2023-08-09, 00:55
Avstängd
Alva jag finns här så du kommer aldrig vara ensam
Citera
2023-08-09, 01:48
Medlem
Johnny.99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Alva jag finns här så du kommer aldrig vara ensam
Är du en ärrad crackneger med kycklingben?
Citera
2023-08-09, 01:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny.99
Är du en ärrad crackneger med kycklingben?

Om det krävs för att få Alva fixar jag det
Citera
2023-08-09, 02:25
Medlem
geek12s avatar
Varför skulle det vara synd om Alva? Hon har ju valt detta livet, hon äääääääälskar detta ju.

Hon får väl sälja lite nakenbilder/videos på OF för lite pengar till sitt punderi, go go Alva!
Citera
2023-08-09, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Varför skulle det vara synd om Alva? Hon har ju valt detta livet, hon äääääääälskar detta ju.

Hon får väl sälja lite nakenbilder/videos på OF för lite pengar till sitt punderi, go go Alva!

Hon har inte bara valt det utan hon har jobbat hårt för det. Vad tror man ska hända när man skriver brev till Blattelito, Ceesay och andra mördande crackmissbrukare på kåken.
Citera
2023-08-09, 12:22
Medlem
Skrev hon brev till blattelito också haha? En tjej med noll självrespekt som går igång på mördare. Om inte ens blattelito ville ha henne tror jag ingen kommer vilja det längre, hade hon varit sista tjejen på jorden hade jag inte ens kollat åt hennes håll.
Citera
2023-08-09, 14:53
Medlem
Tror nog att både Alva och Alex kommer glömmas bort inom en snar framtid. Speciellt Alva.

Alex har lite hype nu sin första video, men sen kommer folk inte bry sig i längden.

Båda två har fuckat för sig själva. Alva blev dumpad och börja cracka på. Alex fick närmre 2 miljoner i skulder.

Dom var på top, men tappa allt.
Citera
2023-08-09, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Jag förstår att Alva mår dåligt. Även om jag inte sympatiserar med henne. Dock har hon ett handikapp och är mindre begåvad än de flesta, så lite lite överseende kan jag ha för att hon inte riktigt förstått situationen hon satt sig i! Hon hängde upp hela sitt liv, sin värld, gav upp allt, gav upp hela sig själv och sin egen personlighet. Körde över den ena efter den andra för att göra allt för Alex!
Nu står hon där med absolut ingenting.
Och jag tror det är riktigt illa faktiskt med hennes mående. Ingen aning hur mkt hon pundar, tror det mest är Benzo och vin, inget tyngre. Men hade jag varit anhörig till henne hade jag nog gjort allt för att försöka få in henne på en avdelning på psyk, 1-2 månader. Om det inte ska sluta som för hennes ”BÄSTIS/SIS FOR LIFE” My eller vad hon hette.
Och Alex gör nog bäst i att ansöka om besöksförbud mot henne, om hon skulle försöka sig på ngt!

Personer som Alva sätter sig i den sitsen förr eller senare. Så hade garanterat hänt oavsett om Alex funnits i bilden eller ej.
En del lär sig av sitt misstag, men alldeles för många gör det inte. Vi får hoppas att hon har gjort det.
Senast redigerad av jeffreythugga 2023-08-09 kl. 15:02.
Citera
2023-08-09, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaspunk
Tror nog att både Alva och Alex kommer glömmas bort inom en snar framtid. Speciellt Alva.

Alex har lite hype nu sin första video, men sen kommer folk inte bry sig i längden.

Båda två har fuckat för sig själva. Alva blev dumpad och börja cracka på. Alex fick närmre 2 miljoner i skulder.

Dom var på top, men tappa allt.

Alex kommer inte glömmas bort. Folk verkar inte förstå youtube. Han har över 100k prenumeranter. När han lägger ut nåt så kommer många att titta. Om prenumeranter hade minskat till 500 så hade jag förstått ditt resonemang. Och hans videos är intressanta. Han har en x faktor många inte har. Han kommer slå stort.
Citera
2023-08-09, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormkruka
Alex kommer inte glömmas bort. Folk verkar inte förstå youtube. Han har över 100k prenumeranter. När han lägger ut nåt så kommer många att titta. Om prenumeranter hade minskat till 500 så hade jag förstått ditt resonemang. Och hans videos är intressanta. Han har en x faktor många inte har. Han kommer slå stort.

Dum, dummare och dummast.

Prenumeranter betyder i stort sett ingenting, du kan köpa prenumeranter också. Bara för att du blev prenumerant för x antal år sedan betyder inte det att du tittar idag. Finns kreatörer med bra mycket mer prenumeranter än Alex men inga visningar och vice versa.

Ibland spelar inte ens visningar roll. 100.000 visningar kan generera mer intäkter än 1.000.000 visningar. Allt handlar om samarbeten vilket Alex aldrig kommer att få, förutom den lokala frisören eller kebaben. Alternativt ad revenue ifrån Youtube och Alex videos är mindre benägna att innehålla reklam än andra kreatörers videos av naturliga skäl..

Det handlar framförallt om att vara relevant och skapa nytt content av hög kvalitet. Precis där fallerar det för Alex.
Mycket av det som görs på Youtube idag är av extrem kvalitet, skulle nästan kunna visas på TV. Alex filmar på sin gamla iPhone och redigeringen är obefintlig i sammanhanget. Hans content är direkt uruselt. Han kan inte sitta på en stol och berätta överdrivna fängelsehistorier i all evighet, just nu är det bara nyhetensbehag som spelar in. Klart det finns ett gäng som vill höra om uppbrottet med Alva, rättegången med mera men det har blåst över snart. Nu måste även de dummaste småungarna sett rakt igenom Alex och alla hans lögner, människan kan inte ens få ut en video på utlovad tid.

Då har vi inte ens berört det största problemet och det är Alex själv. Alex kommer aldrig ha arbetsmoralen till att vara konsekvent med någonting likväl som att hålla sig borta ifrån drogerna.

Nej, Alex har ingen långvarig blomstrande karriär på Youtube framför sig.
Senast redigerad av Flashbackreg 2023-08-09 kl. 19:29.
Citera
2023-08-09, 19:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
Dum, dummare och dummast.

Prenumeranter betyder i stort sett ingenting, du kan köpa prenumeranter också. Finns kreatörer med bra mycket mer prenumeranter än Alex men inga visningar och vice versa.

Ibland spelar inte ens visningar roll. 100.000 visningar kan generera mer intäkter än 1.000.000 visningar. Allt handlar om samarbeten vilket Alex aldrig kommer att få, förutom den lokala frisören eller kebaben. Alternativt ad revenue ifrån Youtube och Alex videos är mindre benägna att innehålla reklam än andra kreatörers videos av naturliga skäl..

Det handlar framförallt om att vara relevant och skapa nytt content av hög kvalitet. Precis där fallerar det för Alex.
Mycket av det som görs på Youtube idag är av extrem kvalitet, skulle nästan kunna visas på TV. Alex filmar på sin gamla iPhone och redigeringen är obefintlig i sammanhanget. Hans content är direkt uruselt. Han kan inte sitta på en stol och berätta överdrivna fängelsehistorier i all evighet, just nu är det bara nyhetensbehag som spelar in. Klart det finns ett gäng som vill höra om uppbrottet med Alva, rättegången med mera men det har blåst över snart. Nu måste även de dummaste småungarna sett rakt igenom Alex och alla hans lögner, människan kan inte ens få ut en video på utlovad tid.

Då har vi inte ens berört det största problemet och det är Alex själv. Alex kommer aldrig ha arbetsmoralen till att vara konsekvent med någonting likväl som att hålla sig borta ifrån drogerna.

Nej, Alex har ingen långvarig blomstrande karriär på Youtube framför sig.

Håller i stort sett med om allting, finns många som har långt över 100k prenumeranter som knappt får några visningar längre. Men man ska inte ta ifrån Alex att han faktiskt har en rätt unik nisch om han fortsätter med sitt fängelsecontent. Det största svårigheten för Alex är att faktiskt hålla sig nykter under en längre period, det har han bevisat flera gånger om att han inte klarar av.
Citera
2023-08-09, 19:48
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormkruka

Nej det kommer han inte. Han kommer dö tidigt som sin far. Han har inte disciplinen till att slå stort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in