Flashback bygger pepparkakshus!
2022-10-25, 21:47
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Jag kör Chromecast med nerladdade HD filer. Bara sista avsnittet kvar nu. Bra, men inte riktigt lika bra som sista delen av första. Narrativet hoppar lite ibland.

Najs, första säsongen hade sina stunder men var rätt rörigt. Kommer ge andra en chans iallafall.
Citera
2022-10-25, 21:52
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Najs, första säsongen hade sina stunder men var rätt rörigt. Kommer ge andra en chans iallafall.

Helt klart sevärd.
Citera
2022-12-18, 09:24
Avstängd
-GGs avatar
Tät och spännande.

Men det är lagom överdriven fiktion med alla dessa enorma gängkrig mitt i stan utan att polisen reagerar och mobiliserar.

Dessutom verkar alla kriminella alldeles för rika och innehar för mycket makt.

Men definitivt sevärd!
Citera
2022-12-26, 06:58
Medlem
MrSokratess avatar
Scenen på motellet i sista avsnittet summerar bristen på realism.
De bekymrar sig inte ens om att polisen kan dyka upp när krutröken lagt sig.
Däremot kommer polisen snabbt till bilskroten som verkar ligga ute i ödemarken.
Citera
2023-08-01, 17:20
Medlem
Citat:
Säsong 2 tycker jag var ännu mer rörig än säsong 1. Är på tredje avsnittet och har svårt att veta vad som händer och varför :P
Citera
2023-08-01, 19:41
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Säsong 2 tycker jag var ännu mer rörig än säsong 1. Är på tredje avsnittet och har svårt att veta vad som händer och varför :P

Såg första avsnittet sen gav jag upp. 😁
Citera
2023-08-01, 22:30
Medlem
Citat:
Såg första avsnittet sen gav jag upp. 😁
Haha, tyckte första avsnittet va fett. Mycket våld osv mer eller mindre överdrivet som i första säsongen. Men eftersom man inte minns något från första typ så va de jäkligt svårt ä hänga med då man slänga in k handlingen direkt.

Serien är som tidigare nämnt något överdriven och inte särskilt realistisk. Men underhållande. Skulle nästan jämföra den med john wick filmerna
Citera
2023-08-09, 19:53
Medlem
Keramik-Kalabaliks avatar
Otroligt dålig andra serieomgång. En massa "tuffa" banditer skiter på sig så fort en blonderad georgisk bög kommer inknallande. En av dessa respektkrävande banditerna häver ur sig "Det går inte att göra något mot honom. Han är som en riktig superman" trots att georgiern endast har fyra eller fem gubbar i sitt gäng.

Dessutom var det enkelt att gissa vem som åker omkring i den röda bilen och dödar åtminstonde två banditer.

Ska man skylla på Covid, Al Caeda eller dåligt manus?
Citera
2023-10-17, 13:43
Medlem
diseuses avatar
Inspelningen av tredje säsongen har börjat.

Variety (‘Gangs of London’ Season 3 Starts Production With Director Kim Hong Sun and Writer Peter McKenna):
Citat:
“Gangs of London” has officially started production on Season 3, with Sky and AMC+ revealing the director and writer of the show’s next installment.

Kim Hong Sun (“Project Wolf Hunting”) will direct and executive produce the upcoming eight-episode season, with Peter McKenna (“Kin”) serving as lead writer and executive producer.

Citera
2024-11-27, 15:13
Medlem
diseuses avatar
Teaser för säsong tre:

https://youtu.be/p82AapA0BlA
Citera
2025-04-03, 19:20
Medlem
Skattmasen08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Teaser för säsong tre:

https://youtu.be/p82AapA0BlA

Ungefär på samma tema som säsong 1 och 2. Rätt overkligt men helt ok underhållning ifall man gillar gangstergenren.
Citera
2025-04-04, 14:35
Medlem
Giant Squids avatar
Ganska bra ultravåldsscener man inte brukar får ta del av i tv produktioner.

Det finns många bra konstellationer för en till säsong med nya arvtagare.
Två nya Wallacebastarder
Senast redigerad av Giant Squid 2025-04-04 kl. 14:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in