2023-08-11, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Känns det som att han behöver hjälp? Han verkar klara det helt på egen hand.

Han behöver inget annat än en örfil och komma ner på jorden.
Citera
2023-08-11, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Finns det någon här inne som har försökt fråga Julia lite? Fått lite information? Hennes åsikter?

Ja det vore intressant att veta om Julia skulle ha något att säga ändå, om hon vågar uttala sig
...eller om någon frågat Jacke? .. speciellt med tanke på hur Chrippa låg på och härjade om honom när han träffade Jessica (Jocke tror jag inte skulle ge någon respons alls).
Jag har inte något konto på youtube eller instagram jag kan använda till det själv utan att använda mitt verkliga och har dessvärre ingen lust att skaffa något trollkonto (tror inte heller ett nyskapat sådant kanske skulle få något svar).
Citera
2023-08-11, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det är olagligt, räcker så! Hade inte brytt mig om han inte var så kaxig och egoistisk.
Men nu har han ett barn att ta hand om, och flickan verkar fara illa i hans närvaro!

Personligen så tycker jag att han får göra vad fan han vill med sin kropp så länge han betalar skatt och bröstar sina skulder.. Sen kan han leka rik i sina fula kläder och göra vad fan han vill tills verkligheten kommer ikapp han igen
Citera
2023-08-11, 20:05
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Cluenews informerad, vore bra om fler kunde skicka dm. Skatteverket ringer jag på måndag! Polisen ringer jag till vintern när det är dags för bulk och kur!

Något mer man kan göra för att få honom cancelled? Aftonbladet/ expressen?
Skatteverket tror jag blir jätteintressant. Vore spännande att få deklarationen från några år tillbaks.

Jag kan skriva till cluenews och. För det är så dåligt att de bara är tysta om detta.

Det vore spännande att veta hur det hade sett ut om inte Jocke var hans bror. Jag är inte jätte hemma inom YT världen. Men Jocke verkar ju vara kungen alla ser upp till.

Jag tror det finns folk på Aftonbladet och expressen som har full koll på Chrippas Kamal och denna tråd.

Men Chrippa är störst i Östergötland. Han är inte jättekända utanför.

Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ja det vore intressant att veta om Julia skulle ha något att säga ändå, om hon vågar uttala sig
...eller om någon frågat Jacke? .. speciellt med tanke på hur Chrippa låg på och härjade om honom när han träffade Jessica (Jocke tror jag inte skulle ge någon respons alls).
Jag har inte något konto på youtube eller instagram jag kan använda till det själv utan att använda mitt verkliga och har dessvärre ingen lust att skaffa något trollkonto (tror inte heller ett nyskapat sådant kanske skulle få något svar).
Jag tror Jocke och Jacke skäms lite över honom och det är därför de inte sagt något om det offentligt. Kanske de skulle svara på dm från någon de inte känner. Men jag tvekar på det. Samma som jag tror det skulle vara svårt att få Julia att säga något.

Dock tror jag Chrippa själv är så uppretad att han kommer att säga något tok snart.
Citera
2023-08-11, 20:10
Medlem
Merrybums avatar
Han är fantastisk Chrippa, ni betar om hur länge hans och Linneas förhållande ska hålla. Chrippa skriver en brinnande kärleksförklaring till henne på Insta. Och så finns det folk som säger att han inte kommentera vad som skrivs här.
Citera
2023-08-11, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bender.Rodriguez
Jocke lär väl dega Chrilles skulder?

Såg att han laddade upp en video nu, med Jocke. Så han börjar nog fjäska lite nu för att få hjälp med skulderna. Jocke är ju inte utfattig precis.
Gammal video. äru dum? jocke lär inte dega ett skit!
Citera
2023-08-11, 20:39
Medlem
Kollade chrippas deklaration från -21 då deklarera han 357 246 kr och hade ett underskott på -76 317 och betalningsanmärkningar. så han hade knappt 30 k före skatt i lön, och han deklarera inte sina inkomster från tuben. hur kan man ta så mycket krediter och lån innan det tar stopp så man hamnar i denna skit?
Citera
2023-08-11, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Han är fantastisk Chrippa, ni betar om hur länge hans och Linneas förhållande ska hålla. Chrippa skriver en brinnande kärleksförklaring till henne på Insta. Och så finns det folk som säger att han inte kommentera vad som skrivs här.

Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Finns det någon här inne som har försökt fråga Julia lite? Fått lite information? Hennes åsikter?

Hon kör lives på IG dagligen men folk på Flashback verkar inte våga fråga henne något där. Det enda hon får frågor om är om Christofer Skuldberg var otrogen, varefter hon svarar nej. Har slutat titta på hennes lives då det mest handlar om att hon dricker vin på sitt flickrum. Vilken tragisk utveckling.
Citera
2023-08-11, 20:49
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Kollade chrippas deklaration från -21 då deklarera han 357 246 kr och hade ett underskott på -76 317 och betalningsanmärkningar. så han hade knappt 30 k före skatt i lön, och han deklarera inte sina inkomster från tuben. hur kan man ta så mycket krediter och lån innan det tar stopp så man hamnar i denna skit?
Men det var iallafall en hysat bra inkomst. Men han jobbade på BT då, så om inte allt är därifrån, så är iallafall väldigt mycket det. Men en industrisvetsare borde väl ligga runt 30 papp?

Hade han enskild firma då? Eller kan man som privatperson ha underskott?

Jag tror att de som har sådana där mängder kreditlån tar många lån från många olika långivare (37) på väldigt kort tid. Då hinner inte anmärkningar in i systemet. Om 37 långivare kollade upp honom ungefärlig samtidigt så fick alla svaret att han var en hyvens kille, men ingen viste om att de andra oxå kollat.
Citera
2023-08-11, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Men det var iallafall en hysat bra inkomst. Men han jobbade på BT då, så om inte allt är därifrån, så är iallafall väldigt mycket det. Men en industrisvetsare borde väl ligga runt 30 papp?

Hade han enskild firma då? Eller kan man som privatperson ha underskott?

Jag tror att de som har sådana där mängder kreditlån tar många lån från många olika långivare (37) på väldigt kort tid. Då hinner inte anmärkningar in i systemet. Om 37 långivare kollade upp honom ungefärlig samtidigt så fick alla svaret att han var en hyvens kille, men ingen viste om att de andra oxå kollat.

Inget fel på inkomsten i sig, men det livet chrippa lever så är det ingen bra inkomst, och de förklarar hans skulder.
det jag mest ville visa var att hans inkomst på 357 246 kr är den deklarerade inkomsten, alltså den inkomsten han har skattat för, han har säkert tjänat mer pengar via tuben, men då har det gått förbi skatteverket och rakt ner i fickan .
Citera
2023-08-11, 20:55
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Det är olagligt, räcker så! Hade inte brytt mig om han inte var så kaxig och egoistisk.
Men nu har han ett barn att ta hand om, och flickan verkar fara illa i hans närvaro!

Fara illa? Du får nog definiera det lite, hon verkar må alldeles utmärkt, fokusera på rätt saker. Du har blivit lite för besatt av att hitta varenda liten nål i denna stora höstack.
Citera
2023-08-11, 21:02
Medlem
Negerkucks avatar
Citat:
Chrippa gapar om att han är världens bästa farsa, ärlig och genuin, leva hälsosamt och träna, pengar med allt vad det innebär så som resor, dyra kläder är något han så villigt flashar med och trycker ned andra är hans paradgren.
Därför har jag sammanställt all möjlig jävla skit för att slå hål på denna otäckt falska människa.

1. Pappa rollen: Han åker med sin 3 åriga dotter på el scooter utan hjälm. När han blir ifrågasatt så hävdar han att det minsann är han som får leva med det om något händer.
Kör C I en bil utan bilbarnstol " Vi skulle bara åka 20 meter "
C är överviktig men det stoppar inte Chrippa från att slänga åt henne 2kg godis och en padda för att han ska få gymma ifred. Lägger till då att det är samma dag som han får C och har inte träffat henne på 1 vecka. Han som pratar om hälsosam livstil.
Han gapar och skriker alla möjliga svordomar framför C.

2. Ärlig: Han la till en då 16 årig random tjej som nu blivit hans nya flickvän 7 år senare. Vem lägger till en random tjej som dessutom är minderårig och inleder konversationer? Hur ärlig och hur mycket respekt har man då får sin flickvän? Att ingen otrohet har hänt tror jag inte på, emotionell otrohet har garanterat funnits.
Han skulle spela skenhelig och hjälpa Jacke ur drogmissbruk, han gapade på Jackes dåvarande Jessica om att hon var en pundare.
Nu har ju den skenheliga Chrippa själv narkotika domar på sig.

3. Leva hälsosamt: Han vill gärna påskina hur viktigt det är att leva hälsosamt och att han gör det. Dopingbrott, narkotikabrott och allt festande. Vettefan om han är rätt man att snacka.

4. Pengar: Efter att ha tryckt ner sin egna flickvän Julia under flera år och även Rask mfl så visar det sig att Chrippa har över miljonen i skulder. Allt han flashat med har varit med lånade pengar och skuldberget har vuxit. Inga intentioner på att betala tillbaks detta har han inte heller, han som ska vara helt reko enligt han själv. Han har tryckt ned folk som inte jobbar och även psykisk ohälsa, det är bara gå och träna tycker Chrippa. Nu sitter han precis som den personen han tryckt ned i över 1 år nämligen Rask och har samma jobb som denne. Men då är det " ok" tycker Chrippa för det är ju han det handlar om och då ändras spelreglerna.

Ja mycket mer kan läggas till, men allt har varit en fasad så unsubba för att inte sponsra honom.

Världens bästa farsa springer väl inte runt med en kamera i ansiktet 24/7 och låser in dig i ett rum och gapar i någon mikrofon medans barnet står i dörröppningen och vill ha uppmärksamhet från sin pappa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in