2023-08-08, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Men snälla nån. Det jag ser är en vuxen homogaybögsexuell man som har ett förtroligt samtal med någon som utger sig för att vara en homogaybögsexuell 14-åring. På samma sätt som en mamma kan snacka sex med sin tonårsdotter typ. Han gör ju klart var gränsen går.

Jag älskade uthängningen av 265. Men med 266 så har dumpen gått över gränsen för vad som känns moraliskt rätt. De har förstört livet för en gubbe som inte gjort särskilt mycket fel. Visst, det var fel att inte styra bort det grövsta sexsnacket. Men förtjänar han verkligen sitt öde? Jag tycker inte det.

Gränsen för vad man pratar med barn vad gäller blommor och bin bör vara klarare än så här för en vuxen man.
Tycker du han skulle pratat så här med sina egna barn.
Eller tror du han tyckt om att en annan vuxen man pratar så här med hans barn.

Hade jag hittat en chat från en vuxen man till mina barn som hade varit likadan så hade jag letat upp gäddan och gjort slut på han
Citera
2023-08-08, 20:47
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkyssar
hade gubben velat träffa 14 åringen hade det varit en helt annan grej, den som bluffade att den var en 14 åring hade troligen fått igenom det om den fortsatt vara påstridig att den verkligen ville träffa denna gråhårige bögen och denna bögen hade troligen nappat till slut, precis som när de konfronterade gammelbögen som hade trasigt knä och bestämde träff utanför huset.

Visst och då hade de kunnat åka dit och göra en konfrontation. Det blir väldigt farligt om man ska börja döma folk för vad de "troligen" skulle göra.

De rabiata psykopaterna Sara & Patrik tappade all trovärdighet här. Hoppas de har det gött i thailand på era swish-pengar och kommer hem med en fin bränna. Sara kanske skriver en dikt om det.
Citera
2023-08-08, 20:49
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golfrival
Gränsen för vad man pratar med barn vad gäller blommor och bin bör vara klarare än så här för en vuxen man.

Hade jag hittat en chat från en vuxen man till mina barn som hade varit likadan så hade jag letat upp gäddan och gjort slut på han

Hade chatten varit mitt barn hade jag sagt åt ungen att sluta hänga på vuxna bögsajter och kåta upp äldre bögar med sexsnack. Är han kuk-nyfiken får han runka med någon jämnårig kompis som alla andra.
Citera
2023-08-08, 20:50
Medlem
Her verkligen tyckt dumpen gjort ett bra jobb, men den sista är inte bra. Här går de långt över gränsen för vad som är ok. Synd om stackarn som får livet förstört, det känns som dumpen blivit allt mer aggressiva och desperata av hat som jag helt och hållet håller med om när de flesta är fruktansvärda individer som verkligen ska hängas ut, men som sagt denna sista killen är inte ok
Citera
2023-08-08, 20:52
Medlem
Citat:
Du tycker tydligen att det är ok att sexchatta med barn och berätta vad man vill göra.
IQ amöba 🤮

"Att sexchatta med en omyndig person kan däremot beroende på omständigheterna i det enskilda fallet utgöra sexuellt ofredande, utnyttjande av barn för sexuell posering eller kontakt för att träffa barn i sexuellt syfte"

https://lawline.se/answers/brottsligt-att-sexchatta-med-en-omyndig-person

Han hade gått fri på alla tre punkter.

Är det därför dumpen inte uppmanade senaste gäddan att gå till polisen eller att dom själva redan gjort det?
Citera
2023-08-08, 20:52
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Flera har gjort vadå? Ge gärna ett exempel på någon som har råkat ut för samma baitande som denna jäveln blev.

Nä, givetvis inte, men jag förstår inte varför man skulle träffa en 27-åring om man attraheras av 14-åringar. Har du någon förklaring på det eller?

Citat:
Jag har redan gjort det för femtielfte gången, vad exakt är det som jag har missat menar du?

Bla bla bla, är du en jävla bot på repeat eller? Kan du vara lite mer specifik eller? För att detta är ett diskussionsforum och du och jag är uppenbarligen oense om en fråga som berör trådens ämne. Ska jag behöva förklara för dig vad ett diskussionsforum är också?

Du skriver mer frågor än vad du diskuterar. Det har funnits gäddor som haft fru och träffat barn under 15, pojkar och flickor, ändå. Det säger inte så mycket. Ska man hålla sig till lagen eller "vuxenansvaret" som han säger så ska man inte chatta med ett barn om snoppstorlekar och vad han gillar för ställningar. Han vet att en 27 åring är ok att träffa och rn 14 åring inte är ok. Men på nätet verkar han tycka att han kan skriva vad han vill bara för att "barnet" gör det.
Citera
2023-08-08, 20:53
Medlem
Citat:

Han gick över vissa gränser, det håller jag med om. Men inte tillräckligt för att få livet förstört. Man får komma ihåg att han är homogaybögsexuell och hänger på QX. Han är förmodligen van vid en viss jargong och tänkte inte efter ordentligt. Homogaybögsexuella pratar ju nästan bara om kukar när de pratar med varandra.
Citera
2023-08-08, 20:59
Medlem
Negerkyssars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Du skriver mer frågor än vad du diskuterar. Det har funnits gäddor som haft fru och träffat barn under 15, pojkar och flickor, ändå. Det säger inte så mycket. Ska man hålla sig till lagen eller "vuxenansvaret" som han säger så ska man inte chatta med ett barn om snoppstorlekar och vad han gillar för ställningar. Han vet att en 27 åring är ok att träffa och rn 14 åring inte är ok. Men på nätet verkar han tycka att han kan skriva vad han vill bara för att "barnet" gör det.

För att "barnet" gör det och uppmuntrar honom till det och att de dessutom träffades på en bög sida? Vilket barn skulle ens gå med (bli medlem) på en bögsida, inte ens en efterbliven som sitter i rullstol är så korkad den går med på en bögsida

https://dumpen.se/2022/12/27/sjobopillan-napp-178/

sjöbopillan är ju en av dessa QX gubbar, "han har ju varit rätt så påstridig och viljat träffas" sjöbopillan blev grundlurad på en bögsida och uthängd, när han säger det så konfronterar "du har skrivit du vill tömma i en slät röv"
Citera
2023-08-08, 20:59
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Något fel med det? Det är lite så det går det när man diskuterar någonting.

Nej, det ska man inte göra naturligtvis. Men jag tycker att denna personen kunde ha censurerats lite. De kunde ha lagt upp konfrontationen men blurrat hans ansikte. Jag tycker absolut inte att den här personen går att jämföra med alla de andra gäddorna. Där har det verkligen varit ett riktigt aktivt sug efter sex med barnet, men här finns det inte något sådant sug.

Ja, det är fel att snacka sex med barn på nätet, men det här var inte tillräckligt uppseendeväckande för att han ska förlora inkomst, jobb, vänner etc. Jag tycker att de ska fokusera på de riktigt fula fiskarna där ute istället för att locka med 27-åringar så att de kan konfrontera vad han har sagt till en 14-åring.

Ryggdunkarna på Dumpen går bananas över denna snubben och tycker att han har begått ett övergrepp. Snacka om att det ordet kommer att förlora sin tyngd ifall de får fortsätta sådär.
Citera
2023-08-08, 21:04
Medlem
Citat:
Hoppas inte du ser det som en ursäkt för att grooma barn.
För det är det han sysslade med.
Fast att det va en vuxen denna gången
Av det som går att läsa i loggarna så kan han inte åka dit för grooming. Han har verken föreslagit eller stämt träff med barnet.

"Gärningen, alltså den föreslagna/stämda träffen med barnet ska ske i syfte att mot barnet begå något av brotten våldtäkt mot barn, sexuellt utnyttjande av barn, sexuellt övergrepp mot barn, utnyttjande av barn för sexuell posering eller sexuellt ofredande"

https://lawline.se/answers/vilka-forutsattningar-maste-vara-uppfyllda-for-att-brottet-grooming-ska-foreligga
Citera
2023-08-08, 21:05
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Hoppas inte du ser det som en ursäkt för att grooma barn.
För det är det han sysslade med.
Fast att det va en vuxen denna gången

Han svara på frågor från ett troll som påstår sig vara 14, kallar du det att grooma?
Citera
2023-08-08, 21:05
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Något fel med det? Det är lite så det går det när man diskuterar någonting.

Nej, det ska man inte göra naturligtvis. Men jag tycker att denna personen kunde ha censurerats lite. De kunde ha lagt upp konfrontationen men blurrat hans ansikte. Jag tycker absolut inte att den här personen går att jämföra med alla de andra gäddorna. Där har det verkligen varit ett riktigt aktivt sug efter sex med barnet, men här finns det inte något sådant sug.

Ja, det är fel att snacka sex med barn på nätet, men det här var inte tillräckligt uppseendeväckande för att han ska förlora inkomst, jobb, vänner etc. Jag tycker att de ska fokusera på de riktigt fula fiskarna där ute istället för att locka med 27-åringar så att de kan konfrontera vad han har sagt till en 14-åring.

Ryggdunkarna på Dumpen går bananas över denna snubben och tycker att han har begått ett övergrepp. Snacka om att det ordet kommer att förlora sin tyngd ifall de får fortsätta sådär.

Du får tycka att de hade kunnat göra det. Jag själv blir lite orolig när han berättar att han haft kontakt med fler 14 åringar och dessutom jobbar på en skola. Hur ska han kunna följa skolans uppdrag med att undervisa om samtycke när han själv inte vet vart gränsen går. Han kanske inte var den största gäddan de fångat, men en gädda är en gädda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in