2023-08-08, 21:05
Avslutad
Jag har missat detta totalt, när kom Stuart Baxter till HIF??
Citera
2023-08-08, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Stämmer bra det. Vi är nedflyttningsklart snart.

VI är ja, inte DU. Du är inte en HIFare.
Citera
2023-08-08, 21:07
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filurifix
VI är ja, inte DU. Du är inte en HIFare.

Kom hit upp och titta på mitt medlemskort. Där står både för och efternamn. Räcker så.
Citera
2023-08-08, 21:10
Medlem
MarlonBrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Jag har missat detta totalt, när kom Stuart Baxter till HIF??
Du behöver inte lägga det på minnet, han får snart gå han också!
Citera
2023-08-08, 21:11
Medlem
Citat:
Kom hit upp och titta på mitt medlemskort. Där står både för och efternamn. Räcker så.

Kanske dags att sluta heja EMOT HIF då eller?
Citera
2023-08-08, 21:13
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Hellre div 1 med 600 HIFare än att ha en stämning som eleda stadion där hälften står med mobilen och resten mumlar malme malme.

Ni har aldrig haft en respektabel läktarkultur och kommer aldrig till att få det heller. Ni leker britter och kör er fjantiga stulna ramsor utan vidare tryck. Mer behövs inte tilläggas trots att man kan skriva en hel uppsats om eran parodi till klack.

Adla Aubynn!
Citera
2023-08-08, 21:14
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Kanske dags att sluta heja EMOT HIF då eller?

Det har ju varit tydligt länge att vår trupp är genomusel och hamnar i botten. Jag har nog aldrig sett oss så här monumentalt uselt. Det smärtar i hjärtat. Rejält. Det är inte så att jag slagit på en inspelad match med May Malangu eller Gashi på mitten direkt om man låtsas som det.

Det här kommer bli division ett, så enkelt är det.
Citera
2023-08-08, 21:15
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Ni har aldrig haft en respektabel läktarkultur och kommer aldrig till att få det heller. Ni leker britter och kör er fjantiga stulna ramsor utan vidare tryck. Mer behövs inte tilläggas trots att man kan skriva en hel uppsats om eran parodi till klack.

Adla Aubynn!

Södra Stå har ett JÄKLA drag ska du veta om. Älskar vår kortsida. Det är hög allsvensk klass på våra fans på hemmastå. Tyvärr är laget klappkasst.
Citera
2023-08-08, 22:23
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Jävla negativ inställning här. Jag är övertygad om att vi löser nytt kontrakt i Superettan.

Citat:
Södra Stå har ett JÄKLA drag ska du veta om. Älskar vår kortsida. Det är hög allsvensk klass på våra fans på hemmastå. Tyvärr är laget klappkasst.
Vanligtvis ja. Idag var väl pyrot inför matchen bra, men i övrigt var det ganska tamt. Vi kan mycket bättre.
Citera
2023-08-08, 23:20
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:

Hief hade som jag skrev tidigare både ledning och kontrollerade matchen när jag bytte över till annat. Hade hela klubben och truppen inbillat sig att man är bäst som fansen av någon anledning fortsätt gör hade hief avgjort i 93 och inte Örgryte.

Fotboll är inte mer komplex än så, samma usla hief lag hade med samma tro och mentalitet som bönderna på läktaren garanterat legat i topp och stått som vinnare i alla matcher man förlorat på fitthåret.
Senast redigerad av svearikesfag 2023-08-08 kl. 23:24.
Citera
2023-08-09, 01:36
Medlem
Svartvittskanes avatar
haha svinen förlorade på övertid! fyfan så gött! ni åker ur i år! heif hör hemma i division1! pack!
Citera
2023-08-09, 05:27
Avslutad
Helsingborg måste göra sig av med Lindström och Santos och försöka leta upp någon mer rutinerad tränare som kan lösa detta. Kanske t ex Lennartsson eller Baxter. Sedan måste dom göra sig av med Granqvist också.

Just nu ser dom ut som knulldockor som hör hemma i div.1.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in