Citat:
Jag tror han sa upp sig från sitt jobb för han fick löneutmätning. Om han inte betalat sen 2017 borde skulderna gått till Kronofogden senast 2018. Och då hade han vanligt jobb så de kunde beslutat om löneutmätning. Så han får ut ett grundbelopp, typ 10k netto och resten går till skulderna.
Gissar lite vilt att skulderna är nyare. Vad brände Chrippa så mycket pengar på 2017? Då hade han sina 30k brutto och borde inte kunna få över en miljon i lån.
Om han av någon anledning kunde få så mycket lån 2017 så har han väl betalat på dem till nyligen men slutat så de ligger hos inkassobolag nu, och inom kort går de till Kronofogden.
Gissar lite vilt att skulderna är nyare. Vad brände Chrippa så mycket pengar på 2017? Då hade han sina 30k brutto och borde inte kunna få över en miljon i lån.
Om han av någon anledning kunde få så mycket lån 2017 så har han väl betalat på dem till nyligen men slutat så de ligger hos inkassobolag nu, och inom kort går de till Kronofogden.
Jag tror inte han har hemförsäkring. Den vill han säkert inte betala. Chrippa är som en jävlas småunge som bara vill köpa godis för hela veckopengen.
Citat:
Ja och det var därför polisen tog in han för folkbokförings brott. Det brukar man använda på grovt kriminella om man vet en massa om dem, men inte förtillfället kan ta dom på något annat. Obs, jag vet att jag kallar honom Chrippa, inte så kriminell. Men vad jag menar är att han är inte kriminell på sättet han vill framstå. Han är bara en liten råtta som måste springa för han aldrig gör rätt för sig.
Ha Ha, jag fick upp en bild i huvudet där en grå och trist tjänsteman på Skatteverket tar över Chrippas kanal och öppna med ett Whats Poping med lite nasal och torr röst.