2023-08-12, 16:57
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
Thychosen står uppställd som försvarare men verkar inte hålla med.

Andra matchen i rad han är enskilt ansvarig för mål bakåt där han ser sin markering men struntar i den och går/småjoggar några meter bort. I taktiksnacket kort efter gick vände han ryggen halvvägs och gick därifrån.

Vad är det för pissig karaktär de scoutat fram?
Exakt lika usel som han för mig i FM för några år sedan.

AIK är ur krisen va?
Citera
Medlem
Det blir 1poäng åtminstone
Citera
Medlem
Gv1875s avatar
Ifk Göteborg ligger nästjumbo, men leder P19 allsvenskan! Intressant att det kan skilja så mycket!
Citera
2023-08-12, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Ifk Göteborg ligger nästjumbo, men leder P19 allsvenskan! Intressant att det kan skilja så mycket!
Ja, nästan som att det är två olika lag.
Citera
2023-08-12, 17:15
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
Dock så var ju just Norlin och Selmani väldigt bra tillsammans i Varberg så inte omöjligt att Astrit kan höja Norlins nivå.

Glömde att det finns en Sillytråd som jag kunde ha läst och postat i istället för att grubbla över att ingen skrivit om Selmani.

Okej, såg (nästan) aldrig dem tillsammans på den tiden. Om Norlin ändå ska vara kvar får han såklart gärna höja sig. Men jag är minst sagt skeptisk till att han kommer att bidra med något av värde i skrivande stund.
Citera
2023-08-12, 17:29
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LatentAmbivalens
Glömde att det finns en Sillytråd som jag kunde ha läst och postat i istället för att grubbla över att ingen skrivit om Selmani.

Okej, såg (nästan) aldrig dem tillsammans på den tiden. Om Norlin ändå ska vara kvar får han såklart gärna höja sig. Men jag är minst sagt skeptisk till att han kommer att bidra med något av värde i skrivande stund.

Nä Norlin lär inte kunna bidra något på egen hand. Men som sagt så var det ju han & Selmani som stod för Varbergs framgång när det begav sig, så tillsammans kan de kanske bidra.
Citera
2023-08-12, 17:32
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Ja, nästan som att det är två olika lag.

Shhh. Let him cook
Citera
2023-08-12, 17:54
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
AIK är ur krisen va?
Haha, ur krisen? Nä du, det finns inget "ur krisen" här inte. Det är klippt för samtliga i den här jävla truppen. Pennalism och "träningskultur" á Sovjetisk gulag är vad doktorn ordinerar för dessa otacksamma horungar som sitter och myser med sina miljonlöner. Även om dom går rent resten av säsongen (jo tjena) kommer denna prestation inte förlåtas och lyckas dom spela ner oss i Superettan hoppas jag innerligen någon söker upp Lukaku's mamma och övertalar henne att svärja en förbannelse över samtliga inblandade och ansvariga parter. Kanske familjen Guidetti kan bjuda på kyckling?
Citera
2023-08-12, 18:02
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Haha, ur krisen? Nä du, det finns inget "ur krisen" här inte. Det är klippt för samtliga i den här jävla truppen. Pennalism och "träningskultur" á Sovjetisk gulag är vad doktorn ordinerar för dessa otacksamma horungar som sitter och myser med sina miljonlöner. Även om dom går rent resten av säsongen (jo tjena) kommer denna prestation inte förlåtas och lyckas dom spela ner oss i Superettan hoppas jag innerligen någon söker upp Lukaku's mamma och övertalar henne att svärja en förbannelse över samtliga inblandade och ansvariga parter. Kanske familjen Guidetti kan bjuda på kyckling?
Akta dig så du inte blir kallad DIF-troll!
Citera
2023-08-12, 18:33
Avslutad
Ishaq är med i truppen imorgon. Skall bli spännande att se honom!

Och tyvärr alla Kukrävar och Svettiga Fredriks därute.

Trpcevski platsar inte i truppen imorgon! Högmo har gjort slut! Förmodligen kommer vi inom ett par veckor se Trpcevski i antingen Häcken d (Utsikten) eller Häcken e (Norrby) eller kanske t o m Häcken södra (MFF).
Senast redigerad av trazke 2023-08-12 kl. 18:57.
Citera
2023-08-12, 18:58
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Ishaq är med i truppen imorgon. Skall bli spännande att se honom!

Och tyvärr alla Kukrävar och Svettiga Fredriks därute.

Trpcevski platsar inte i truppen imorgon! Högmo har gjort slut! Förmodligen kommer vi inom ett par veckor se Trpcevski i antingen Häcken d (Utsikten) eller Häcken e (Norrby) eller kanske t o m Häcken södra (MFF).

Trpcshflgv startar imorgon
Citera
2023-08-12, 19:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
Trpcshflgv startar imorgon
Hur fan skulle det gå till när han inte ens platsar i 20-mannatruppen där en måste bort. Och då är ändå Sadiq avstängd imorgon.

Trpcevski är väcken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in