Sverige vinner på tur igen, med en millimeter mot USA, där dom hade en målchans.
Japan missade straff och sov i 70 minuter, mot Spanien tar turen slut.
Japan fick en straff som inte var straff. Sen bommar dem. Ha ha.
Jag har egentligen inget emot damlandslaget, men när Pride och alla vänstermänniskor och SD-hatare älskar dom så måste jag bara hoppas på att dom förlorar.
Nu kommer man matas med deras skit hela nästa vecka också.
För övrigt har damfotbollen bara blivit sämre.
När USA var världsmästare och Norge och Tyskland var bra blev man ju lite imponerad av damfotbollen.
Nu är det dålig fotboll och för mycket avbrott i matcherna, för fult spel tillåts.
Varför älskar vänsterslöddret damlandslaget men inte herrlandslaget som ändå är mer mångkulturellt?
För bögar och vänsterfeminister styr det här landet.
Tycker du så om all damidrott eller bara fotbollen? Jag menar det finns ju en mängd länder där kvinnor inte får idrotta, gäller ju inte bara fotboll....
Nä det jag syftar på är att många säger att fotboll är en sport som är global därför är det så stort att komma långt i just fotboll. Tittar bara på damidrott inom två sporter det är skidskytte och klättring ingen av dessa anses vara global som fotbollen påstår sig vara. Sen följer jag några lag i shl och hockeyallsvenskan. Mitt sportintresserad är alltså inte så omfattande. Sen tycker jag att damfotbollen verkar bestå av en massa aktivister som hela tiden verkar känna sig åsidosatta. Tyvärr är det svårt att värja sig från fotbollen just nu eftersom halva morgonstudion bestod av damfotboll
Som salt i såren på alla bittra Sverigehatande incels så kommer ”flatorna” få minst 1.8 miljoner per kvinna med sig hem efter dagens vinst.
Mer än vad incelsen tjänar på 10 år