allt fortgå. Själva driver man woke-propaganda mot vita i väst.

Nu sitter ni på era arslen och väntar på världsrevolution som någon har utlovat men som det inte finns ett spår av. Ni har inget initiativ, en plan eller något annat. Ni lever bara på något form av hopp på en lösning, som ni inte själva vet hur det ska gå till och om det ens är något reellt. Det är som nån religiös rörelse, som blivit lovade att Jesus ska stiga ned någon gång och frälsa världen.

Under tiden motarbetar ni alla förändringar som skulle kunna ske här, genom att agera femtekolonnare för Ryssland och går till angrepp mot all enighet som skulle kunna uppstå, i en faktiskt mer nationell atmosfär med flera utpekade yttre fiender, samtidigt som wokerörelsen ifrågasätts allt mer, till och med av judarna.

Jag vill för fan inte ha någon kollaps och förmodligen ingen annan svensk. Förklara hur något gott skulle kunna stiga ur det? Är ni ens beredd för en kollaps och hur länge har ni tänkt vara det?
Så är det. Som en paralyserad råtta instängd i en bur med en orm.
Vad har du själv för plan? Vilka initiativ har du tagit?

Att wokerörelsen ifrågasätts spelar ingen roll, mångkulturen kommer inte ifrågasättas.

Västoligarkin både strävar efter och kräver världsherravälde för att överleva. Ryssland och Kina återstår. Faller dessa så har oligarkin vunnit. För alltid. Om Kina och Ryssland däremot håller ut, så kommer väst med tiden att splittras inifrån till följd av den ogynnsammare befolkningssammansättningen. Då kommer vår chans.
Jag vill inte se en väpnad konfrontation mellan väst och Kina/Ryssland. Jag vill bara att de behåller sin suveränitet. Och att de förhoppningsvis understödjer oss i vår framtida frihetskamp.
Senast redigerad av censuria 2023-08-12 kl. 21:16.
Citera
2023-08-12, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmzy
Varför ska bara vita på uppleva detta och inte andra raser i världen?

Man börjar med vita, för det är deras värsta hot. Sedan kommer man göra detta i land efter land.
Det är alltså samma konspiration som ligger bakom mångkulturen som låg bakom Sovjet. Man gjorde samma sak där. Man tvångsförflyttade hela folk för att skapa den mångkultur som är så nödvändig för att folk inte ska kunna resa sig. Idag bombar man länder till stenåldern med ena armen, och sträcker ut sin välkomnande och behjälpliga hand med den andra. Metoderna är olika, men syftet är detsamma.

Om det nu skulle vara en judisk konspiration så får man söka svaret hos den moderna sionismens grundare, Moses Hess. Han författade uttrycket Last race rules vilket har tolkats som att alla folk skall blandas ut tills bara ett enda folk återstår; det judiska. Judarna ska därefter, helt i enlighet med bibeln, styra världen.
Senast redigerad av censuria 2023-08-12 kl. 22:56.
Citera
2023-08-12, 23:37
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Jag har inget problem med resonemang. Svårt att säga vad du anser med antivitism när du betecknar det som något annat än faktiskt antivitism. Det finns ingen antivitism mot ryssar, varken i väst eller i Ryssland säger du. Precis vad jag sagt. Så då stämmer det jag sa.

Men det du missar, är att det sprids antivitism i Ryssland mot vita i väst, anglosaxare och germaner eller nazister som de kallar dem. Man använder dessutom samma argument som wokerörelsen och ni. Att vita i väst är skyldiga till allt vad västerlandet gjort i världen. De använder samma argument mot vita, som den subversiva judisk-marxistiska agendan, gör enligt dig, precis som även du du gör. De och du är woke i den frågan. Ni har vaknat och insett, att allt är vita människor i västs fel + judarna för er egen del. Men det var inget nytt ur eran synpunkt.

Så att det inte finns någon form av antivitism där, är då helt fel. Men som sagt, inte mot ryssar utan mot vita i väst.

Det är inte heller så att man sprider rasism eller hat mot färgade i väst från Ryssland. Tvärtom ser man dem som sina allierade mot väst. De är de som man anser drabbats av USA:s och västs imperialism och som kan fungera som femtekolonnare, liksom de f.d. nationalisterna som vänt både sina länder och folket ryggen.

Du är ju helt väck. Å ena sidan fattar du att ryssar inte hatas i väst för att de är vita vilket är exakt vad jag också skrev. Men sen blir det tilt i skallen på dig när du påstår att anglosaxare hatas i Ryssland för att de är vita. Ryssland har aldrig spridit antivitism någonstans. Det gör däremot anglosaxarna tillsammans med judarna i alla vita länder de har inflytande över. Vilket alltså inte inkluderar Ryssland.

Ryssland gör exakt samma sak som NS-Tyskland gjorde fast mer framgångsrikt. Nämligen uppviglar forna kolonier mot forna kolonialmakter. Det är smart realpolitik och en del av maktspelet.
Citera
2023-08-13, 01:22
Medlem
Medans Sverige brinner bryr sig svensken endast om att läsa aftonbladet artiklar och hata Putin.
Det är något som är väldigt typiskt svenskt med det.
Citera
2023-08-13, 03:41
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Jag ska ordbajsa lite mer.
Anglosaxare är vita germaner i väst, av samma blod som oss, inte judar.

Jaså så låter det plötsligt nu? Jag är en av de första att, av pragmatiska skäl, diskutera/använda vitbegreppet före svenskbegreppet (då svenskar i hög takt dör ut/blandas bort) och britter är absolut en av de närmaste genetiska kluster som finns till svenskar - men det är vita ryssar också. Faktum är att de är ungefär lika genetiskt närstående. "Av samma blod som oss". Är du halvbritt? När jag påtalade i tråden att ryssar är ett brodersfolk kom du med många irriterade påståenden om att svenskar står närmare andra grupper (ja typ tyskar) och sen var det slutdiskuterat från din sida men nu plötsligt delar vi samma blod som en genetisk grupp som du valt (som passar din agenda). Vi delar blod med britter, men vi gör det också med ryssar. Jag gillar båda grupperna för övrigt och har varit i båda länderna och känner folk av båda nationaliteter... en erfarenhet du verkar sakna? Känner du någon ryss? Har du varit i Ryssland? Träffat ryska minoriteter i övriga Östeuropa? Det du beskriver om dom känner jag inte riktigt igen, åtminstone inte som något exklusivt ryssar utan mer överlappande östeuropeiskt (man är mer kritisk till den statliga auktoriteten än i Västeuropa ex.v faktum är att britter och ryssar här är mer värderingsmässigt lika varandra och Sverige kraftigt avvikande).
Senast redigerad av Skuggvarelse 2023-08-13 kl. 03:44.
Citera
2023-08-13, 07:55
Medlem
Svenskar är ett brutalt hjärntvättat folk. De hatar de som massmedian säger åt dem att hata. Anledningen till att de alla är så frustrerade som de är, beror givetvis på massinvandringen till Sverige och allt som svenskar har utsatts för. Men de styrande i Sverige tillåter inget motstånd mot dem, och därför tar de ut sin frustration på ryssar. Det är riktigt knasigt, och riktigt patetiskt.

Jag är svensk, och har absolut inget hat mot vare sig ryssar eller ukrainare. Alla som är insatta i denna konflikt vet att det ukrainska folket har tvingats till detta av globalisterna i USA, och att Ryssland har varit tvungna att svara.
Citera
2023-08-13, 08:00
Medlem
Citat:
Vilket mongo du är. Det kvittar om anglosaxarna är vita när de har lierat sig med den internationella judenheten och sprider antivitism. Det vi brukar kalla ZOG=den anglojudiska hydran. Så Rysslands krig mot anglosaxarna är detsamma som ett krig mot den internationella judenheten.
Exakt!!!

Hela västvärlden idag är jude-styrd.
Citera
2023-08-13, 09:12
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Svenskar är ett brutalt hjärntvättat folk. De hatar de som massmedian säger åt dem att hata. Anledningen till att de alla är så frustrerade som de är, beror givetvis på massinvandringen till Sverige och allt som svenskar har utsatts för. Men de styrande i Sverige tillåter inget motstånd mot dem, och därför tar de ut sin frustration på ryssar. Det är riktigt knasigt, och riktigt patetiskt.

Jag är svensk, och har absolut inget hat mot vare sig ryssar eller ukrainare. Alla som är insatta i denna konflikt vet att det ukrainska folket har tvingats till detta av globalisterna i USA, och att Ryssland har varit tvungna att svara.

Det hat som de blint auktoritetstroende svennebananerna manifesterar mot Ryssland har tidigare i tråden jämförts med tvåminutershatet i Orwell’s ”1984”. Man skulle även kunna beteckna det ”cuckold rage”.
Citera
2023-08-13, 09:29
Medlem
Citat:
Det hat som de blint auktoritetstroende svennebananerna manifesterar mot Ryssland har tidigare i tråden jämförts med tvåminutershatet i Orwell’s ”1984”. Man skulle även kunna beteckna det ”cuckold rage”.
Jag har aldrig läst 1984, vilket jag kanske borde. Utifrån vad jag har hört finns det många likheter mellan den och vad som sker i väst idag. "Cuckold rage" låter som en bra term för det tillstånd som många svenskar befinner sig i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in