Citat:
Ursprungligen postat av
Odd3lish
Måste ändå ge Chrippa att han gnetar på och frustrerar alla här genom tystnad, han kör sitt race och väntar ut stormen, starkt ändå! Vi alla vet att detta är nyheten just nu, om två veckor jagas någon annan, jag tror han vet om detta och bara håller ut.
Visst kommer denna tråd att tystna. Chrippa känns dock ha större problem än så. Bland annat det färska narkotikabrottet mm. Om jag läser dokumentet rätt så har rättegången inte varit.
Hans konkurs blev just avslutad. Den första augusti i år. Känns som det är nu det sura kommer. Om det kommer surt efter den.
Han har förvånansvärt lite fordringar. Men tanke på hans skuldberg. Bara en finns med, och med landstinget som fordringsägare. Jag har ingen aning om det kommer att komma mera där. Men det vore konstigt om fordringsägare inte ville ha sina pengar.
Chrille har inte varit tyst om tråden många videos. Bara några reaktionsvideos. Och det känns som han gjorde dom på ren rutin. Och inte bryr sig om tråden… Skrivs det här att han är en dålig pappa. Visar han kort på honom och C i lekparken. Skrivs det att hon äter godis, delas det kort på mat hon äter.
Jag såg just nu på Insta att han både delat kort på skotern och ett på när han hånglar med Linnea, nu för en timma sen typ. Om du frågar mig så hoppas han att tråden går banans över att det verkar som Linnea är hos honom och C i Mjölby.
Det är inte bara när han talar om tråden han reagerar på den.