Citat:
Ursprungligen postat av
TottemHorse
Du skriver mer frågor än vad du diskuterar. Det har funnits gäddor som haft fru och träffat barn under 15, pojkar och flickor, ändå. Det säger inte så mycket. Ska man hålla sig till lagen eller "vuxenansvaret" som han säger så ska man inte chatta med ett barn om snoppstorlekar och vad han gillar för ställningar. Han vet att en 27 åring är ok att träffa och rn 14 åring inte är ok. Men på nätet verkar han tycka att han kan skriva vad han vill bara för att "barnet" gör det.
Något fel med det? Det är lite så det går det när man diskuterar någonting.
Nej, det ska man inte göra naturligtvis. Men jag tycker att denna personen kunde ha censurerats lite. De kunde ha lagt upp konfrontationen men blurrat hans ansikte. Jag tycker absolut inte att den här personen går att jämföra med alla de andra gäddorna. Där har det verkligen varit ett riktigt aktivt sug efter sex med barnet, men här finns det inte något sådant sug.
Ja, det är fel att snacka sex med barn på nätet, men det här var inte tillräckligt uppseendeväckande för att han ska förlora inkomst, jobb, vänner etc. Jag tycker att de ska fokusera på de riktigt fula fiskarna där ute istället för att locka med 27-åringar så att de kan konfrontera vad han har sagt till en 14-åring.
Ryggdunkarna på Dumpen går bananas över denna snubben och tycker att han har begått ett övergrepp. Snacka om att det ordet kommer att förlora sin tyngd ifall de får fortsätta sådär.