2023-08-11, 00:17
Medlem
Pungpuckels avatar
Jag tycker barnen lär sig tillräckligt idiotiska saker från TikTok.
Men jag ser vuxna dagligen som sitter och glor på det där, men en glasartad livlös blick, barnen tar över det beteendet.
Citera
2023-08-11, 01:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sanningenskrigare2
Frivilligt barnlös sen flera år tillbaka men med två underbara syskonbarn jag passar. Tror inte man ska ängslas så över säkerheten här i trygghetsnarkomanernas land. Barnen slår sig och kläms ibland men det går över. Andas lite. Lev.

Gnäll inte sen när ditt syskonbarn mosas i sopbilen då. Ta ditt ansvar, lev med det och var tyst. Ingen snyftartikel i AB.
Citera
2023-08-11, 01:51
Medlem
Det har säkert redan skrivits men en jävla reklam är inte problemet med ica. Det du ska vara förbannad över är att de kartellikt driver upp sina priser och ljuger oss vanligt folk rakt upp i ansiktet när de säger att de ska sänka dem. Och samtidigt ökar deras kräkVD sin lön med miljoner. Ica är smuts men inte på grund av någon jävla soptunnereklam
Citera
2023-08-11, 03:01
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkbacken
I sin senaste reklamfilm gömmer sig ICA-Stig i ett sopkärl och sopbilen anländer för tömning.

Detta är så jävla okänsligt och vidrigt.

Varje år dör folk över hela världen i kompressorn på sopbilar.

Har de ingen skam i kroppen?

Ska ICA lära barnen som inte förstår bättre att sopkärl är något man kan gömma sig i?

Kan någon som inte är blockad pga för mycket kritik på ICAs hemsida påtala detta vore jag evigt tacksam.

Att ICA själva inte insett detta koncept med ICA Stig och hans gäng överlevt sig själv är obegripligt. Efter Loa slutade har det helt gått utför. Susanne Reuter och Kjellman är ju så dåliga man spyr. Enda behållningen är Glada Hudik killen som gamla ICA chefen Kenneth Bergman kastade in. Han är ett geni.
Citera
2023-08-11, 07:51
Medlem
ImNotGuiltys avatar
Citat:
I sin senaste reklamfilm gömmer sig ICA-Stig i ett sopkärl och sopbilen anländer för tömning.

Detta är så jävla okänsligt och vidrigt.

Varje år dör folk över hela världen i kompressorn på sopbilar.

Har de ingen skam i kroppen?

Ska ICA lära barnen som inte förstår bättre att sopkärl är något man kan gömma sig i?

Kan någon som inte är blockad pga för mycket kritik på ICAs hemsida påtala detta vore jag evigt tacksam.

Ingen jävel dör i en lastbils kompressor, kan du inte skriva och tänka samtidigt eller vet du inte alls vad du talar om?
Menar du komprimatorn så kan du skriva det och även gärna någon länk som styrker ditt påstående.
Citera
2023-08-11, 07:53
Medlem
Citat:
Orkar fan inte med detta längre.

Barn är barn och har dött när de klättar in i tvättmaskiner och frysboxar.

DERAS HJÄRNA ÄR INTE FÄRDIGUTVECKLAD OCH HAR INTE SAMMA KONSEKVENSTÄNK SOM VUXNA.

Dra åt helvetet alla.
Din hjärna är inte heller färdigutvecklad..
Citera
2023-08-11, 08:38
Medlem
LKKINGENs avatar
Folk är idioter.
Finns ett stor bolag i Sverige där de anställda sommarjobbarna inte får köra gräsklippare på området.
Det gjordes en sån där riskanalys och en slutsats var att det fanns en risk ungdomarna skulle dricka bensinen.
Ingen skröna jag är där själv som konsult och har sett detta så tänker inte outa bolaget.

Är det inte lika bra att låta de som vill dricka bensin och gömma sig i soptunnor göra det så har vi ett problem mindre.
Citera
2023-08-11, 11:58
Medlem
Citat:
Orkar fan inte med detta längre.

Barn är barn och har dött när de klättar in i tvättmaskiner och frysboxar.

DERAS HJÄRNA ÄR INTE FÄRDIGUTVECKLAD OCH HAR INTE SAMMA KONSEKVENSTÄNK SOM VUXNA.

Dra åt helvetet alla.

Här dog trollet.

Alla företag har ett fokus = gå med vinst. Företagarna gick in med en risk. De kan bli panka, de kan bli rika.

Så fungerar kapitalism.
Citera
2023-08-11, 12:29
Medlem
Ja detta vansinne måste ju sluta. Har du kontaktat media, Eu-Domstolen, JK eller Elisabeth Höglund??
Citera
2023-08-11, 13:05
Medlem
Spekulation men den där paul tilly har väl inte varit med de senaste gångerna, privata angelägenheter eller liknande kanske? Så de vill få in honom på en reklam, men han kunde inte vara på plats? Klippte ihop några "ogonbilder" på honom så de fick med honom på ett hörn?
Citera
2023-08-11, 14:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Spekulation men den där paul tilly har väl inte varit med de senaste gångerna, privata angelägenheter eller liknande kanske? Så de vill få in honom på en reklam, men han kunde inte vara på plats? Klippte ihop några "ogonbilder" på honom så de fick med honom på ett hörn?

Är inte han mäklare i Spanien? Kan ha fel för mig..
Citera
2023-08-11, 14:46
Medlem
Väntar på att ICA ska göra en parodi på Anders "Arga snattaren" Öfvergård!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in