2023-08-11, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Både Chrippa och Luggen har alltså varsitt narkotikabrottsmål på samma tingsrätt (men olika mål) för i år. Undrar vad "m.m." är för Chrippas del.

Får se om man orkar begära ut FUP och stämningsansökan (det intressanta).

Dopingbrott troligtvis! I vinter kommer han köra kur och då kommer jag ge anonyma tips!
Citera
2023-08-11, 13:58
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Både Chrippa och Luggen har alltså varsitt narkotikabrottsmål på samma tingsrätt (men olika mål) för i år. Undrar vad "m.m." är för Chrippas del.

Ja detta är det enda man skulle veta mer om, och kanske konkursen vore spännande. Det andra tycker jag räcker med att se rubrikerna. Tråden handlar ju om Chrippa, inte om Gustav, Luggen eller Julia.
Citera
2023-08-11, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Förstår att soc är inkopplat när han visar sig vara en usel farsa med drogproblem dessutom. Han får skylla sig själv, han kanske inte ska vara så jävla kaxig. Låt Julia få hela vårdnaden så kan mansbebisen fortsätta med sin skit! Kommer höra av mig till potentiella samarbetspartners!

Världens bästa pappa tar droger, har skulder, misstänkt för förtal och konkar. Begår även folkbokföringsbrott, får husis, och mamman till ungen är arbetslös länge och hamnar med hos KF.

Världens bästa pappa kör dottern på elsparkcykel utan hjälm, måste gymma när han har henne och ger henne godis varje dag.

Snart är ju de på Dumpen världens bästa barnskötare.
Citera
2023-08-11, 14:04
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Han är nog rädd att göra Jocke lack!
Inte köpta men fega med andra ord. Egentligen har inte cluenews någon skyldighet att rapportera om allt som händer på social media. Men, de vill verkligen framstå som sociala medias riktiga nyhetsbyrå. Ordentlig förtroendeknäck att lämna detta utanför.
Citera
2023-08-11, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Världens bästa pappa tar droger, har skulder, misstänkt för förtal och konkar. Begår även folkbokföringsbrott, får husis, och mamman till ungen är arbetslös länge och hamnar med hos KF.

Världens bästa pappa kör dottern på elsparkcykel utan hjälm, måste gymma när han har henne och ger henne godis varje dag.

Tänkte på det mes hjälmen och godiset. Hur bra förälder är man om man ger godis och skjutsar ungen utan hjälm varje dag?
Citera
2023-08-11, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Inte köpta men fega med andra ord. Egentligen har inte cluenews någon skyldighet att rapportera om allt som händer på social media. Men, de vill verkligen framstå som sociala medias riktiga nyhetsbyrå. Ordentlig förtroendeknäck att lämna detta utanför.

Skandal om han väljer att inte rapportera om detta.. Snacka om att vara partisk
Citera
2023-08-11, 14:13
Medlem
Citat:

+

Skjutsar Chloe i bilen utan bilbarnsstol och bälte (det är ju bara en kort resa!)
Citera
2023-08-11, 14:25
Medlem
Citat:
+

Skjutsar Chloe i bilen utan bilbarnsstol och bälte (det är ju bara en kort resa!)

Det är " jag " som får leva med det om något händer
Citera
2023-08-11, 14:30
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Det är " jag " som får leva med det om något händer
Jag undrar vad han tänker när han säger en sådan sak. Man får ju hoppas att han inte tänker något värre än ett skrapat ben eller ej hjärnskakning kan hända.

För han kan väll inte tänka, att,
Ja, ja, jag får leva med om hon dör.
Eller
Ja ja om hon blir totalförlamad för resten av livet så är det mig det handlar om ialkafall.
Citera
2023-08-11, 14:41
Medlem
Citat:
Städbolaget?

Fordringar går till TR om man bestrider de bara.

Ja han vill hålla god fot med Jocke och lär i bästa fall nämna det lite snabbt.

Björklunds måleri ! Han driver det ihop med sin pappa. Kolla bilarna som står på bolaget
Citera
2023-08-11, 14:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:

Troligtvis ett ringa, 0 nyhetsvärde i det.
Citera
2023-08-11, 14:43
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vosst är det så. Det går att se i verklighetsserien poliser *någonting*, hur snutarna dels har koll på buset och deras bilar. Stoppar misstänkta och tillkallar kronofogde som plockar av guld och klockor på plats, som avräkning på kronofogdeskulder. Det skrivs kvitto tillochmed...i Sverige

Chrippa har gnällt om att han hatar svenska polisen som alltid stoppar honom och gör husrannsakan eller kräver drogtest.
Undrar verkligen varför Chrippa blivit så påhoppad...
Den där testokroppen är öppet mål för polisen. Finns förmodligen många snutar som vill klämma till honom pga hans attityd, han är ju inte down to earth om man säger så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in