Citat:
Ursprungligen postat av
joohnn
Hurrdu.
Vad Ryssland har i dag vet inte jag men dom är långt före oss.
Det är tack vare dom vi får 5G nu.
Ryska militären slutade med dessa frekvenser för ett par år sen. Så nu får vi använda det!
Vad dom nu använder är garanterat betydligt snabbare annars skulle dom inte låtit Europa och andra börja använda det här.
Med tanke på all den idioti du sprider, var jag tvungen att gå in i din historik.
Vad du skriver idag, är nästan sansat om man jämför med vad du skrev för ett år sedan.
Finns massor av idioti från dig. Denna är bland de värre.
Citat:
Ursprungligen postat av pontec
Visst kan Puttler-Ryssland mobilisera väldigt många soldater. Men vad ska de utrusta dem med och hur ska de transportera dem? Cykelinfanteri med bajonettförsedda handeldvapen från WW2?
Ryssarna börjar ha ont om stridsfordon och det enda som fortfarande verkar fungera är artilleriet, men där är pjäserna så omoderna att man lägger det mesta av eldkraften på att jämna potatisåkrar med marken. Att mobilisera miljoner soldater med gamla handeldvapen och låta dem storma fram på ett sätt så försvararna får slut på ammunition känns som en helt sjuk strategi, men klassiskt rysk.
Hurrdu.
Vad Ryssland har i dag vet inte jag men dom är långt före oss.
Det är tack vare dom vi får 5G nu.
Ryska militären slutade med dessa frekvenser för ett par år sen. Så nu får vi använda det!
Vad dom nu använder är garanterat betydligt snabbare annars skulle dom inte låtit Europa och andra börja använda det här.
Hurrdu. Trots att du inget vet, vet du ändå att att de är långt före...
5G har vi fått ta över av ryssarna