2023-08-11, 13:01
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Är det bara jag eller känns det inte som Chrippa är det svarta fåret av dom 3 bröderna?

Det är han som har över en miljon I skuld, det är han som missbrukar testo och ladd, det är han som är en rasistisk bråkmakare som hänger runt med andra kända kriminella personer.

Både Jocke och Jacke känns så mycket lugnare som personer.

Glömmer aldrig inlägget där Chrippa berättade om en brud som var skitsnygg enligt han, hade tagit kontakt med han, vet inte om det var genom snapchat och dom hade väl skrivit lite mellan varandra men plötsligt berättar Jacke om en snygg brud som hade kontaktat han och stackars Jacke var stört förälskad i henne. Det Visar sig vara samma brud 😂😂
Vad gör sedan bruden, pundar ihop med Jacke och lurar skiten av han. Tog bara fördelarna och hans pengar.
Nu är det Chrippas tur.
Men eftersom Chrippa läser alla inlägg så kommer han försöka för kung och fosterland bevisa att VI alla som inte tror på denna askungen sagan och denna Linnea, vi har fel. Han kommer aldrig tillåta att hon dumpar han.
Vilken pellejöns som är svag för snapchat filterbilder på brudar oavsett ålder 🤮🤮🤮
Citera
2023-08-11, 13:22
Medlem
Odd3lishs avatar
Måste ändå ge Chrippa att han gnetar på och frustrerar alla här genom tystnad, han kör sitt race och väntar ut stormen, starkt ändå! Vi alla vet att detta är nyheten just nu, om två veckor jagas någon annan, jag tror han vet om detta och bara håller ut.
Citera
2023-08-11, 13:26
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livetispanien
Men det blev husrannsakan på adressen i Mjölby där Chrippa inte stod skriven på så då är det väl allvarligt eller?
Tror nog polisen vet var han bor och är skriven. Klart dom gjorde husrannsakan för att leta efter något. Inte lönt åka till föräldrarna eftersom farbror polisen ser inget spring i deras dörr. Frågan är väl egentligen varför dom inte står skrivna på samma adress från början? Det var och är bara en hyreslägenhet så vad ska kronofogden göra? Ett par med ett litet barn som är tillsammans och lever ihop men den ena då Chrippa som inte står skriven där luktar inte detta skunk och att man vill lura någon och få pengar som någon form av bidrag. Mor och dotter kan aldrig hamna på gatan. Vad tjänar man på att inte stå skrivna på samma adress?

Tror inte han kan skriva sig på Linneas adress då det finns lagar som fastighetsbolaget bestämmer att på en etta, 22 kvm är endast en person behörig att stå skriven på.

Snacka moral kan pajasen göra men i verkligheten gör han annat. Han är som en annan pissluffare beter sig
Jag tror han stod skriven på adressen i Mjölby då. Jag tror han adressändra när han blev förhörd för folkbokföringsbrottet. Om hus rannsakan var efter om jag inte minns helt fel.

Och idag fick vi bekräftat att att Chrippa har ett pågående åtal för narkotika brott… Jag ser ett samband…
Citera
2023-08-11, 13:31
Medlem
Varför kör de inte OF? Eller är väl bara en tidsfråga.
Citera
2023-08-11, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Nu gjorde du min dag bättre. I Jocke-Chrippakretsen är Gustaf kanske den enda relativt vettiga, så jag blev felaktigt besviken när jag bara läste misshandel.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
https://delafil.se/9066f484e257d544/M%C3%A5lf%C3%B6rteckning.pdf

Vilka jävla lirare!

Luggen verkar ha mest problem där han brutit mot vilkorlig dom och håller på med droger.

Säg till om jag ska begära någon av dessa handlingar.

Ska bli intressant sedan och se Luggen och Björkas KF meriter. Kommer på posten till nästa vecka.

Chrippa är åtalad 2023 för droger.

Ska ni granska Gustaf b ska ni granska hans företag hans företag betalar allt från bilar till kläder mm, Björklund köper även fejk klockor från sverigelyx instagram
Citera
2023-08-11, 13:46
Medlem
Cluenews är kontaktad!

Chrippa konken, droger jävlar vad glamoröst!

Vi ses i Monaco!
Citera
2023-08-11, 13:51
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Måste ändå ge Chrippa att han gnetar på och frustrerar alla här genom tystnad, han kör sitt race och väntar ut stormen, starkt ändå! Vi alla vet att detta är nyheten just nu, om två veckor jagas någon annan, jag tror han vet om detta och bara håller ut.
Visst kommer denna tråd att tystna. Chrippa känns dock ha större problem än så. Bland annat det färska narkotikabrottet mm. Om jag läser dokumentet rätt så har rättegången inte varit.

Hans konkurs blev just avslutad. Den första augusti i år. Känns som det är nu det sura kommer. Om det kommer surt efter den.

Han har förvånansvärt lite fordringar. Men tanke på hans skuldberg. Bara en finns med, och med landstinget som fordringsägare. Jag har ingen aning om det kommer att komma mera där. Men det vore konstigt om fordringsägare inte ville ha sina pengar.

Chrille har inte varit tyst om tråden många videos. Bara några reaktionsvideos. Och det känns som han gjorde dom på ren rutin. Och inte bryr sig om tråden… Skrivs det här att han är en dålig pappa. Visar han kort på honom och C i lekparken. Skrivs det att hon äter godis, delas det kort på mat hon äter.

Jag såg just nu på Insta att han både delat kort på skotern och ett på när han hånglar med Linnea, nu för en timma sen typ. Om du frågar mig så hoppas han att tråden går banans över att det verkar som Linnea är hos honom och C i Mjölby.

Det är inte bara när han talar om tråden han reagerar på den.
Citera
2023-08-11, 13:53
Medlem
Både Chrippa och Luggen har alltså varsitt narkotikabrottsmål på samma tingsrätt (men olika mål) för i år. Undrar vad "m.m." är för Chrippas del.

Får se om man orkar begära ut FUP och stämningsansökan (det intressanta).
Citera
2023-08-11, 13:54
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Cluenews är kontaktad!

Chrippa konken, droger jävlar vad glamoröst!

Vi ses i Monaco!
cluenews är ju gan svaga som knappt kommenterat detta ännu. De framstår som köpta.
Citera
2023-08-11, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Visst kommer denna tråd att tystna. Chrippa känns dock ha större problem än så. Bland annat det färska narkotikabrottet mm. Om jag läser dokumentet rätt så har rättegången inte varit.

Hans konkurs blev just avslutad. Den första augusti i år. Känns som det är nu det sura kommer. Om det kommer surt efter den.

Han har förvånansvärt lite fordringar. Men tanke på hans skuldberg. Bara en finns med, och med landstinget som fordringsägare. Jag har ingen aning om det kommer att komma mera där. Men det vore konstigt om fordringsägare inte ville ha sina pengar.

Chrille har inte varit tyst om tråden många videos. Bara några reaktionsvideos. Och det känns som han gjorde dom på ren rutin. Och inte bryr sig om tråden… Skrivs det här att han är en dålig pappa. Visar han kort på honom och C i lekparken. Skrivs det att hon äter godis, delas det kort på mat hon äter.

Jag såg just nu på Insta att han både delat kort på skotern och ett på när han hånglar med Linnea, nu för en timma sen typ. Om du frågar mig så hoppas han att tråden går banans över att det verkar som Linnea är hos honom och C i Mjölby.

Förstår att soc är inkopplat när han visar sig vara en usel farsa med drogproblem dessutom. Han får skylla sig själv, han kanske inte ska vara så jävla kaxig. Låt Julia få hela vårdnaden så kan mansbebisen fortsätta med sin skit! Kommer höra av mig till potentiella samarbetspartners!
Citera
2023-08-11, 13:57
Medlem
Citat:
cluenews är ju gan svaga som knappt kommenterat detta ännu. De framstår som köpta.

Han är nog rädd att göra Jocke lack!
Citera
2023-08-11, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vtown
Ska ni granska Gustaf b ska ni granska hans företag hans företag betalar allt från bilar till kläder mm, Björklund köper även fejk klockor från sverigelyx instagram

Städbolaget?

Citat:

Fordringar går till TR om man bestrider de bara.

Citat:

Ja han vill hålla god fot med Jocke och lär i bästa fall nämna det lite snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in