2023-08-10, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Hans diagnoser kan man väl utesluta när du skriver ”bränt alla broar” sen lägger till hans diagnoser , han kan väl ändå inte rå för att han har de.

Har Alva kvar sin insta eller andra sociala medier? Länk?
Citera
2023-08-10, 20:22
Medlem
Han är sjukt skämmig i videon. Orkar knappt titta. Fan vilken jobbig jävla människa. Stör mig enormt på att han bara glider runt och klarar sig. Hoppas han blir golvad av verkligheten snart.
Citera
2023-08-10, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Han är sjukt skämmig i videon. Orkar knappt titta. Fan vilken jobbig jävla människa. Stör mig enormt på att han bara glider runt och klarar sig. Hoppas han blir golvad av verkligheten snart.
Hoppas alla klarar sig , hoppas alla hamnar på ett bra ställe och hinner vända om , man måste se saker åt den ljusa sidan 🙏
Citera
2023-08-10, 22:12
Medlem
Citat:

Hur menar du klarar sig? Hur hade du känt med 2 miljoner i skuld och ett register som gör att ingen vill anställa dig?

BTW har Alva raderat alla sociala medier?
Citera
2023-08-10, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samtsu
Hur menar du klarar sig? Hur hade du känt med 2 miljoner i skuld och ett register som gör att ingen vill anställa dig?

BTW har Alva raderat alla sociala medier?

Nej hon uppdaterar pinsamma selfieinlägg på instagram och har även sin skämmiga TikTok kvar.
Citera
2023-08-10, 22:28
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankatstojo
Nej hon uppdaterar pinsamma selfieinlägg på instagram och har även sin skämmiga TikTok kvar.
Kan du länka hennes TT är du snäll.

Jag undrar om hon kommer forsätta pusha sin egna kanal nu. Vad är hennes plan? Hela hennes liv kretsade kring en gammal kåkfarare som nu lämnat henne.

Vem blir nästa buse hon kommer börja stalka?
Citera
2023-08-10, 23:26
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Jag undrar om hon kommer forsätta pusha sin egna kanal nu. Vad är hennes plan? Hela hennes liv kretsade kring en gammal kåkfarare som nu lämnat henne.

Misstänker att det kommer finnas snigelspår utanför behandlingshemmet inom en snar framtid
Citera
2023-08-11, 04:04
Medlem
Citat:

Elias Afen watch your back! 😂👍
Citera
2023-08-11, 09:50
Medlem
Citat:

Vet inte om jag håller med om att han glider runt och klarar sig, han har väl suttit typ 4-5 år i fängelse och har miljonskulder hos KF
Citera
2023-08-11, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Vet inte om jag håller med om att han glider runt och klarar sig, han har väl suttit typ 4-5 år i fängelse och har miljonskulder hos KF

Att ducka livstidsstraff är för mig att glida.
Sen att hans liv i övrigt lär vara riktigt upp&ner är en annan femma.
Och tror skulderna hade kunnat vara på 10kr eller 10miljoner, han har aldrig haft avsikt att betala en enda krona.
Senast redigerad av Bluntzillo 2023-08-11 kl. 11:31.
Citera
2023-08-11, 16:39
Medlem
Citat:

Det är bara söka Alva Ceesay annars så kommer hennes konto upp men okej, hon heter alvzhalvz på TikTok och instagram
Citera
2023-08-11, 17:20
Medlem
GeleZachas avatar
Alex kör live på Insta nu och verkar otroligt nog nykter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in