2023-08-11, 11:47
Medlem
Tantradyss avatar
Är han fikus, den där Jihde?
Senast redigerad av Tantradys 2023-08-11 kl. 11:48. Anledning: Felstavning
Medlem
Undrar om Bojan är lika hård mot Gerhardsson som mot farfar Janne...

Har på ljudlöst nu...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickNess
Det är inte Sverigehatare, det är patetiska kvinnohatare som är ledsna för att dom aldrig blivit av med oskulden
Nu ska vi inte hetsa upp oss 😀, jag är definitivt inte oskuld men tittar inte en minut på VM fast jag är konsekvent eftersom jag skiter i om det är herr eller damfotboll. Däremot tycker jag att damerna får oförtjänt mycket uppmärksamhet, damfotboll är trots allt en väldigt liten sport det finns många länder där kvinnor flickor inte ens får spela fotboll. Så att folk kallar detta för VM blir konstigt. Dock finansierar jag Piteå damer med lite extra pengar då och då, men det beror på att jag tycker att det är häftigt att dom kan ligga så högt upp som dom gör med dom förutsättningarna. Tänk att det är "derby" mot stockholmslagen.
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Hehe, hellre det än som det är i Sverige idag. Man är ju nästintill rasist i pk-Sverige om man sjunger nationalsången eller säger att man älskar Sverige.

Vad får dig att tycka att om man sjunger nationalsången vid Fotbolls-VM och "hejar på Sverige" så är man "rasist"? Skärp dig för i helvete.
2023-08-11, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojoRabbit
Precis, jag får ju betalt för att kolla på det till skillnad från dig verkar det som, vem är bitter egentligen

Sant, jag är egenföretagare och drar in min egen lön (rikligt dessutom) och inte bidragstagare som du. Det är därför jag kan känna mig stolt över svenskorna och inte bara vara bitter och missunnsam som du. Ha en helg
Moderator
Dr Kings avatar
Ovant att se en Bojan som inte totalsågar förbundskaptenen utan tvärtom hyllar allt och alla
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Bojan låtsas vara engagerad, passionerad och imponerad av damerna. Vågar inte vara kritisk.
2023-08-11, 11:49
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ovant att se en Bojan som inte totalsågar förbundskaptenen utan tvärtom hyllar allt och alla

Känns som Bojan 2.0, han kom väl insikt i förra stormen?
2023-08-11, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Nu ska vi inte hetsa upp oss 😀, jag är definitivt inte oskuld men tittar inte en minut på VM fast jag är konsekvent eftersom jag skiter i om det är herr eller damfotboll. Däremot tycker jag att damerna får oförtjänt mycket uppmärksamhet, damfotboll är trots allt en väldigt liten sport det finns många länder där kvinnor flickor inte ens får spela fotboll. Så att folk kallar detta för VM blir konstigt. Dock finansierar jag Piteå damer med lite extra pengar då och då, men det beror på att jag tycker att det är häftigt att dom kan ligga så högt upp som dom gör med dom förutsättningarna. Tänk att det är "derby" mot stockholmslagen.

Tycker du så om all damidrott eller bara fotbollen? Jag menar det finns ju en mängd länder där kvinnor inte får idrotta, gäller ju inte bara fotboll....
2023-08-11, 11:50
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Bojan låtsas vara engagerad, passionerad och imponerad av damerna. Vågar inte vara kritisk.
He's a ladies' man you know
2023-08-11, 11:52
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Jisses, likt kackerlackor så kryper hatarna av damlandslaget (svärjisarna) fram i tråden så fort det blir en framgång. Det får oss övriga att njuta extra mycket över segern.

Det är ju dock lustigt att dessa som så starkt hatar det ändå tittar på matchen. Tycker damfotbollen tagit rätt stora kliv de senaste 10-20 åren och det lär fortsätta att bli bättre. Det är Sverige, klart vi vill ha vinst.
2023-08-11, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Undrar om Bojan är lika hård mot Gerhardsson som mot farfar Janne...

Har på ljudlöst nu...

Du tittar på intervjun, utan ljud?

Nej Bojan är helt lyrisk, inte minsta kritik mot nåt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in