2023-08-08, 20:09
  #985
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LegateXII
Jag menar, hur gick det på intervjun ? Det känns mer som de väntar på information. De kan inte ta beslut innan de har fått all information. Vilket kan dröja jättelänge!

Den genomsnittliga handläggningstiden för de avgjorda ansökningarna var 519 dagar och andelen beviljande låg på 84 procent. Vad gäller anmälningar var den genomsnittliga handläggningstiden 82 dagar och andelen bifall 80 procent detta hittade jag på deras sida, så du är nära.

Jag tackar och blir torr i munnen i ren nervositet jag vill ha hit min fru, den här tråden är helt sann, glöm aldrig det.
Citera
2023-08-08, 20:12
  #986
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Jag tackar och blir torr i munnen i ren nervositet jag vill ha hit min fru, den här tråden är helt sann, glöm aldrig det.

Finns inget som det inte skulle vara sann, själv tog det 6 månader för mig, men det var 2001.
Citera
2023-08-08, 20:16
  #987
Avslutad
2001 Var jag gift med min andra fru min yngsta son föddes 2002.
Som jag skrev i inledningen jag ville ha en riktigt spännande och snygg fru. Jag mötte henne via Cupid international Afrika. 2020 https://www.afrointroductions.com/en
Citera
2023-08-08, 21:28
  #988
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
2001 Var jag gift med min andra fru min yngsta son föddes 2002.
Som jag skrev i inledningen jag ville ha en riktigt spännande och snygg fru. Jag mötte henne via Cupid international Afrika. 2020 https://www.afrointroductions.com/en

Jag träffade min på det företag jag jobbade för tillfället. Hon var min tolk under 3 månader jag var där.
Citera
2023-08-08, 22:49
  #989
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Rubriken talar sitt tydliga språk. Jag har gjort det mesta men som 56 åring så är nog detta den största utmaningen i mitt liv. Jag är ingen författare snarare en vanlig metallarbetare.
Jag har mött en kvinna via en kontaktannons och känt henne i 5 månader, hon bor i en by och jag ska bo i hennes hydda /skjul med plåttak vi ska gifta oss om några veckor.
Mitt mål är nog mest själva utmaningen? En ung kvinna som är väldigt vacker hon skiter i att jag varken har hus eller körkort.
Jag är tjock och fattig den här resan kan gå på två sätt jag dör eller så får jag ett äventyr.?
Häng kvar Jag börjar resa i helgen.


edit: fel
Citera
2023-08-08, 23:06
  #990
Bannlyst
Välkommen tillbaka, fattig och med HIV
Citera
2023-08-09, 01:27
  #991
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Nu har det gått ännu längre tid. Man håller en god min. Vänner och släktingar har slutat att fråga när deras nya släktning kommer. Detta är sanningen. Jag fortsätter att skicka pengar, jag ser inga tecken på att min fru skulle ljuga. 300 $ / månaden Juni 2023

Hur har du råd att sända över 3000:- i månaden till henne? Du inledde med att du är fattig och arbetslös. Varför gör du återkommande reklam för International Afrikas hemsida?
Citera
2023-08-09, 01:35
  #992
Avslutad
Jag är en enhttps://www.youtube.com/watch?v=fbwSfpJKhyM&list=PL6FlAvq948lI1REtJWfCCnPO hkJFgkumJ&index=4&ab_channel=A1A2B1B2kel man som gillar brunetter 18 yngre än mig jämnåriga är tyvärr 58 år och negativa
__________________
Senast redigerad av llars67 2023-08-09 kl. 02:07.
Citera
2023-08-09, 07:40
  #993
Avslutad
Jag är en en man som gillar brunetter 18 yngre än mig jämnåriga är tyvärr 58 år och negativa till det jag gillar och gör
https://www.youtube.com/watch?v=z_aUc9O-MgA&list=PL6FlAvq948lI1REtJWfCCnPOhkJFgkumJ&index= 92&ab_channel=3Drives
Citera
2023-08-09, 07:44
  #994
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Jag är en en man som gillar brunetter 18 yngre än mig jämnåriga är tyvärr 58 år och negativa till det jag gillar och gör
https://www.youtube.com/watch?v=z_aUc9O-MgA&list=PL6FlAvq948lI1REtJWfCCnPOhkJFgkumJ&index= 92&ab_channel=3Drives

Är du på lyset eller? Folk vill läsa om dina äventyr i Afrika inte lyssna på din jättedåliga musiksmak.

Hur har du råd att skicka över 3000 kr varje månad om du är arbetslös?
Citera
2023-08-09, 08:08
  #995
Avslutad
Jag lever väldigt snålt och har varken bil eller moped. Jag har tyvärr inte besökt henne sedan Juni 2022.
Men i ärlighetens namn så är jag inte så pigg på att besöka Nigeria.
Folk där nere beter sig som djur när dom ser en vit man (en Europe) Dom är mer vana vid indier och Araber. Dom förekommer ibland men vita på en gata i "byn" är extremt sällsynt t.om vuxna kvinnor kommer fram och vill känna på din hud??
Dusch och vatten finns på innergården. Man är oftast tre eller fyra hushåll som bor i en inhägnad en sk Compound dom eldar/lagar mat med kol för det mesta och dom har ström 4 timmar per dygn i bästa fall.

Jag skulle hellre föredra att sitta inne en månad än bo Benin City 5 veckor det är varmt så in i HELVETE och man behöver myggnät över sängen. När jag flög från Paris till Lagos så var 95% Svarta . Det säger väl allt vita reser inte frivilligt till Nigeria. Jag mötte några vita hjälparbetare men dom har ju betalt för att vara i Afrika,
__________________
Senast redigerad av llars67 2023-08-09 kl. 08:34.
Citera
2023-08-10, 21:22
  #996
Avslutad
Det är faktiskt så här skulle Afrika vara en semesterort för vem som helst så skulle vi ha mer svarta i Sverige. Vanliga män skulle åka ner och hämta en fru. Afrika är ett rent helvete. Det är orsaken till att ingen åker dit.
Nu kommer det intressanta jag är urfattig och jag skulle inte få med mig någon från Asien, jag har inget. Varken körkort eget boende eller arbete.
Hyr en tvåa och cyklar och är förtidspensionär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in