2023-08-11, 22:46
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Läsvärd krönika: https://www.svenskafans.com/fotboll/ifkgoteborg/gastkronika-hur-fan-hamnade-vi-har-660344

Tack!
Citera
2023-08-11, 23:49
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Har inhandlat min Blåvitt-tröja nu. Vi ses på söndag!
Grymt .. ska bli kul 🤩
Citera
2023-08-11, 23:57
Medlem
MrSkargards avatar
Guldstriden lär bli något mindre spännande nu när Elfsborg valt att prioritera stora pengar framför SM-guld. Stefan Andreasson har medvetet minskat sin klubbs chanser att vinna Allsvenskan.
Citera
2023-08-12, 02:09
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Känner mig försiktigt optimistisk till Selmani. De andra två senaste nyförvärven hade jag aldrig hört talas om tidigare, men Astrit har man ju sett hänga några strutar. Inte helt i matchdugligt skick, men Ola mfl, har ju betonat vikten av att få in någon som kan prestera på kort sikt, så jag litar på att nyförvärvet snart kan spela en 65-70 minuter. De avvisade ju Dino, så några krav verkar de ha på läkarundersökningar och fystester.

När jag lyssnade på avsnittet av Hunden, Katten, Glassen i vilket Selmani medverkade fick jag intrycket av att han flängt runt en del (har redan glömt typ allt som sades). Men skulle han nå upp till nivån han presterade i Varberg bryr jag mig inte om han är en legoknekt.

Hoppas att Askou pusslar bort Norlin för gott nu. Blir så provocerad av att se honom spela.
Citera
2023-08-12, 05:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Grymt .. ska bli kul 🤩

Hahaha vad fan. Du behövde ju inte låta så jävla exalterad!

Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Guldstriden lär bli något mindre spännande nu när Elfsborg valt att prioritera stora pengar framför SM-guld. Stefan Andreasson har medvetet minskat sin klubbs chanser att vinna Allsvenskan.
Så du tror att Häcken kommer krypa hem guldet nu?
Citera
2023-08-12, 08:37
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Hahaha vad fan. Du behövde ju inte låta så jävla exalterad!

Så du tror att Häcken kommer krypa hem guldet nu?
Krypa? Ja.

Guld? Nej.

Otroligt viktigt för Solna att plocka 3p idag. Resterande spelschema kommer nämligen inte bjuda på särskilt många vinster.
Citera
2023-08-12, 08:45
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LatentAmbivalens
Känner mig försiktigt optimistisk till Selmani. De andra två senaste nyförvärven hade jag aldrig hört talas om tidigare, men Astrit har man ju sett hänga några strutar. Inte helt i matchdugligt skick, men Ola mfl, har ju betonat vikten av att få in någon som kan prestera på kort sikt, så jag litar på att nyförvärvet snart kan spela en 65-70 minuter. De avvisade ju Dino, så några krav verkar de ha på läkarundersökningar och fystester.

När jag lyssnade på avsnittet av Hunden, Katten, Glassen i vilket Selmani medverkade fick jag intrycket av att han flängt runt en del (har redan glömt typ allt som sades). Men skulle han nå upp till nivån han presterade i Varberg bryr jag mig inte om han är en legoknekt.

Hoppas att Askou pusslar bort Norlin för gott nu. Blir så provocerad av att se honom spela.

Dock så var ju just Norlin och Selmani väldigt bra tillsammans i Varberg så inte omöjligt att Astrit kan höja Norlins nivå.
Citera
2023-08-12, 08:48
Avslutad
Jag vet att det nämnt tidigare med det är sjukt tröttsamt att det endast är en match idag. En ganska ointressant en till råga på allt. Blir en ganska enkel seger för AIK, BP redigt på dekis.
Citera
2023-08-12, 09:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Krypa? Ja.

Guld? Nej.

Otroligt viktigt för Solna att plocka 3p idag. Resterande spelschema kommer nämligen inte bjuda på särskilt många vinster.

Noterar att du inte var intresserad av utmaningen att inte nämna Solna i ett inlägg under en period?

Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Jag vet att det nämnt tidigare med det är sjukt tröttsamt att det endast är en match idag. En ganska ointressant en till råga på allt. Blir en ganska enkel seger för AIK, BP redigt på dekis.

Strö lite mer salt i såren din jävel! Gör det!
Citera
2023-08-12, 09:14
Avslutad
Har Magashy dödat Henning Bergs undulat eller något? Otroligt märkligt att han sätts utanför truppen återigen annars.
Citera
2023-08-12, 09:21
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Noterar att du inte var intresserad av utmaningen att inte nämna Solna i ett inlägg under en period?

Minns att djurgården brukade skandera sopa idiot bonnjävel cokehyena innan när Lee Baxter spela. Idag blir det en enkel vinst för aik. Pitt mot Bp liksom risk det blir dumpen.
Citera
2023-08-12, 09:22
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:

Det är väl rimligt att kommentera dagens enda match?

Ibland är ni Solnalojalister lite väl känsliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in