2023-08-09, 16:12
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Han medger att 14 är för ung och ett brott. Sen fortsätter han skriva diverse saker under 3 dagar till. Vill du hämta lite talade exempel därifrån också?
Skriver han någon gång under de tre dagarna att han vill träffa 14-åringen?
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Du har ju motsatta problemet iofs och läser chatten som en autist som inte kan dra några egna slutsatser utanför exakt det som står.
Ja, jag har hört det tidigare, inte bara att jag är autist som alla andra pedofiler på FB, men att jag är besatt av barn också.

Och precis som i fallet med #266 så är det bara text på en skärm. Det är ingenting som traumatiserar mig eller som jag lägger någon större vikt vid.
Senast redigerad av 4608 2023-08-09 kl. 16:15.
Citera
2023-08-09, 16:12
Medlem
Hmmm, senaste gäddan.. bögläraren som skulle träffa en 27-åring. Nja.. undergräver inte dumpen sin egen status och trovärdighet med sådana gäddor?? Har det blivit så ont om riktiga gäddor nu så att man måste ta abborrar och kalla dom för gäddor? Alltså, jag tycker dumpen fyller en funktion och denne lärare kanske har den värsta barnporren av dom alla hemma på datorn, onödigt att surra sex med en 14-åring osv. MEN! Det här va jävligt lösa boliner och tunn bevisning.

Tar 14-åringar verkligen livet av sig för att en vuxen som den själv tagit kontakt med och börjat skriva sex med skriver tillbaka att den gillar att suga kuk och bli avriden??

Och vem fan tyckte inte att det var lite kul och spännande som 13-15 åring att skriva lite om sånt med folk i chattarna? Inget man tog skada av! Inte heller skulle man fått för sig att ge sig av och få röven uttänjd irl för det!! Oftast satt man ju och garvade åt personen på andra sidan som trodde att den äntligen fått fatt i nån. Tycker inte man ska skicka kukbilder! Eller bilder överlag för den delen. Åker nån för en träff ska gäddan ha vad den förtjänar! Men lite sexprat va fan. Då får vi ju lägga munkavel på RFSU också då?? Så får alla börja gissa sig till hur det går till igen.

Nä 266 eller vad nu bögjocken hade för nr är enligt min uppfattning en felaktig uthängning med den bevisning som finns, som får en att fundera på Sara och Puttes agenda och världsuppfattning. ”Du skrev att du gillar att suga kuk! Ring preventel bums!

Nej, gör om gör rätt!
Citera
2023-08-09, 16:14
Bannlyst
Citat:
Kommer aldrig bli en gäddjagare av dig hör jag
En vadå?! Gäddjagare? Vad fan är det
Är du tappad på riktigt?
Citera
2023-08-09, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-07-13
En vadå?! Gäddjagare? Vad fan är det
Är du tappad på riktigt?

En som fångar gäddor
Citera
2023-08-09, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
eller som jag lägger någon större vikt vid.

Nä det märks verkligen. Slätar över det istället
Citera
2023-08-09, 16:18
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:

Ja, jag har hört det tidigare, inte bara att jag är autist som alla andra pedofiler på FB, men att jag är besatt av barn också.

Han konfronteras inte på grund av att han träffar ett barn utan på grund av det han skriver till den han tror är ett barn. Han ställer sig heller inte avståndstagande till att ses irl i början utan uttrycker att det är bra, kul snyggt och trevligt att få veta att de bor nära varandra och han berättar att han skulle vara nervös för att träffa ett barn (i vilket syfte skulle den träffen vara då?)
Citera
2023-08-09, 16:18
Medlem
Citat:

Och precis som i fallet med #266 så är det bara text på en skärm. Det är ingenting som traumatiserar mig eller som jag lägger någon större vikt vid.
Varje normal människa förstår att man inte pratar med barn på det här viset, det är inte bara text på skärm när du chattar med ett barn.

Ingen normal människa skulle tolerera att en främling pratade/chattade med deras barn på det här viset.
Varje normal människa förstår att det inte är ok och skulle inte ens försöka sig på det.
Citera
2023-08-09, 16:22
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Varje normal människa förstår att man inte pratar med barn på det här viset, det är inte bara text på skärm när du chattar med ett barn.

Ingen normal människa skulle tolerera att en främling pratade/chattade med deras barn på det här viset.
Varje normal människa förstår att det inte är ok och skulle inte ens försöka sig på det.
Ja, så enkelt är det.
Citera
2023-08-09, 16:23
Medlem
4608s avatar
Citat:
Tycker du det?
Citat:
Han konfronteras inte på grund av att han träffar ett barn utan på grund av det han skriver till den han tror är ett barn. Han ställer sig heller inte avståndstagande till att ses irl i början utan uttrycker att det är bra, kul snyggt och trevligt att få veta att de bor nära varandra och han berättar att han skulle vara nervös för att träffa ett barn (i vilket syfte skulle den träffen vara då?)
Och varför berättar du detta för mig?

Han tar inte några initiativ till att vilja träffas heller.
Citera
2023-08-09, 16:24
Medlem
4608s avatar
Citat:
Tycker du det? Jag sitter åtmisntone inte och ljuger och kommer med en massa antaganden i varenda jävla inlägg.
Citat:

Citera
2023-08-09, 16:26
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Tycker du det?

Vilja eller inte vilja träffas har ingen betydelse. Det slutade mdd att han bestämdd sig för att inte riskera en fysisk träff. De konfronterar honom pga det han skrivit i texterna. Här är deras motivering:

"Hans agerande i sällskap med en liten kille som sökte sex sammantaget med det faktum att han är tränare och arbetar som lärare gjorde att vi valde att boka upp honom på en träff med ett vuxenkonto så att vi fick prata lite med honom."
Citera
2023-08-09, 16:26
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980

Nej, självklart ska man inte prata med barn på det här sättet.

Men #266 skiljer sig från resten av skaran pedofiler som har skickat kukbilder, runkvideos och övergreppsmaterial till dumpens fiktiva barn. Därför tycker jag inte att en outning här var befogad av dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in