2023-08-11, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sidlinjen18
Det bör vara militära mål man skjuter mot. Eller?
Har du hört talas om att nerskjutna robotar kan hamna lite varstanns?
Förmodligen inte.
Citera
2023-08-11, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Area55
Ser du något militärt mål i närheten?
Nerskjutna och skadade robotar och drönare kan hamna lite varstanns.
Så fick du reda på det också.
Citera
2023-08-11, 16:54
Medlem
Sgt.Blands avatar
Kom upp en liten film nu som bara är märkt Robotyne. Börjar lukta lite blågul flagga där nu alltså.

Citat:
Zaporozhye direction, Robotine. A bunch of dead orcs, and prisoners.

https://t.me/Donbas_Operativniy/51617
Citera
2023-08-11, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Har du hört talas om att nerskjutna robotar kan hamna lite varstanns?
Förmodligen inte.

Har du hört talas om moral?
Du försvarar vår tids Hitler, du fattar det va? Och vad det gör dig till?
Citera
2023-08-11, 16:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Vi har nog alla sett klipp på moppedrönaren Lancet i aktion. Måste vara krigets solklara vinnare vad gäller "bang for the buck". Undrar hur många miljarder USD den skrotat Nato-vapen för?

Rätt fascinerande ändå att se en moppedrönare på 12 kg blåsa hatten av en Leo2 på 60+ ton.
https://www.bitchute.com/video/gxd696mWMmnm/

Ska bli mycket intressant att se hur väl Challenger och Abrams motstår en Lancet i takplåten.
Skrapade lacken lite grann, det var allt. Du är en drömmare.
Citera
2023-08-11, 16:58
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Jag besvarade din fråga kort och koncist men du förstod återigen inte. Ska jag verkligen skriva om det för hundrade gången. Varför reagerar Ryssland, orsak och verkan? Vill du veta vad jag utförligt svarar så gå tillbaka i min historik och läs. Du får kanske fler möjligheter att läsa vad jag tycker eftersom många av någon underlig anledning frågar om och om igen som om dom vore utvecklingstörda.

Så du gillade inte upplysningen om Ukrainas organhandel i spåren av denna konflikt. Jag kan förstå att det förstör er propaganda fullständigt.

Min fråga var...

Menar du att rySSland inte har något ansvar alls för korruptionen i rySSland???

Varför kan du inte svara JA eller NEJ. Du framstår inte som mer seriös bara för att du försöker slingra dig undan ett ärligt svar.
Citera
2023-08-11, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Du svarade inte på min fråga. Det räcker med ett JA eller NEJ men det blir visst för svårt för rySStrollen.
Ryssland gör nu vad USA gjort i årtionden med alla sina krig. Räcker det som kort svar? Mitt andra svar är naturligtvis nej, stormakterna ska låta bli andra länders interna politik, låta bli sanktioner och inte invadera dom. Så ser det inte ut här i världen och Ryssland är den minst onda av dom alla och FN har ett stort ansvar för haveriet.
Citera
2023-08-11, 17:00
Medlem
45-75Marlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chamdar
Hur många missiler med den kostnaden har använts till att slå ut några alkisar i en grävlingshåla i det här kriget? Är väl mest artillerigranater och drönare som används till det.
Exakt!

Däremot har ju ryssen skickat tusentals dyra kryssningsrobotar mot civil infrastruktur som nästan helt saknat militär betydelse.

Där kan man snacka om att kasta pärlor till svin.
Citera
2023-08-11, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Bingo i bullshit och lögner som vanligt och du har redan blivit besvarad och överbevisad gång på gång.
Men ditt syfte är varken fred eller att nyansera någon diskussion utan snarare ge Ryssland frikort till att roffa åt sig. Din historieskrivning är en ganska infantil och pinsam Kreml-propaganda och du vet precis vad du gör.

Din "omsorg" om barnen är så falsk och förljugen den kan bli. En normal människa med empatiska känslor reagerar endast med avsky på Rysslands invasion och krig som orsakar gigantiska lidande.
Lika lite bryr du dig om avtal och uppgörelse eftersom du inte anser att Ryssland behöver följa dessa.
Det mest väsentliga är Budapestuppgörelsen och istället sitter ni och fäktar mot påstådda nazister, råskinn, Nato, bögar eller vad som gäller för stunden.

Ja, det är överbevisat att Ryssland vem som sköt ner MH370 bla via Bellingcat och bara en medveten lögnare ifrågasätter de uppenbara bevisen så det visar vilken störd individ du är.
Du och dina likar i denna tråd kan aldrig överbevisa mig, ni har helt enkelt inte den mentala förmågan. Bara det att du tror att Bellingcat är en oberoende domstol säger väl det mesta.
Citera
2023-08-11, 17:02
Medlem
45-75Marlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Så tvättas Ukraina ren från den ryska mutkulturen.🇺🇦
https://omni.se/t/ukrainas-svar/d2b5727a-11b8-4e30-960d-0b41e0e53c8c

Något för Putin att lära av.
Bra gjort!

Det visar ju på Ukrainas vilja att stävja korruption.

I Ryssland hade man säkert kommit undan bara man skickat en del av mutorna uppåt....
Citera
2023-08-11, 17:02
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Ryssland gör nu vad USA gjort i årtionden med alla sina krig. Räcker det som kort svar? Mitt andra svar är naturligtvis nej, stormakterna ska låta bli andra länders interna politik, låta bli sanktioner och inte invadera dom. Så ser det inte ut här i världen och Ryssland är den minst onda av dom alla och FN har ett stort ansvar för haveriet.

Minst onda???? Du begriper inte mycket du. Jag förstår att du måste följa manuset du fått av Kreml. Kanske lika bra det för hur skulle dina åsikter vara om du fick tänka själv
Citera
2023-08-11, 17:03
Medlem
Ukraina verkar ha ont om att rekrytera nya... zelensky/mannen som fick världens största social bidrag biter nog på naglarna snart... hoppas på fred inom kort för Ukraina kan aldrig vinna detta i längden...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in