Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
Cluenews informerad, vore bra om fler kunde skicka dm. Skatteverket ringer jag på måndag! Polisen ringer jag till vintern när det är dags för bulk och kur!
Något mer man kan göra för att få honom cancelled? Aftonbladet/ expressen?
Skatteverket tror jag blir jätteintressant. Vore spännande att få deklarationen från några år tillbaks.
Jag kan skriva till cluenews och. För det är så dåligt att de bara är tysta om detta.
Det vore spännande att veta hur det hade sett ut om inte Jocke var hans bror. Jag är inte jätte hemma inom YT världen. Men Jocke verkar ju vara kungen alla ser upp till.
Jag tror det finns folk på Aftonbladet och expressen som har full koll på Chrippas Kamal och denna tråd.
Men Chrippa är störst i Östergötland. Han är inte jättekända utanför.
Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Ja det vore intressant att veta om Julia skulle ha något att säga ändå, om hon vågar uttala sig
...eller om någon frågat Jacke? .. speciellt med tanke på hur Chrippa låg på och härjade om honom när han träffade Jessica (Jocke tror jag inte skulle ge någon respons alls).
Jag har inte något konto på youtube eller instagram jag kan använda till det själv utan att använda mitt verkliga och har dessvärre ingen lust att skaffa något trollkonto (tror inte heller ett nyskapat sådant kanske skulle få något svar).
Jag tror Jocke och Jacke skäms lite över honom och det är därför de inte sagt något om det offentligt. Kanske de skulle svara på dm från någon de inte känner. Men jag tvekar på det. Samma som jag tror det skulle vara svårt att få Julia att säga något.
Dock tror jag Chrippa själv är så uppretad att han kommer att säga något tok snart.