2023-08-08, 22:22
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Du har många bra poänger men Carra har rekordet för mest idiotiska och enögda uttalanden, när han var så jäkla säker på att Real hade noll chans att vinna CL och att dom skulle ryka mot PSG, sen Chelsea, sen City, finalen var inte ens värd att spela för Liverpool skulle sopa mattan med Real.. Fick väl även betala Micah efter finalen? Och hans jävla tjat om Gerarrd hela tiden, är dom tillsammans eller?
Är inte mina citat.
Det var få som trodde på Real och ärligt så hade de så mycket stolpe inner går att ha. Var inte många som trodde de skulle passera alla dom tanke på i vilken form de var i.
Senast redigerad av Drickback 2023-08-08 kl. 22:27.
Citera
2023-08-08, 22:23
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Verkligen, med tanke på vilken trupp han förfogade över sista åren.
Ja och blev jävligt illa behandlad av fansen som krävde mer.. Vad mer skulle han trolla fram?
Citera
2023-08-08, 22:23
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Räcker att nämna Lampard eller Scholes för att Carra ska sitta i två timmar och prata om hur bra Gerrard var Ut med båda och in med Balotteli?

Hahahah, Jo det stämmer ju. Carra är mycket bättre när Micah och Henry tar ner honom på jorden. Micah gillar jag mest.
Citera
2023-08-08, 22:25
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Var och är inte mina citat.
Det var gå som trodde på Real och ärligt så hade de så mycket stolpe inner går att ha. Var inte många som trodde de skulle passera alla dom tanke på i vilken form de var i.
Men som Micah sa, du kan ALDRIG räkna ut ett lag som Real. Visst att man kan se andra lag som favoriter men det är aldrig chockerande om Real vinner. Carra borde veta det och inte sitta säga NOLL chans, det finns inte på kartan och blabla..
Citera
2023-08-08, 22:27
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Hahahah, Jo det stämmer ju. Carra är mycket bättre när Micah och Henry tar ner honom på jorden. Micah gillar jag mest.
Håller med om Micah! Han känns mest normal och har kvar fötterna på jorden
Citera
2023-08-08, 22:39
Medlem
Vanstertrollets avatar
Säsongen hann inte ens börja innan vi kunde sätta check på Lopetegui att få sparken först
Citera
2023-08-08, 23:02
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Håller med om Micah! Han känns mest normal och har kvar fötterna på jorden

Ja och sen kan han skämta gott om sig själv, och sånt uppskattar jag. ☺️

Tyvärr har ju England en vana att anställa pundits som skapar mer klicks och views än vettiga och ärliga analyser.
Citera
2023-08-08, 23:08
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ja och sen kan han skämta gott om sig själv, och sånt uppskattar jag. ☺️

Tyvärr har ju England en vana att anställa pundits som skapar mer klicks och views än vettiga och ärliga analyser.
Exaaakt! Det känns inte heller som att han gör till sig eller behöver försöka Riktig legend som inte minns att han spelade med Salah

Det är väl inte bara England som vet att även haters kommer söka och kolla? Fan tror du Bojan är i viasat studion för?
Citera
2023-08-08, 23:10
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Säsongen hann inte ens börja innan vi kunde sätta check på Lopetegui att få sparken först

Haha den satte jag på den där "årets.."-listan, men räknas det när säsongen inte ens hunnit börja? 🤔

Det känns tungt för Wolves atm, trillar dom ur PL tro?
Citera
2023-08-08, 23:13
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Exaaakt! Det känns inte heller som att han gör till sig eller behöver försöka Riktig legend som inte minns att han spelade med Salah

Det är väl inte bara England som vet att även haters kommer söka och kolla? Fan tror du Bojan är i viasat studion för?

Hahha ja det är fan guld. ☺️

Nä absolut inte bara i England, men där är ju majoriteten sopor i studion. Sverige har väl 1/4 som överdriver och håller på. Jag kan ändå tycka att Bojan säger vettiga saker ibland, men ofta är det alldeles för överdrivet.
Citera
2023-08-08, 23:16
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Hahha ja det är fan guld. ☺️

Nä absolut inte bara i England, men där är ju majoriteten sopor i studion. Sverige har väl 1/4 som överdriver och håller på. Jag kan ändå tycka att Bojan säger vettiga saker ibland, men ofta är det alldeles för överdrivet.
Det är väl enbart Niva som är riktigt vettig nu för tiden? Bojan har faktiskt växt som fan på mig, men som du sa om Carra och Liverpool så ska inte han få vara där när United spelar. Det är antingen tokhylla eller totalsåga dom, som varje supporter gör efter en match.
Citera
2023-08-08, 23:18
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
"Neville, 48, eventually tipped Arsenal to snatch the title at The Overlap’s season preview after saying he would back City “if his life depended on it” - with the likes of Liverpool, Chelsea and old club Manchester United still lagging behind."

Vet inte om man ska tolka det som att han verkligen tror på Arsenal.. ?
Hur man än väljer att tolka det är ju upp till var och en. Men G. Neville är allt annat än fan av Arsenal.. var väl bara för drygt 6 månader sedan där han studion uttalade: ”I have never liked that club” om AFC.
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Så killen som omyndighetsförklarat Neville i 3 år försöker håna dig med att Neville sagt arze är titelutmanare? Jag ger härmed redan upp och rekommenderar er göra samma.
Jag menar fortfarande att Gary Neville är totalt värdelös som ”expert”, och framförallt så är han allt för enögd när det kommer till Man United. En expert ska vara saklig och neutral.

Men ibland så säger han faktiskt ngt vettigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in