Intressant erkännande fr en ryZZ hur alla 100-tals förstörda Leopard, Bredley, CV90 mm uppkommer och som efterblivna ryZZtrollen postar och sitter och runkar på här!
Google översättning av en bit text:
"Men vi slår inte bara ut trämodeller (flyg). Nu ska jag säga en vidrig och impopulär sak, men låt åtminstone en aktiv officer motbevisa att jag ljuger: före och efter uppkomsten av västerländsk militärutrustning (i Ukraina) - i allmänhet ett mycket populärt sätt att ge ett bra resultat uppåt är att vackert skjuta mot fiendens redan förstörda utrustning. Bradley, tagen igår, idag kan vackert skjutas från helikoptrar, och imorgon kan du arbeta med det från självgående kanonen (SAU). Med videoinspelning, rapport och rätt vinklar. Och det här är inte en, utan tre förstörda Bradleys. Eftersom den politiska ledningen kräver den nödvändiga rapporten kommer generalstaben också att kräva en sådan rapport. Och militären kommer att lösa det på det sätt de vet hur - på ett militärt sätt. Jag kommer inte att lista specifika exempel, men alla i armén vet mycket väl vad jag pratar om. Detta är inte bara engångsföreteelse, det här är redan en massproduktion.
Det görs en beställning på en tjänst för design av bilder av foton och videor för att fixa stridsförlopp. Du ger en bekant redigerare en video och ett foto av en havererad fordon, du ger en uppgift, och de returnerar högkvalitativa bilder till dig, där det istället för en fordon finns en tank eller SAU, bredvid vilka det finns flera andra förstörda stridsfordon."
Ha ha. Sen postar alla ryZka och proryZka efterblivna mammnaknullare allt detta här fr X, youtube, telegram...trots allt är fejk!
Mer text finns på denna sida:
https://t.me/s/shouvalov