2023-08-10, 12:35
Avstängd
Angående Soc tycker jag folk ska ge fan i att anmäla.

Chrippa må behöva en 2 veckors kurs med slutprov i teori och praktik i att ta hand om barn via Soc men orosanmälningar är till för när barn far illa. Våld, alkohol, droger osv i hemmet. Inte dålig uppfostran.

Vill ni ge han en smocka så gå via KF, Skatteverket, Youtube, kommande arbetsgivare osv. Inte via C.

Hade det inte varit för att Julia var en bra tjej hade jag anmält henne för folkbokföringsbrott som hon gör sig skyldig till nu.
Citera
2023-08-10, 12:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Livetispanien
Men nu är han skriven i Mjölby med Julia. Är kläderna och klockorna hos föräldrarna för hemma kan dom inte vara men det kan nog ingen svara på? Alla kan ju inte ligga i buskarna och hålla koll på hans liv. Räcker snuten gör det

Hans kläder kan vara hemma, hos Luggen, hos föräldrarna, i ett skåp på gymmet, nergrävd i en gropp utanför Mjölby osv. Vem vet
Citera
2023-08-10, 12:47
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Angående Soc tycker jag folk ska ge fan i att anmäla.

Chrippa må behöva en 2 veckors kurs med slutprov i teori och praktik i att ta hand om barn via Soc men orosanmälningar är till för när barn far illa. Våld, alkohol, droger osv i hemmet. Inte dålig uppfostran.

Vill ni ge han en smocka så gå via KF, Skatteverket, Youtube, kommande arbetsgivare osv. Inte via C.

Hade det inte varit för att Julia var en bra tjej hade jag anmält henne för folkbokföringsbrott som hon gör sig skyldig till nu.

Du vet ju inte vilken månad som de flyttade isär. Tar ett bra jäkla tag innan mr koll och liknande sidor ändrar adressen efter en folkbokförings ändring. Eller har du kontaktat skatteverket? Hur snabba är dom på att ändra
Citera
2023-08-10, 12:53
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Jag har kollat på många vloggar från 2021-2022 de senaste och jag kan inte förstå hur INGEN har reagerat på hur fruktansvärt chrippa behandlar Julia. Han slår till henne jämnt och ständigt, säger helt förskräckliga saker till henne, vägrar hjälpa till med dottern och är totalt hänsynslös till både Chloe och Julia.. utsätter Chloe för fara konstant och Julia tvingas gripa in varje gång och ta över. Förnedrar och skämmer ut Julia konstant... Ingen ska behöva behandlas på detta sättet och framförallt inte mamman till ens barn. Jag spyr på Christoffer Berg. Faktum att Julia aldrig ens har fått en ring på 7 år säger mycket.. friar inte en man inom Max 2 år då lämnar man förhållandet. Hoppas Julia finner en stjärna till man nu som behandlar henne med respekt vilket varje kvinna förtjänar. Kvinnor är guds gåva på denna planeten kan man inte förvalta det så, så ska man straffas.
Citera
2023-08-10, 12:56
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Inget vanligt jobb som han kan få betalar i närheten av vad han tjänar på youtube just nu.

Han har otroligt fina siffor på youtube just nu, 1,5miljoner senaste månaden, mer än tex Sampev2 som rankas som en av de största i Sverige på youtube just nu.

Ett riktmärke brukar vara 1miljon visningar = 150tkr. Alltså bör han få runt 225tkr i månaden från adsense. Lägg sedan till merch, små samarbeten osv. Gissningsvis tjänar han nog åtminstone 250-300k i månaden på sina sociala medier.

Hans största problem är nog att han är helt jävla bränd och bränner pengarna på ren skit.

https://www.youtube.com/watch?v=sLcxfZ3au8I&t=135s

Vet inte vart du får dom där fantasisummorna ifrån?

https://socialblade.com/youtube/c/chrippa

Så beroende på så tjänar han 4k till 64K Euro om året innan skatt.
Han har ju inte en kanal som skriker reklamvärde direkt.
Har adblock på så kan ju inte se om det är nån reklam av värde i hans videor.
Citera
2023-08-10, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Jag har kollat på många vloggar från 2021-2022 de senaste och jag kan inte förstå hur INGEN har reagerat på hur fruktansvärt chrippa behandlar Julia. Han slår till henne jämnt och ständigt, säger helt förskräckliga saker till henne, vägrar hjälpa till med dottern och är totalt hänsynslös till både Chloe och Julia.. utsätter Chloe för fara konstant och Julia tvingas gripa in varje gång och ta över. Förnedrar och skämmer ut Julia konstant... Ingen ska behöva behandlas på detta sättet och framförallt inte mamman till ens barn. Jag spyr på Christoffer Berg. Faktum att Julia aldrig ens har fått en ring på 7 år säger mycket.. friar inte en man inom Max 2 år då lämnar man förhållandet. Hoppas Julia finner en stjärna till man nu som behandlar henne med respekt vilket varje kvinna förtjänar. Kvinnor är guds gåva på denna planeten kan man inte förvalta det så, så ska man straffas.

Såg att Julia laddade upp en bild där hennes hand håller en tatuerad mans hand. Från en WT till nästa. Lär inte bli något stabilt i hennes liv.
Citera
2023-08-10, 12:58
Avstängd
Citat:
Du vet ju inte vilken månad som de flyttade isär. Tar ett bra jäkla tag innan mr koll och liknande sidor ändrar adressen efter en folkbokförings ändring. Eller har du kontaktat skatteverket? Hur snabba är dom på att ändra

Okej nu håller vi oss till sanningen.

1. Man har 7 dagar på sig att adressändra.

2. Mrkoll uppdaterar dagligen så max 3 dagar säger jag.

Hon flyttade ut för mer än 10 dagar sedan.
Citera
2023-08-10, 12:59
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Såg att Julia laddade upp en bild där hennes hand håller en tatuerad mans hand. Från en WT till nästa. Lär inte bli något stabilt i hennes liv.

Hon är trasig och behöver läka… hon har förlorat sin självbild helt och hållet under en samlevnad med denna man… så detta kan inte sluta bra innan man läkt och hämtat tillbaka sin självrespekt från flera år bakåt..
Citera
2023-08-10, 13:01
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Okej nu håller vi oss till sanningen.

1. Man har 7 dagar på sig att adressändra.

2. Mrkoll uppdaterar dagligen så max 3 dagar säger jag.

Hon flyttade ut för mer än 10 dagar sedan.

Jag utgick från mig själv..jag har flyttat väldigt mycket och det har tagit ett par månader innan adressen har uppdaterats.
Citera
2023-08-10, 13:03
Avstängd
Citat:

Detta har uppmärksammats flera gånger. Du är typ 14 på bollen.

Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Vet inte vart du får dom där fantasisummorna ifrån?

https://socialblade.com/youtube/c/chrippa

Så beroende på så tjänar han 4k till 64K Euro om året innan skatt.
Han har ju inte en kanal som skriker reklamvärde direkt.
Har adblock på så kan ju inte se om det är nån reklam av värde i hans videor.

Orkar inte trycka på länken men tror han kan dra in mellan 70-150 på kanalen innan skatt. Tycker hans låter för mkt och ditt för lite.
Citera
2023-08-10, 13:07
Avstängd
Citat:
Jag utgick från mig själv..jag har flyttat väldigt mycket och det har tagit ett par månader innan adressen har uppdaterats.

Mkt konstigt. När jag kollat mig själv, grannar och även nya fliken vilka som flyttat i en Kommun verkar det ta 1-2 dagar. De samkör sitt register med Skatteverket och uppdaterar vid midnatt. Så kommer din registrering in till Skatteverket 13e bör det stå på Mrkoll midnatt den 14e.
Citera
2023-08-10, 13:08
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Detta har uppmärksammats flera gånger. Du är typ 14 på bollen.

Orkar inte trycka på länken men tror han kan dra in mellan 70-150 på kanalen innan skatt. Tycker hans låter för mkt och ditt för lite.

Du menar att du inte vågar trycka på länken för då kommer din romantiserade bild av youtube stjärnor att dala. Statistik ljuger inte hur mycket du än tycker att han borde tjäna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in